Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw x3 (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Net contact gehad met mijn verkoper. De nieuwe X3 2.0i is weer enkele weken uitgesteld. De mijne is besteld eind november, eerst voorzien levering rond eind maart/begin april, dan uitgesteld tot eind juni/begin juli, nu spreken ze al van midden augustus.
    Er wordt voorrang gegeven aan de Amerikaanse en Canadese markt (vooral M-versie en 3.0i). Europa moet nog wachten voor de 2.0i
    Voorlopig is er een budget per "getroffen" koper van 2800 euro (incl BTW) als compensatie.
    Dit bedrag dient om ofwel een vervangwagen te huren bij BMW in afwachting van levering of nog extra opties die je kan bijbestellen (wagen is toch nog niet in productie) of voor aankoop van extra accessoires (vb winterbanden). Het is geen extra korting. Wij rijden nu rond met een "gehuurde" vervangwagen van BMW. Vraag is wel wat ze gaan doen als hun budget voor de huur op is en de wagen nog niet geleverd is?
    Voor de rest is het wel heel stilletjes rond de nieuwe X3. Voorlopig al 3 zien rijden sinds de voorstelling in november. Bij ons is hij plots uit de toonzaal verdwenen. Ik vrees dat BMW met een ferme kater zit.
    Last edited by ; 12/04/2018, 11:03.

Comment

• Het credo "vlot mee kunnen met verkeer" is wel heel relatief hé, als uiteindelijk iedereen terug met "tragere" auto's gaat rijden, gaat dit zelfs waar zijn als de massa opnieuw met wagens rijdt die van 0 tot 100 gaan in 25 seconden .

Comment

• Als ik op de website van BMW kijkt, dan vind ik bij technische gegevens voor de nieuwe X3 enkel de M40i en de 2 dieselmotoren (20d en 30d). Van andere geen sprake.

Comment

• Hebben jullie het ook al gemerkt dat de prijzen zijn gestegen?.
          De basisprijs van de X3 2.0i is met 600 euro gestegen,
          Veel opties zijn lichtjes duurder (soms maar 5 tot 15 euro)
          De onze is vandaag ten overstaan van de bestelling wel al plots 750 euro duurder.

Comment

• Ja het is inderdaad heel stil rond de benzinemodellen

Comment

• Voor diegenen die er al ene hebben is het wel nog vrij leuk, door de leverproblemen blijft de auto wat exclusiever :-). Magere troost voor zij die nog wachten op de levering natuurlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wilhelm de grote Bekijk Berichten
                Net contact gehad met mijn verkoper. De nieuwe X3 2.0i is weer enkele weken uitgesteld. De mijne is besteld eind november, eerst voorzien levering rond eind maart/begin april, dan uitgesteld tot eind juni/begin juli, nu spreken ze al van midden augustus.
                Er wordt voorrang gegeven aan de Amerikaanse en Canadese markt (vooral M-versie en 3.0i). Europa moet nog wachten voor de 2.0i
                Voorlopig is er een budget per "getroffen" koper van 2800 euro (incl BTW) als compensatie.
                Dit bedrag dient om ofwel een vervangwagen te huren bij BMW in afwachting van levering of nog extra opties die je kan bijbestellen (wagen is toch nog niet in productie) of voor aankoop van extra accessoires (vb winterbanden). Het is geen extra korting. Wij rijden nu rond met een "gehuurde" vervangwagen van BMW. Vraag is wel wat ze gaan doen als hun budget voor de huur op is en de wagen nog niet geleverd is?
                Voor de rest is het wel heel stilletjes rond de nieuwe X3. Voorlopig al 3 zien rijden sinds de voorstelling in november. Bij ons is hij plots uit de toonzaal verdwenen. Ik vrees dat BMW met een ferme kater zit.
                Ben ik blij dat ik geswitched ben naar diesel, levertermijn maar een dikke maand

Comment

Net contact gehad met mijn verkoper. De nieuwe X3 2.0i is weer enkele weken uitgesteld. De mijne is besteld eind november, eerst voorzien levering rond eind maart/begin april, dan uitgesteld tot eind juni/begin juli, nu spreken ze al van midden augustus.
                  Post hier niet veel meer maar dit toch even: de onze besteld eind januari, levering was toen 1 juli, dan contact gehad met garage en levering aangepast naar 15 augustus met compensatie. Als de wagen nu nog eens voorbij contractuele afspraak zou uitgesteld worden, dan annuleren we. Denk alleen dat ze bij BMW sowieso gaan wachten tot augustus tot ze ons update bezorgen. Zullen wel zien, maar heel vervelend gevoel bij deze bestelling. Mocht ik terug kunnen, ik had toch voor de GLC demowagen gekozen.

Comment

• De mijne is onderweg, maar er kan nog van alles misgaan zoals het schip dat zinkt, de auto die van de trein of vrachtwagen valt etc. Nu ff serieus, vrijwel alle lijnen zijn in gebruik om de m40 erdoor te draaien in de staat die ze nu zijn, dus zonder die kutfilter. De 3.0i is eindelijk terug in productie maar idd enkel voor de vs en Canada waar het een basis model is. De 2.0i tja ooit zeker, als ze de motor terug in orde krijgen wat nu nog steeds niet het geval is (volgens info van mijn dealer) levering onbepaald. Bmw lijkt nu al te schudden en beven wat dit voor de m40 gaat geven daarom dat ze er nu zoveel mogelijk op de markt willen brengen, Dus dat ziet er niet zo goed uit met dank van die kut groenen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door P@ul Bekijk Berichten
                      Spijtig genoeg heeft niet iedereen de keuze/mogelijkheid voor een M40i, 30d of zelfs 20d :-(

Als bedrijfswagen hebben we enkel de keuze uit de manuele 318d (de fiscaal interessante 136pk versie zelfs)... dus ik vraag me af of dit te doen is met dergelijke wagen.

Ik rij nu met de 320d 163pk en besef dat het minder sportief zal zijn (de nood is er ook niet echt) maar ik ben nog geen 85 jaar :-)

Iemand dus ervaring met deze motor in de X3 ?

Ik rij momenteel met een bmw 318d, 136pk, handgeschakeld, en mijn garage had mij minimum een 18d, automaat voorgesteld om richting prestaties huidige wagen te gaan, omdat de automaat veel ZOU compenseren. Dit werd echter tegengesproken door een andere dealer waar wij niet gingen kopen maar alleen een X3 in het grijs gingen bekijken....zo uiteindelijk de 2.0d besteld.

Comment

Hebben jullie het ook al gemerkt dat de prijzen zijn gestegen?.
                        De basisprijs van de X3 2.0i is met 600 euro gestegen,
                        Veel opties zijn lichtjes duurder (soms maar 5 tot 15 euro)
                        De onze is vandaag ten overstaan van de bestelling wel al plots 750 euro duurder.
                        Tussen januari en februari werden de opties reeds duurder.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door darksky Bekijk Berichten
                          De mijne is onderweg, maar er kan nog van alles misgaan zoals het schip dat zinkt, de auto die van de trein of vrachtwagen valt etc. Nu ff serieus, vrijwel alle lijnen zijn in gebruik om de m40 erdoor te draaien in de staat die ze nu zijn, dus zonder die kutfilter. De 3.0i is eindelijk terug in productie maar idd enkel voor de vs en Canada waar het een basis model is. De 2.0i tja ooit zeker, als ze de motor terug in orde krijgen wat nu nog steeds niet het geval is (volgens info van mijn dealer) levering onbepaald. Bmw lijkt nu al te schudden en beven wat dit voor de m40 gaat geven daarom dat ze er nu zoveel mogelijk op de markt willen brengen, Dus dat ziet er niet zo goed uit met dank van die kut groenen
                          Ik hoop dat het verhaal van de m40 klopt want de mijne schuift altijd maar op. Zal eind april nog is een update vragen.

Comment

• timvan volgens mijn dealer lopen ze nu de vonken uit hun lijf om zoveel mogelijk m40i s te produceren , eind mei is het feestje voor min 3 maand gedaan, als het bij 3 maand blijft tenminste

Comment

• Bij mijn dealer wisten ze daar niets van. Zal maar geduldig proberen te wachten.

Comment

• zal aan de contacten liggen denk ik, zoals ik al vroeger zei is een werknemer van mijn dealer naar de fabriek geweest , wanneer was je auto voorzien? die van mij is van midden juli verschoven naar eind mei en vervolgens naar begin mei

Comment

• Oorspronkelijk. Week 10 juli dan rond 21 Juli en nu week 6 aug. Dus dan zou die van mij zou er gelijk met die van u moeten zijn.
                                  Zou mij ook logisch lijken want 2 of 3 weken geleden kreeg ik een mail dat ik nog 5 dagen had om iets te wijzigen want hij ging dan in een andere productie fase.

Comment

• ja dat is inderdaad zo , ik herinner het me nu weer, idd vreemd , ik zou terug contact opnemen met uw dealer met de inlichtingen die ik ia mijn dealer heb gekregen en dan vragen hoe het kan dat ik almaar vroeger opschuif en jij naar achter

Comment

• ''Mijn '' verkoper is er eind april terug dus zal dan nog is bellen.

Comment

• Ik zou doen zoals ik , binnenspringen en dat ze het dan eens recht in uw gezicht zeggen hoe het zit, zal meer bijbrengen als over de telefoon, dan zie je hun kop niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door darksky Bekijk Berichten
                                          Mag ik ook ff op verlof green ;-)
                                          You're back

Comment

Working...
                                          X