Oorspronkelijk geplaatst door darksky
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw x3 (2018)
Collapse
X
-
Hij zal rijden zoals hij moet , bmw is niet gek, maar iets verder als rond de kerktoren gaat hij tekort komen. Ps om elkaar te begrijpen wou ik het ook minder houden en zulk een beest was niet onmiddellijk mijn droom, maar voor hetgeen in hem ga gebruiken heb ik koppel nodig , dit geven diesels maar dit is nu geen optie meer , dus een naft met koppel in lage toerentallen, waar kom je dan uit ? Dus ja bij die m40i., dus niet om den ezel uit d$te hangen maar voor het koppel. iedereen heeft een andere reden om zoiets aan te schaffen juist?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door heidfeld Bekijk BerichtenWas er bij uw ouders sprake van een compensatie? Wanneer was de initieële levertermijn?
Comment
-
Ik kan enkel maar zeggen dat mijn dealer heeft gezegd dat ze zelf kunnen bepalen welke compensatie ze aan klanten aanbieden, en dat zij ervoor gekozen hebben om al hun klanten meteen de maximale compensatie aan te bieden omdat ze anders toch klanten over de vloer gaan krijgen die via via hoorden dat ze elders een hogere compensatie hebben aangeboden. En zo hoort het ook vind ik. Moet dan wel weer zeggen dat we, omdat we zoveel twijfelden, drie verschillende offertes hebben gekregen waar de 'korting' (waar de compensatie in zit) toch redelijk veel scheelde tussen de modellen, dus denk dat ze hier zelf beetje mee mogen spelen om aan rond eindbedrag te komen. Zo is de compensatie samen met de korting voor de XLine die we hebben besteld groter dan als we voor de MSport gaan (ga hiervoor eerstdaags langs omdat ik hier toch eens uitleg over wil).
Maar samengevat komt het erop neer dat dealers een bepaald bedrag mogen aanbieden, en hier vrij mee kunnen omgaan. Ik weet dan ook niet of de compensatie waarover ik sprak, allemaal vanuit BMW komt of dat ze er gewoon een extra korting bovenop hebben gedaan om bestelling niet te verliezen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk BerichtenIk denk dat de invoerder zich op de vlakte houdt en de concessionnarissen maar laten doen... deze laatsten proberen blijkbaar het probleem te laten koelen zonder te blazen. Wie niets vraagt krijgt dan niets... typisch Belgisch !
Comment
-
Ik zie in dat filmpje dat de laadvloer niet meer vlak is met de opening, maar een stuk hoger zit. Hoe komt dit? Want wij willen absoluut zeker zijn dat we zo'n vlakke laadvloer hebben, is een stuk makkelijker dan als er zo'n stuk bovenuit steekt. Iemand idee? (rond 2:14)
Comment
-
Mijn ouders hun X1 bestelling (18i):
- Besteldatum: 22 januari
- Verwachtte leverdatum: half april
Nu heeft onze dealer (Jorssen Schoten) vandaag hen opgebeld met de melding dat de levering 1,5 later zou zijn, doorwille van de motor aanpassingen (nieuwe normen).
De dealer belde al, omdat er een officiële mail/brief nog ging komen...
Momenteel nog geen sprake van compensatie, ik heb mijn ouders erop gewezen daarachter te horen als ze nog eens contact hebben...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lapino Bekijk BerichtenIk zie in dat filmpje dat de laadvloer niet meer vlak is met de opening, maar een stuk hoger zit. Hoe komt dit? Want wij willen absoluut zeker zijn dat we zo'n vlakke laadvloer hebben, is een stuk makkelijker dan als er zo'n stuk bovenuit steekt. Iemand idee? (rond 2:14)
Maar op alle Europese reviews is er geen verhoging te zien.
Comment
-
Ja, er zijn geen 'problemen' met de diesels. De benzine motoren worden pas later in productie genomen omdat ze bij BMW problemen hebben met levering van de nieuwe partikelfilters. De filters die ze tot nu inbouwden zijn niet conform of voldoende efficiënt om aan de nieuwe EU normen te raken. Blijkbaar gaan ze vanaf deze maand of begin april terug in productie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rhox Bekijk BerichtenMijn ouders hun X1 bestelling (18i):
- Besteldatum: 22 januari
- Verwachtte leverdatum: half april
Nu heeft onze dealer (Jorssen Schoten) vandaag hen opgebeld met de melding dat de levering 1,5 later zou zijn, doorwille van de motor aanpassingen (nieuwe normen).
De dealer belde al, omdat er een officiële mail/brief nog ging komen...
Momenteel nog geen sprake van compensatie, ik heb mijn ouders erop gewezen daarachter te horen als ze nog eens contact hebben...
Comment
Comment