Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw x3 (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten

Heb je zelf al eens ter vergelijking met jouw diesel met een M40i gereden ?
    Ja ik ben ze allebei gaan testen in Bornem vooraleer te beslissen. Ik vond de M40i wat te opzichtig en de roffel in de uitlaat nogal kunstmatig, wordt dat geluid trouwens niet door de boxen versterkt zodat het alleen in het interieur is en niet buiten? Reed uiteraard heel fijn en superstrak, maar een 30d is nu ook niet bepaald een slak en zoals al meerdere keren aangehaald, wat mij betreft dé ideale motorisatie voor een SUV. Mijn vrouw rijdt 80% rond de kerk (verbruik 12l?) en ik kan me voorstellen dat 2x /jaar met de auto op reis op de Autobahn wel richting 15 liter zal gaan. Tenslotte zoals al eerder aangehaald hou ik wel van wat understatement, niet teveel opsmuk, relatief kleinere 19", maar dan wel, sorry nu komt het kind in mij naar boven, als eerste weg aan de lichten ;-)
    1988 MB 500 SL R107 (245 PK) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=54051
    1989 MB 500 SL R129 (326 PK) http://www.autoforum.be/showthread.p...-500-SL-(R129)
    1992 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) zilver

1993 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) blauw
    http://www.autoforum.be/showthread.php?t=28543

Comment

• Ook die belachelijke beslissing vernomen van die wereldvreemde rechter in Duitsland en dit dank zij die groene maffia. natuurlijk zijn die Duitsers wel slimmer en gaan ze die dommigheid niet te snel doorvoeren. Mocht dat hier in België zijn uitgesproken stonden we allemaal stil

Comment

• Geld terug ja!

Comment

• Voor wie mijn getwijfel volgt (of er uberhaupt nog interesse in heeft), vandaag (nog) eens gaan testrijden met een Merc GLC Coupé (211pk/350nm) en van garage zéér mooie deal gekregen voor die demo wagen. Dus mogelijk wordt het die alsnog, de vrouw mag kiezen. Prijs tussen de BMW X3 30i (compensatiekorting enz) en de Merc GLC Coupé (demowagen met 28% (!) korting) is zo goed als identiek.

Comment

• geef mij maar een B%W

Comment

• aanpassingen BMW 2018 https://www.autogids.be/autonieuws/u...ele-gamma.html

Comment

• Het geluid van de M40i is ook zeer goed te horen buiten. Heb er al heel vaak opmerkingen over gekregen van omstaanders... Quasi allemaal positieve of soms verbaasde opmerkingen omdat mensen zo een geluid niet verwachten bij dit type auto.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Special K Bekijk Berichten
                  Ik wil gerust foto's posten, maar het lukt me via dit forum helemaal niet om dat te doen...
                  Al gevonden ?

Comment

• nee het lukt me niet

Comment

• en special k nog altijd gelukkig met uw m40? Hoe zit dat nu momenteel qua verbruik?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Special K Bekijk Berichten
                        nee het lukt me niet
                        Kan iemand ons helpen onze mooie wagen te posten ?

Comment

• lukt me ook niet

Comment

• ik ben nog steeds zeer tevreden ja. Zonder twijfel de beste auto die ik ooit gehad heb. Mijn gemiddeld verbruik is nagenoeg stabiel. Het is de laatste weken van 10,7l naar 10,8l/100km gegaan omdat ik iets meer in fileverkeer heb gezeten en ook wat meer in sport stand heb gereden

Comment

• Dat valt eigenlijk best mee he. Zou een 30i meer of minder verbruiken?

Comment

• leuk te horen dat je tevreden bent, ik kijk er naar uit

Comment

• hangt er vanaf lapino, als je op de staart van de m40 trapt zal die meer verbruiken, anders denk ik dat die 3.0 in de buurt komt of er zelfs over zal gaan qua verbruik

Comment

• ok thx, dankzij testrit met de merc zijn we nu wel zeker dat een 30i een must is voor mijzelf. is enkel nog kiezen nu tussen m of b

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door darksky Bekijk Berichten
                                      Zou je dat voelen dat nieuwe M differentieel?

Comment

• yep dat gaat je zowel voelen bij het rijden als in uwe geldbeugel , vraag me af wat ze met de mijne gaan doen, aanrekenen of niet

Comment

• lapino de enige m dt jij mag kiezen is de m40 :*)

Comment

Working...
                                          X