Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw x3 (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Bizarre verwikkelingen... Kreeg je antwoord op je vraag ivm die filter ? Je kan ook eens contact opnemen met de klantendienst voor meer info eventueel.

Comment

• Hier ook vooral onduidelijkheid troef, gingen tegen 'eind deze week' meer nieuws hebben over levertermijn en of de levering nu al dan niet later dan 1 juli zou zijn of niet. Wordt echt stilaan tijd dat we het weten, omdat we anders nog riskeren dat we de demowagen van Mercedes ook missen. Is nog niks beslist langs onze kant, zal vooral afhangen van hoeveel later levertermijn wordt, welke prijs ze uiteindelijk aanbieden voor de 30i (of 40i, wie weet) enz... Zodra ik iets hoor, laat ik het hier ook weten.

Comment

• kan je niet gewoon kiezen welke auto je nu het liefste wil en op basis daarvan beslissen?

Comment

• Sunking. keuze is afhankelijk van die compensatie. Als die er alsnog komt, dan gaan we voor 1.700 meerprijs voor die 30i zonder twijfel. Daarnet telefoon gekregen, levering zou nu half augustus zijn,moest enkel nog checken voor die comp.

Comment

• ik heb vernomen dat er bijkomende productie is voor BE voor de X3 M40i geen idee voor de andere. Nog iemand iets vernomen?

Comment

• Dus allemaal een m40 bestellen, er komen er blijkbaar nog genoeg naar hier :-)

Comment

• Dan toch eens een goed rapport voor de BMW diesels

Comment

• Hebben de m40 ook overwogen hoor, maar is toch terug stukje meerprijs tov de 30i. Zeker zijn geld waard maar moeten ergens een mijn trekken en het blijft een ‘auto voor de madam’ waar 80 procent van de tijd rustig mee wordt gereden. Daarbovenop hoger verbruik en hogere taks en verzekering... Mocht het mijn dagdagelijkse auto zijn, dan ging ik er meteen voor.

Morgen gaan we, op aanraden van de garagist, eens testrijden met de X2 met een 20i om toch een beetje beeld te krijgen van de prestaties. Lichtere auto, dat weten we wel, maar zal toch al beetje beeld geven. Na die testrit gaan we dan definitief beslissen. Indien we bij de 20i blijven is levering half augustus, indien we voor de 30ingaan wordt dat maandje later.

Comment

• Lapino, Verschil in prijs tussen de 3.0 en de m40 is te verwaarlozen ( in mijn geval , en dat zal bij lapino ook niet veel verschil maken ) De 2.0 valt er vantussen , ( je zal wel zien lapino) dus trek je lijn een beetje verder en heb jaren rijplezier, je vrouw zal nog moeten vechten om er eens mee te rijden. Verschil verzekering en taksen, taksen een goei 300 euro , verzekering, dat hangt af van uw makelaar , hoeveel fouten je in het verleden maakte en hoe goed je kan klappen (dreigen) , ik heb vandaag weer een goei 300 euro in mijn zak gestoken met die verzekering, ze dachten even op te slaan, tot ik begon te dreigen op een ander te gaan, was rap gedaan met hun opslag. Dus praten helpt veel , dat zou ik ook nu nog doen bij je keuze van je auto, lullen en blijven lullen tot je krijgt wat je wil krijgen, indien je dat doet krijg je bij benadering hetgeen je op het oog had of nog meer zelfs

Comment

• Heb sowieso gevraagd of ze eens offerte voor beide willen maken, zal dan wel zien hoe verwaarloosbaar dat verschil is Ik werk trouwens zelf in de verzekeringen, dus zal dat laatste stukje van de post maar negeren
                      Last edited by ; 02/03/2018, 15:29.

Comment

• ik ga er niet veel over zeggen lapino, maar heb mijn gedacht over verzekeringen, mensen veel geld uit hun zakken proberen halen om bij schade niet thuis te geven om allerlei belachelijke redenen. Bewijs is er trouwens , uw verzekering willen opslaan tot je van je oren maakt en dan moet het opeens niet meer, lachwekkend toch

Comment

• X3 m40 nu bestellen is levering in juli

Comment

• Mijne "zou" rond 15 juni er moeten zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten

Ik doe ook gevarieerd rijden maar tot het toerental dat de constructeur opgeeft. Maar wel regelmatig eens stevig doortrekken tot dat max toerental dat ze opgeven. En dat tot de kilometerstand die ze opgeven om daarna het tempo op te drijven zodat je over een 200 a 300 km tot het rood kan trekken. (goed warm gereden). En daarna gewoon gebruik van maken zoals het hoort en regelmatig eens plankgas optrekken, zeker bij een dieselwagen. Wij merkten dat net de mensen die altijd aan hele lage toeren reden het meeste problemen kenden met de EGR en roetfilter. Maar ik vermoed dat je met de recente benzinemotoren ook regelmatig het gas eens moet opendraaien tegen inwendige vervuiling. En op tijd z'n onderhoud natuurlijk. Wordt soms op bezuinigd door sommigen maar is een slecht idee.
                              Weer een leuk excuus erbij om plankgas te geven, thx!
                              1988 MB 500 SL R107 (245 PK) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=54051
                              1989 MB 500 SL R129 (326 PK) http://www.autoforum.be/showthread.p...-500-SL-(R129)
                              1992 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) zilver

1993 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) blauw
                              http://www.autoforum.be/showthread.php?t=28543

Comment

• Net bericht gekregen van mijn consessiehouder dat mijn bestelde X3 3.0i, levering voorzien rond eind maart/begin april voor onbepaalde tijd is uitgesteld.
                                Productie in de USA ligt volledig stil tgv problemen met een otto-particelfilter, voorzien om de norm euro 6d te kunnen halen tegen eind augustus 2018.
                                Ze hopen tegen eind april/begin mei terug te kunnen opstarten, met een zes tot acht weken vertraging extra.
                                Resultaat is nu meer dan drie maanden extra wachttijd.
                                De huidige wachttijd voor net bestelde X3 2.0i en 3.0i en M40 zou oplopen tot minimum 8 maanden.
                                Zelfde probleem zou zich stellen bij de nieuwe X1 met benzinemotor.

Heb je al een X3 besteld, neem zo snel mogelijk contact op met uw consessiehouder en dwing een compensatie af. Korting, vervangwagen, eventueel omruilen met de dieseluitvoering.
                                Last edited by ; 02/03/2018, 19:25.

Comment

• Hoelang gaan ze dit kunnen stilhouden om de verkoopcijfers niet te zien crashen

Comment

• Dat van de 2.0 en 3.0 heb ik ook moeten lezen, maar over de m40 werd mij in februari gezegd dat de productie zo stilvallen in mei 2018 om dan 3 maand stil te worden gelegd door die verdomde filter. Waarom die auto's tot mei worden gebouwd zonder is me dus ook een raadsel

Comment

• Maar hoord ehier vandaag dat de productie voor BE van de m40 zou zijn vermeerderd.

Comment

• [QUOTE=darksky;n6359879]Lapino, Verschil in prijs tussen de 3.0 en de m40 is te verwaarlozen ..

Wat is volgens u een te verwaarlozen bedrag? De vanafprijzen liggen toch wel 15K uit elkaar?!

Comment

• Vanaf ja , tot je in de garage een prijs laat maken , tevens zullen er nu ook nog compensaties rondvliegen omdat ze niet kunnen leveren

Comment

Working...
                                          X