Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw x3 (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door darksky Bekijk Berichten
    hangt er vanaf lapino, als je op de staart van de m40 trapt zal die meer verbruiken, anders denk ik dat die 3.0 in de buurt komt of er zelfs over zal gaan qua verbruik
    straf, dat een 2.0 al 3.0 genoemd wordt (30i = 2.0 motor). Of mag ik mijn 1.0, ook 1.5 noemen vanaf nu omdat er een turbo'tje opzit?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rhox Bekijk Berichten
      Ja en levertermijn van mijn sDrive 1.8d (vorige week al besteld) is begin oktober (komt net goed uit met de huidige leasing)... enkel spijtig om lang te wachten

In oktober pas?
      Ik heb de mijne ook vorige week besteld en die zou begin augustus geleverd worden.... (ook een bedrijfswagen)

Comment

• Neen, dat is gereserveerd voor wagens vanaf 2,0 l die moeten blijken alsof ze 3,0 l zijn. Een 3,0 l mag dan ook door in een leven als een (fake) 4,0 l ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beamer87 Bekijk Berichten

In oktober pas?
          Ik heb de mijne ook vorige week besteld en die zou begin augustus geleverd worden.... (ook een bedrijfswagen)
          Ja de verkoper zei dat er een serieuze wachtlijst was en dat levertermijn begin oktober zou zijn.
          Waarschijnlijk heeft uw garage al wat slot 'gereserveerd'? Ofwel is er ondertussen al wat vooruitgang gemaakt
          In oktober moet ik eigenlijk pas een nieuwe leasewagen hebben van mijn bedrijf, dus ik moest toch al wachten... vroeger komen mag altijd

Comment

Ja de verkoper zei dat er een serieuze wachtlijst was en dat levertermijn begin oktober zou zijn.
            Waarschijnlijk heeft uw garage al wat slot 'gereserveerd'? Ofwel is er ondertussen al wat vooruitgang gemaakt
            In oktober moet ik eigenlijk pas een nieuwe leasewagen hebben van mijn bedrijf, dus ik moest toch al wachten... vroeger komen mag altijd
            Mijn huidige renting loopt ook tot oktober 2018, maar ik wissel dan al iets vroeger in.. :-)
            Toen ik ging kiezen hadden ze doorgegeven dat de levering in juli 2018 voorzien was. 2 dagen later, toen ik de goedgekeurde offerte overmaakte, waren ze al een maand opgeschoven en bleek het pas augustus te zijn. Maar, ik wacht geduldig af ....

PS: Heb jij je VAA laten berekenen voor de sDrive 18d?
            Voor een xDrive 20d is dat toch wel een hele kluif ...
            Last edited by Beamer87; 28/02/2018, 11:16.

Comment

Mijn huidige renting loopt ook tot oktober 2018, maar ik wissel dan al iets vroeger in.. :-)
              Toen ik ging kiezen hadden ze doorgegeven dat de levering in juli 2018 voorzien was. 2 dagen later, toen ik de goedgekeurde offerte overmaakte, waren ze al een maand opgeschoven en bleek het pas augustus te zijn. Maar, ik wacht geduldig af ....

PS: Heb jij je VAA laten berekenen voor de sDrive 18d?
              Voor een xDrive 20d is dat toch wel een hele kluif ...
              sDrive 18d:
              Prijs (excl BTW, excl korting): 48.900 euro
              VAA (per maand) : +/- 420 euro

xDrive 20d:
              Prijs (excl BTW, excl korting): 52.500 euro
              VAA (per maand) : +/- 484 euro
              Last edited by Rhox; 28/02/2018, 11:55.

Comment

sDrive 18d:
                Prijs (excl BTW, excl korting): 48.900 euro
                VAA (per maand) : +/- 420 euro

xDrive 20d:
                Prijs (excl BTW, excl korting): 52.500 euro
                VAA (per maand) : +/- 484 euro
                Ja, klopt ... mijn wagen is 54.500 excl. btw en zit inderdaad aan een VAA van 485 EUR / maand..
                Bij de 318d was dat in het eerste jaar 275 EUR / maand dacht ik..

Kost wel wat ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten

straf, dat een 2.0 al 3.0 genoemd wordt (30i = 2.0 motor). Of mag ik mijn 1.0, ook 1.5 noemen vanaf nu omdat er een turbo'tje opzit?
                  Wees niet te bescheiden, zet achterop uw Golf gerust 2.2 Ti… dan heb je ook recht van spreken...

Een nieuwe VW Tiguan R-Line 2.0 D, begint ook met 115 pk, maar heeft over de hele lijn veel slechtere prestaties, door het hoge gewicht, luchtweerstand, te grote velgen…. en was vroeger alvast de meest verkochte versie…

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quovadis Bekijk Berichten

Wees niet te bescheiden, zet achterop uw Golf gerust 2.2 Ti… dan heb je ook recht van spreken...

Een nieuwe VW Tiguan R-Line 2.0 D, begint ook met 115 pk, maar heeft over de hele lijn veel slechtere prestaties, door het hoge gewicht, luchtweerstand, te grote velgen…. en was vroeger alvast de meest verkochte versie…
                    Zo ver ga ik niet gaan, maar tov een X3 18d 150pk, hier geprezen om zijn aangename koppel, scheelt het ook maar een fractie hoor

Comment

Ja, klopt ... mijn wagen is 54.500 excl. btw en zit inderdaad aan een VAA van 485 EUR / maand..
                      Bij de 318d was dat in het eerste jaar 275 EUR / maand dacht ik..

Kost wel wat ..
                      Ik kom ook van een 318d touring... deze maanden op +/-220 euro/maand momenteel.
                      Is idd een heel verschil, om dat toch te beperken (en vele opties te willen), heb ik voor de X3 sDrive18d gekozen...

54500excl btw is ook bijna full option dan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten

Zo ver ga ik niet gaan, maar tov een X3 18d 150pk, hier geprezen om zijn aangename koppel, scheelt het ook maar een fractie hoor
                        Logisch, X3 1.8 D is gewoon een drukfout van BMW, moet 0.9 i zijn….

Comment

Is idd een heel verschil, om dat toch te beperken (en vele opties te willen), heb ik voor de X3 sDrive18d gekozen...

Netto na korting Rhox ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quovadis Bekijk Berichten

Logisch, X3 1.8 D is gewoon een drukfout van BMW, moet 0.9 i zijn….

lol

Comment

• daar edde bijna een m40 voor

Comment

• Als ik het bericht van Schippy bekijk, ik zou echt niet gelukkig zijn met die 1.8D

Comment

De verkoper in de garage had mij eerst ook een sDrive 18d voorgesteld, maar volgens mijne man is dat dan geen 4x4 en moet je bij een X3 sowieso xDrive nemen...
                                  Ik kende daar eerlijk gezegd het verschil niet tussen .... 8-)

Comment

• Er zijn hier nog wel mensen buiten Lapino die een 2.0i besteld hebben. Zijn jullie ook al gecontacteerd door de concessiehouder ivm de langere levertermijn en eventuele compensaties daarrond?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door darksky Bekijk Berichten
                                      Als ik het bericht van Schippy bekijk, ik zou echt niet gelukkig zijn met die 1.8D
                                      Neeje ik ook niet zo direct

Maar moet die zeperfs wel beetje in de juiste context plaatsen. Men zou eens moeten rijden met de twee voertuigen om het verschil te voelen. Dat is enorm.
                                      Als ik nu de Espace van mijn vrouw neem, die is wellicht nog trager denk ik. Maar toch rijdt dat nog vrij aangenaam door zijn koppel. T is natuurlijk geen koerspaard he, moet u niet laten uitdagen tot een sprintje aan de lichten lol. Maar dat valt niet dood op een helling of zo. Gewoon comfortabel, niet meer of niet minder. Als ik met dienen Espace rij, merk ik zelfs dat de 90 % nog trager rijden en optrekken. Wacht als ge d'een uwen hebt. Als ge eens doorduwt aan de lichten en na een halve minuut in uwe spiegel zult kijken, ga je je afvragen wanneer die eigenlijk vertrokken zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten

Netto na korting Rhox ?
                                        Mijn uiteindelijk bestelde X3 sDrive18d kwam op 43.300euro (BTW excl) na de korting...

Comment

Working...
                                        X