ik hoop dat ze dan ook belasten op zever verkopen en debiel gdrag
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw x3 (2018)
Collapse
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door darksky Bekijk Berichtenhier gaan we dan met de productiestops https://www.autogids.be/autonieuws/e...stop-2018.html
Ze kunnen misschien eens bellen naar VW om te helpen met de software, die hebben daar ervaring mee looooooooool
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door deGroeneGolf Bekijk Berichten
ja jong darksky, de lucht kleurt donker boven bmw
Comment
-
Heb de X3 van de week voor de eerste keer in real life kunnen bekijken bij de dealer. Zoals altijd zijn de veranderingen nooit immens maar zijn het eerder altijd weer mooie evoluties.
Gemakkelijke is dat je ongeveer van de ene naar de andere kan overstappen en blindelings de meeste bedieningen kent.
Ook die mogelijkheid van de usb stick is dan praktisch.
Viel me op dat hij weer een stukje groeide. Knappe wagen, zou me ook kunnen bekoren. Hoe zit het nu met je verbruik ?
En de anderen die de 2.0i versie bestelden, is daar nu al meer over geweten ?
Comment
-
Verbruik blijft stabiel, is enkel 0,2 liter / 100 km gestegen omdat ik tegenwoordig in centrum Brussel werk en wat vervelender verkeer heb dan vroeger (meer file, meer verkeerslichten). Staat momenteel gemiddeld op 10,9 liter / 100 km over een afstand van 8.500km.
Comment
-
Is niet slecht, niet zo lang geleden verbruikten zulke wagens zoveel dat het bijna ondoenbaar was deze dagelijks te gebruiken. Zuinig is het natuurlijk niet, maar dat weet je op voorhand, rijplezier is er dan weer des te meer. Doe je wellicht wel heel wat stadsverkeer ook... Ik vergelijk altijd met mijn diesel wat in feite niet eerlijk is. Mijn verplaatsingen zijn van een andere orde dan hetgene de meeste mensen doen.... Nooit in de steden, nooit files geven een fraai verbruik van minder dan 7 liter. Denk mocht ik met jouw wagen rijden dat ik onder de tien liter zelfs blijf met de verplaatsingen die ik doe.
Comment
-
Gohja... Zelfs in stadsverkeer kan ik het enorme koppel en vermogen van de M40i best wel appreciëren. Het komt vaak goed van pas om in te voegen en dergelijke.
Mijn verplaatsingen zijn wat gemixt. Dagelijks heen en terug van Bornem naar centrum Brussel (waarbij ik de spits steeds tracht te vermijden) en daarbuiten eigenlijk weinig stadsverkeer. Als ik het onder de 11 liter kan houden, ben ik tevreden :-).
- Likes 1
Comment
Comment