Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw x3 (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Special, dat gaat de 2.0i niet halen, daar durf ik over wedden

Comment

• Tuurlijk zal de 2,0i niet meer verbruiken in een ecorun, in een dergelijke oefening heeft hij nog een derde niet van zijn vermogen nodig...
      als het vermogen niet aangesproken wordt telt enkel het gewicht van de wagen, en deze is zogoed als identiek

Comment

• totaal verkeerde benadering. Neem een volle kruiwagen die moet behandeld worden door ofwel een volwassene of een kind. Wie zal er het meest moeite mee hebben en bijgevolg meer energie insteken? kwestie van fysica

Comment

• Niet moeilijk om te begrijpen hoor, zelfde last , kleine motor tov grote motor , kleine meer inspanning bijgevolg meer verbruik en als je het niet geloofd moet je maar eens opzoeken

Comment

• Was niet mijn bedoeling weer een grote discussie te starten. Wou gewoon tonen dat je er wel zuinig mee kunt rijden als je wilt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door darksky Bekijk Berichten
              totaal verkeerde benadering. Neem een volle kruiwagen die moet behandeld worden door ofwel een volwassene of een kind. Wie zal er het meest moeite mee hebben en bijgevolg meer energie insteken? kwestie van fysica
              Dan gaat in dezelfde omstandigheden een V8 van 6 liter en 500 pk,s nog minder verbruiken dan een M40i....
              geloof je dat ???

Last edited by guyugy; 15/04/2018, 17:35.

Comment

• Ooit al van fysica gehoord? Blijkbaar zat jij ver vanachter zo te zien

Comment

• Special, heb jij last van windlawaai aan de bestuurderszijde, blijkbaar is dat een groot probleem in de vs?

Comment

• Minder cilinders betekenen minder wrijving in de motor, minder gewicht en een lager verbruik.

Ik durf wedden dat een 2.0i bij ecorun ook de 7.9 liter haalt, misschien zelfs lager.

Comment

• sunking

heb jij wat fysica gedaan ?

Comment

• in een ver verleden nog wetenschappen-wiskunde gedaan op humaniora, dus 3u fysica per week

Comment

• Ja guyguy , blijkbaar meer als jij zo te zien

Comment

• trouwens met grote onderscheiding , ik wil je mijn rapport anders ff doormailen

Comment

• dat was nog in het stenen tijdperk zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door darksky Bekijk Berichten
                                Ja guyguy , blijkbaar meer als jij zo te zien
                                En toch deelt hij mijn standpunt...
                                In elk geval is veel fysica niet nodig om te weten dat het verbruik vast gelinkt is met de CO2-uitstoot (verhouding 0,043)
                                Een 2,0i stoot minder uit dan 170 gr/Kl, een M40i meer dan 190 gr/km, dit in ideale omstandigheden in genormaliseerde testen.
                                Trek maar je conclusies...

Comment

• ik denk dat jij toen inderdaad nog aan het kwijlen waart en in je pamper piste , dat kwijlen is er nu soms nog bij

Comment

• Het is te hopen guyguy dat diegene die een 2.0i hebben aangeschaft niet onaangenaam verrast zullen worden als ze aan de pomp zullen staan en dan pas weten wat ze gaan verbruiken. Zoals ik al zei verbruikte min vrouw met een x1 2.0i die veel minder weegt al 8.9 liter, dus.....

Comment

• En mocht je denken hoe ze reed? Niet als een slak , iets meer als een vlotte bestuurder, dus iets vlotter als het gemiddelde, bij haar moet het vooruit gaan maar niet eentje die denkt dat de weg een racebaan is.

Comment

• Geen windruis bij mij. Sowieso de stilste auto die ik al gehad heb. Ik heb wel het optionele akoestische glas.

Comment

• Lees dit Special , daarmee dat ik het aanhaalde http://x3.xbimmers.com/forums/showthread.php?t=1463877

Comment

Working...
                                          X