volkomen gelijk, ergens houdt het op, in mijn geval zegt mijn vrouw niks, wat zou ze met haar nieuwe cabrio, ik verklaar mezelf rijp voor de lounifarm , maar het is mijn laatste , dus het moet ineens bingo zijn nu
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw x3 (2018)
Collapse
X
-
, ik begrijp je 100% .Moest ik voor mezelf een auto moeten kopen, het zou verdorie ook een ferm racemonster zijn.
We hebben ons echter een psychologische limiet gezet op budget voor haar auto en het is binnen dat budget zoeken naar meest ideale uitrusting. De compensatiekorting van BMW laat toe om nog eea extra te doen (of gewoon geld in onze zakken te houden, maar we leven maar 1 keer hé). Maar zoals ik reeds heb geschreven, is het 99% zeker dat het de 20i zal worden tenzij de testrit met de 420i me vrijdag gigantisch zou tegenvallen of de 530i zo fenomenaal veel beter is dat het absoluut een 30i moet worden. Maar als ik eerlijk ben tegen mezelf, denk ik toch dat ik vrouwlief gewoon ga adviseren bij die 20i te blijven. Deze week heeft ze alweer boete binnen om zoals een echt zot 63km/u te rijden waar 50km/mocht (sarcasme...) dus zal snel genoeg zijn
Enige wat nog zou kunnen veranderen nu is dat mijn vrouw de M-Sport versie verkiest boven de X-Line, en dan gaan we die nemen met adaptieve dempers. Die keuze zou puur ingegeven zijn op basis van de looks omdat er zo eentje in de toonzaal stond en ze die echt héél mooi vond. En als ze bij de X-Line blijft, dan kan er voor zelfde geld comfort pack bovenop. In beide gevallen zitten we dankzij de compensatie dan nog altijd onder de prijs waarvoor we hebben getekend. Enige nadeel is dat we beetje meer geduld moeten hebben door uitgestelde levering
We zijn in elk geval al 100% zeker van de opties, kleur en dealer. Da's ook al iets in ons geval
on topic: heeft een M-Sport uitvoering een hogere restwaarde, of gaat dit weinig uitmaken? Esthetisch toch behoorlijk verschil (meegespoten voorbumper en wielkasten bijv).
Comment
-
Volgens VW topman Mueller is Diesel nog altijd de beste keuze voor SUV
Een reden daarvoor is volgens experts dat er nauwelijks alternatieven zijn voor een zeer populair segment van de markt: de SUV’s, de sportievere terreinwagens. Die SUV’s zijn groot en zwaar, en rijden daarom in veel gevallen op diesel. “Dieselmotoren hebben daar de kracht voor. Benzinemotoren verbruiken voor dat type auto veel meer brandstof en zijn daardoor (ook in uitstoot) erg duur”, zegt Matienko.
Hij ziet op korte termijn niet onmiddellijk een technologie opduiken die de diesel bij de SUV’s kan vervangen. Bij Toyota blijven ze overigens ook in de toekomst diesels in dit segment maken, al bieden ze voor sommige SUV-modellen ook hybride-versies aan.
Comment
-
kan zijn, is voor een groot stuk ook waar , maar hangt af van het rijregime of je al dan niet een diesel kan gebruiken. ik blijf erbij ,als je voor het merendeel je motor niet warm draait is dit voor een diesel dodelijk , vergeet trouwens ook niet dat diesel duurder gaat worden als benzine hier, dus het verschil gaat wel kleiner worden. Dit gezegd door een iemand die gans zijn leven al diesel heeft gereden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door darksky Bekijk Berichtenop die 750 Euro zalt niet meer op aan zijn gekomen,zeker Special K , ps heb dat ook niet
Comment
-
Trouwens, ik zou mijn madam dan zo'n nieuwe Huyndai kopen als dat toch maar moet dienen om rond de kerktoren te rijden en maximaal 10000 km per jaar ipv daar 40000€ aan uit te geven. Zeker wanneer de auto op zich haar niet interesseert. Kwestie van zelf meer budget over te houden .
- Likes 1
Comment
Comment