Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw x3 (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door darksky Bekijk Berichten
    hiedfeld wacht gewoon af, wanneer ze hun leveringstermijn niet kunnen voldoen moeten ze dat u melden per aangetekend schrijven. indien ze dat doen hebben ze 25 procent meer tijd om te leveren. indien ze dit niet doen tegen die tijd, heb je het recht om per aangetekend schrijven uw verbintenis kosteloos te verbreken. indien je een voorschot hebt betaald ben je wat zwakker , maar ze moeten die , volgens mijn contract , binnen de 8 werkdagen terugstorten. Dus aan u de keuze indien dit zich voordoet, wachten of kappen, succes. maar als je denkt dat het bij de andere constructeurs beter is denk dan maar iets anders, zelfde problemen
    Als ik annuleer ga ik niet naar een ander merk, die ik nu heb is maar 3 jaar, dus ik kan nog verder

Comment

• Hij zal rijden zoals hij moet , bmw is niet gek, maar iets verder als rond de kerktoren gaat hij tekort komen. Ps om elkaar te begrijpen wou ik het ook minder houden en zulk een beest was niet onmiddellijk mijn droom, maar voor hetgeen in hem ga gebruiken heb ik koppel nodig , dit geven diesels maar dit is nu geen optie meer , dus een naft met koppel in lage toerentallen, waar kom je dan uit ? Dus ja bij die m40i., dus niet om den ezel uit d$te hangen maar voor het koppel. iedereen heeft een andere reden om zoiets aan te schaffen juist?

Comment

• Agreed. Ik ben trouwens niet zo thuis in benzines.

Comment

• Mijn ouders hebben net bericht gehad dat ze hun x1 18i 1,5 maand laten konden verwachten.. wegens aanpassingen motor...

Comment

• die zit ook in dat rijtje van die filteraanpassing

Comment

• Rhox wanneer was hij besteld?

Comment

• Bestelling was ergens eind januari

Comment

• Was er bij uw ouders sprake van een compensatie? Wanneer was de initieële levertermijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door heidfeld Bekijk Berichten
                    Was er bij uw ouders sprake van een compensatie? Wanneer was de initieële levertermijn?
                    Dat zou ik ook wel eens willen weten. Heb hier al eerder over gepost maar daar komt op dit forum weinig reactie op. Tot nu toe hoor ik enkel van Lapino dat hij een serieuze tegemoetkoming heeft (gaat) krijgen. Kan volgens mij niet, als het van het merk uitgaat dan dient dit toch voor iedereen hetzelfde te zijn. Ik lees ook duitse forums waar men het ook over levertermijn problemen heeft. Maar nergens worden er dergelijke compensaties gemeld. Als ik mijn contract nakijk dan lees ik dat men een annulering kan doen indien met +25% levertermijn overschreden wordt. Met klantendienst BMW België bellen levert niet veel zinnige info daaromtrent... Die 2800 Euro compensatie van Lapino, daar moet ge al hard voor zagen bij de aankoop om dat eraf te krijgen...

Comment

• Ik denk dat de invoerder zich op de vlakte houdt en de concessionnarissen maar laten doen... deze laatsten proberen blijkbaar het probleem te laten koelen zonder te blazen. Wie niets vraagt krijgt dan niets... typisch Belgisch !

Comment

• Ik kan enkel maar zeggen dat mijn dealer heeft gezegd dat ze zelf kunnen bepalen welke compensatie ze aan klanten aanbieden, en dat zij ervoor gekozen hebben om al hun klanten meteen de maximale compensatie aan te bieden omdat ze anders toch klanten over de vloer gaan krijgen die via via hoorden dat ze elders een hogere compensatie hebben aangeboden. En zo hoort het ook vind ik. Moet dan wel weer zeggen dat we, omdat we zoveel twijfelden, drie verschillende offertes hebben gekregen waar de 'korting' (waar de compensatie in zit) toch redelijk veel scheelde tussen de modellen, dus denk dat ze hier zelf beetje mee mogen spelen om aan rond eindbedrag te komen. Zo is de compensatie samen met de korting voor de XLine die we hebben besteld groter dan als we voor de MSport gaan (ga hiervoor eerstdaags langs omdat ik hier toch eens uitleg over wil).

Maar samengevat komt het erop neer dat dealers een bepaald bedrag mogen aanbieden, en hier vrij mee kunnen omgaan. Ik weet dan ook niet of de compensatie waarover ik sprak, allemaal vanuit BMW komt of dat ze er gewoon een extra korting bovenop hebben gedaan om bestelling niet te verliezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                          Ik denk dat de invoerder zich op de vlakte houdt en de concessionnarissen maar laten doen... deze laatsten proberen blijkbaar het probleem te laten koelen zonder te blazen. Wie niets vraagt krijgt dan niets... typisch Belgisch !
                          denk je dat ze in andere landen spontaan hun klanten opbellen om compensaties aan te bieden ?

Last edited by ; 12/03/2018, 17:33.

Comment

• En dit is toch een 3.0i waarmee ze hier aan het testrijden zijn!! Is wel in VS!

BMW customers have come to expect nothing less than the best, and they'll certainly find that level of perfection inside the new X3Read the full review here:...

Comment

• Ik zie in dat filmpje dat de laadvloer niet meer vlak is met de opening, maar een stuk hoger zit. Hoe komt dit? Want wij willen absoluut zeker zijn dat we zo'n vlakke laadvloer hebben, is een stuk makkelijker dan als er zo'n stuk bovenuit steekt. Iemand idee? (rond 2:14)

Comment

• Mijn ouders hun X1 bestelling (18i):
                                - Besteldatum: 22 januari
                                - Verwachtte leverdatum: half april

Nu heeft onze dealer (Jorssen Schoten) vandaag hen opgebeld met de melding dat de levering 1,5 later zou zijn, doorwille van de motor aanpassingen (nieuwe normen).
                                De dealer belde al, omdat er een officiële mail/brief nog ging komen...
                                Momenteel nog geen sprake van compensatie, ik heb mijn ouders erop gewezen daarachter te horen als ze nog eens contact hebben...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lapino Bekijk Berichten
                                  Ik zie in dat filmpje dat de laadvloer niet meer vlak is met de opening, maar een stuk hoger zit. Hoe komt dit? Want wij willen absoluut zeker zijn dat we zo'n vlakke laadvloer hebben, is een stuk makkelijker dan als er zo'n stuk bovenuit steekt. Iemand idee? (rond 2:14)
                                  Heb ik ook al gezien op een review, had mezelf dezelfde vraag gesteld...
                                  Maar op alle Europese reviews is er geen verhoging te zien.

Comment

• De problemen met levertermijnen, slaan die altijd op de benzine motoren?

Comment

• Ja, er zijn geen 'problemen' met de diesels. De benzine motoren worden pas later in productie genomen omdat ze bij BMW problemen hebben met levering van de nieuwe partikelfilters. De filters die ze tot nu inbouwden zijn niet conform of voldoende efficiënt om aan de nieuwe EU normen te raken. Blijkbaar gaan ze vanaf deze maand of begin april terug in productie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rhox Bekijk Berichten
                                        Mijn ouders hun X1 bestelling (18i):
                                        - Besteldatum: 22 januari
                                        - Verwachtte leverdatum: half april

Nu heeft onze dealer (Jorssen Schoten) vandaag hen opgebeld met de melding dat de levering 1,5 later zou zijn, doorwille van de motor aanpassingen (nieuwe normen).
                                        De dealer belde al, omdat er een officiële mail/brief nog ging komen...
                                        Momenteel nog geen sprake van compensatie, ik heb mijn ouders erop gewezen daarachter te horen als ze nog eens contact hebben...
                                        Waarschijnlijk zal er een compensatie volgen indien de verlengd levertermijn weer overschreden word

Comment

• Zo gaat de onze er uiteindelijk uit zien:

Comment

Working...
                                          X