Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw x3 (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door darksky Bekijk Berichten
    ik wist dat je rondreed met een roeste velo maurice
    Uiteraard, en mijn favoriete boetiek is de Wibra, want zoals de meesten die geen premijoem auto kunnen of willen kopen, ben ik een armoezaaier.

Comment

• Maurice ik vraag me af wat jij tegen premium hebt en wat jij hier dan komt zoeken in dit X3 topic als jij er toch geen interesse in hebt. Ik denk eigenlijk datjij zo'n beetje overal domme praat verkoopt Ik vraag me af wat hiervan de reden zou kunnen zijn buiten uwzelf interessant te maken .

Comment

Maurice ik vraag me af wat jij tegen premium hebt en wat jij hier dan komt zoeken in dit X3 topic als jij er toch geen interesse in hebt. Ik denk eigenlijk datjij zo'n beetje overal domme praat verkoopt Ik vraag me af wat hiervan de reden zou kunnen zijn buiten uwzelf interessant te maken .
        Ik vraag mij af waarom jij moet afkomen dat ik op mijn fietsje zou rijden omdat ik mij afvraag waarom er een 4 liter in een auto moet liggen om 'vlot' (sic) te kunnen rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk Berichten

Ik vraag mij af waarom jij moet afkomen dat ik op mijn fietsje zou rijden omdat ik mij afvraag waarom er een 4 liter in een auto moet liggen om 'vlot' (sic) te kunnen rijden.
          Voor mij persoonlijk hoeft dat ook niet, ik koop mijn autos altijd met max 6000 euro aan opties, voor mij zitten er veel opties in de lijsten die ik niet zou gebruiken, bv zetelverwarming, tegen dat ze warmen zijn als opgewarmd zo ook, leder vind ik geen meerwaarde, bi zone airco ook niet, gewone werkt prima, de gewone gps doet het ook, buiten dit :cruise control,kleur, park sens,multi stuur,cd, en als folieke, dab,lichtpakket,chrome lijsten en dagdragers en inklapbare spiegels, een 17” velg met rft is prima, heb al groter gehad, allemaal mooi natuurlijk maar als je ze kapot rijd tegen de borduur zijn ze ook mooi, waarom zou ik een zware motor nodig hebben, voor 50/70/90 en af en toe eens 120 te rijden, maar ieders goesting natuurlijk

Comment

• wat bazel je nu weer , waar haal jij een vier liter vandaag man, dat bevestigd mijn stelling dat jij hier maar wat komt zeveren vent

Comment

• ge moet ook kunnen rijden natuurlijk , ik rij al 40 jaar zonder een velg te beschadigen en nee maurice ik rij niet als een oude zak zoals je zou kunnen denken en ps maurice als je me nog zou willen inhalen qua aantal km zul je nog veel moeten rijden let uw roest veloke

Comment

ge moet ook kunnen rijden natuurlijk , ik rij al 40 jaar zonder een velg te beschadigen en nee maurice ik rij niet als een oude zak zoals je zou kunnen denken en ps maurice als je me nog zou willen inhalen qua aantal km zul je nog veel moeten rijden let uw roest veloke
                Heeft niks te maken met kunnen rijden, pech is pech

Comment

• jaja en meestal zijn het dezelfde die pech hebben , frappant

Comment

• Het zijn ook dezelfde die er niet tegen kunnen dat andere een andere mening hebben, volgens u zou iedereen een zware motor en een overdreven uitgeruste bmw moetten nemen anders is het niet goed,

Comment

• Donkerlucht, je hoeft niet te beginnen schelden. Die 4 liter die ik aanhaalde is een ''dichterlijke vrijheid' om een zware motor aan te duiden.
                      Omdat ik motoren met zo'n vermogens schromelijk overdreven vind en jij dit wél verantwoord vindt (wat je volste recht is), daarvoor hoef je toch niet te schelden?

Comment

• Dichterlijke vrijheid?! Dit is een autoforum. Als je commentaar geeft zou je minstens mogen weten dat de M40i een 3 liter is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk Berichten
                          Donkerlucht, je hoeft niet te beginnen schelden. Die 4 liter die ik aanhaalde is een ''dichterlijke vrijheid' om een zware motor aan te duiden.
                          Omdat ik motoren met zo'n vermogens schromelijk overdreven vind en jij dit wél verantwoord vindt (wat je volste recht is), daarvoor hoef je toch niet te schelden?
                          Inderdaad

Comment

• Terug naar de X3. Mooie review gevonden. X3 3.0i tot in de details ontleedt...en toch ook een lekkere brom in de motor....
                            With millions of CUVs flying off lots there is no doubt, quantities are not limited. However, as good as many of the affordable options are from Mazda, Hyun...

Comment

• Maurice , jij weet blijkbaar niet wat schelden is precies, laat uw dichterlijke vrijheden ergens anders de vrije loop , zoals special k a pointe zei, dit is een autoforum waar je best die vrijheden achterwegen laat en to the point bent en niet met je kop in de wind , je zou je naam beter veranderen in meneer 4 liter

Comment

• En ook nog als je de moeite zou genomen hebben om de reden van die schromelijk overdreven motor die ik kocht te hebben gelezen , zou je die domme commentaar die je uitspuwde niet hebben neergepoot , maar ja liever onnadenkend iemand schofferen is makkelijker dan nadenken zeker

Comment

• rare is wel dat in die review de bodem van die kofferruimte hoger is dan ik altijd voordien heb gezien, ik vind dat zo op niks trekkeb, die deze review waar de bodem lager is https://www.youtube.com/watch?v=3PqE1qbkHHs

Special K hoe is de bodel van houw m40 , ook hoger of gelijk die in mijn review?

Comment

• trouwens ik zou die zijrails op de bodem om iets vast te maken ook niet , zou het kunnen dat die bodem een of andere optie is , of die bodem gelegd wordt indien je een spare wil?

Comment

• Ollibolli mooi filmke , maar heb je de commentaar over welke motor hij verkiest gehoord ? Ik wel

Comment

Ollibolli mooi filmke , maar heb je de commentaar over welke motor hij verkiest gehoord ? Ik wel
                                        Ik heb de commentaar heel goed gehoord. Ik vermoed dat die hogere kofferbodem te maken heeft met het al dan niet nemen van een reservewiel.

Comment

• Kofferbodem in mijn m40i is volkomen vlak (niet verhoogd).

Comment

Working...
                                          X