Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw x3 (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door darksky Bekijk Berichten
    t door die fuck filter . .
    Als ge met zo'n bovengemiddeld slurpend spel wil rondcrossen dan kunt ge niet genoeg gef*cked worden

Comment

Juist gesproken met dealer , alle lijnen worden momenteel gebruikt voor de x3 m40i , de enige auto die nu in de vs wordt gebouwd in de x serie, dit om zoveel mogelijk m40 op tijd te produceren alvorens hun productie stilvalt door die fuck filter . de x3 2 liter en 3.0i worden weeral eens naar achter geschoven maar de problemen lijken goed te komen.

goed nieuws voor mij want op de bestelbon stond 10/7 en laatste nieuws was week30 of rond 21 juli. Iemand een idee hoe lang het duurt tussen productie in de us en levering in be.

Comment

• Levering kan binnen 3-4 weken na productie (was bij mij toch het geval).

Comment

• Krijg net mailtje dat mijn wagen binnen 5 dagen naar de volgende productiefase gaat iemand een wanneer hij dan in productie gaat.

Comment

• Zonet de nieuwe X3 bekeken in de garage... Lijkt of die wel een stuk groter geworden is tov de voorganger. Is gene kleine auto meer zulle. Knappe auto. Herkenbaar en toch zie je dat die vernieuwd werd.

Heb de indruk dat iemand die gebanned werd omwille zijn boertig gedrag het zeer moeilijk heeft momenteel. Mensen kunnen soms toch afgunstig zijn blijkbaar.
            Last edited by THE GREEN HORNET; 27/03/2018, 20:57.

Comment

• Bij mij werd vertelt : 6 weken tussen productie en levering.

Comment

• 6 weken idd , waarvan 4 op zee

Comment

• Dan zou er geen wachtlijst zijn ?

Comment

• maurice , bezig met het verzamelen van alterego"s? je zou jezelf beter de groenezeiker noemen

Comment

• hoezo x3 enige van de x'en die in usa geproduceerd wordt mimemomen... En de x5 dan??? Ze gaan die toch niet opofferen voor de x3 mag ik vooho!!

Comment

• Vooho = hopen

Comment

• Zou beter eerst nalezen alvorens te posten

Minimomen is momenteel

Comment

• Ik zeg hier maar wat de dealer me heeft gezegd, hoe zou het anders komen dat mijn m40i al meer dan anderhalve maand naar een vroegere datum is opgeschoven, niet omdat ze produceren aan hetzelfde tempo maar in zeer versnelde pas. trouwens de Canadezen kloegen steen een been dat de hunne niet te pakken kregen op de hun voorgestelde datum, nu is er algemeen gejuich , de ene na de andere krijgt nu opeens zijn auto , let wel de m40i, de 3.0i van geen velden te bekennen , de 2.0i wordt daar niet geleverd.

Comment

elke auto is duur, elke auto is een verliespost puur financieel gezien, je kan wel kortingen afdwingen en een goede overgave doet ook enorm veel , ik rijd altijd met jonge wagens, ben al 20 jaar niet meer nar een schouwing geweest,omdat ik altijd goede overnamles heb kunnen verkrijgen of ze zelf verkocht aan nog meer
                              Als je 20 klanten meebrengt, dan kan ik het aannemen dat je grote (fleet)kortingen kan afdwingen. En nu snap ik al helemaal waarom je zo doordramt over de M40i.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door deGroeneGolf Bekijk Berichten

Als ge met zo'n bovengemiddeld slurpend spel wil rondcrossen dan kunt ge niet genoeg gef*cked worden
                                Er is een beetje licht op het einde van de tunnel….

Alle Duitse auto’s kunnen vanaf 2019, max. 200 km/u rijden…en dit omzeiling via tunen wordt expliciet strafbaar, voor iedereen

Duitse regering durf blijkbaar beslissingen nemen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quovadis Bekijk Berichten

Er is een beetje licht op het einde van de tunnel….

Alle Duitse auto’s kunnen vanaf 2019, max. 200 km/u rijden…en dit omzeiling via tunen wordt expliciet strafbaar, voor iedereen

Duitse regering durf blijkbaar beslissingen nemen.

mooi zeg
                                  nu nog belasten op gewicht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George_S Bekijk Berichten
                                    hoezo x3 enige van de x'en die in usa geproduceerd wordt mimemomen... En de x5 dan??? Ze gaan die toch niet opofferen voor de x3 mag ik vooho!!
                                    De nieuwe WLTP-homologatienormen omvatten controletests op de openbare weg die het leven van de autobouwers een pak lastiger maken. Onder meer BMW ziet zich daarom verplicht om bepaalde modelversies tijdelijk uit het gamma te halen.

we gaan nog lachen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door deGroeneGolf

mooi zeg
                                      nu nog belasten op gewicht
                                      Doen ze in Nederland toch al?

Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk
                                      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten

Doen ze in Nederland toch al?

Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk
                                        Men zou dergelijke maatregelen op Europees niveau moeten nemen

Comment

• Waarom ? Een Tesla zal duur worden dan... Verkeerd systeem dus.

Hoe komt het eigenlijk dat in bijna elk topic morele nonsens verkondigd wordt door enkelingen? En dat vooral de Duitse merken geviseerd worden ? Blijkbaar doen die mensen veel aan zelfreflectie. Goed kijken wat een ander heeft en als dat boven hun norm is redenen zoeken om te veroordelen ? Wellicht is een grotere villa op grote grond met eventueel zwembad ook des duivels ? En zou er een herverdeling van het kapitaal moeten komen want ook dat is onrechtvaardig ?
                                          Gun mekaar toch iets, welk rechtstreeks voordeel is er nu aan steeds te vergelijken en een ander zijn pleziertje niet te gunnen ?

Comment

Working...
                                          X