Special, dat gaat de 2.0i niet halen, daar durf ik over wedden
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw x3 (2018)
Collapse
X
-
Tuurlijk zal de 2,0i niet meer verbruiken in een ecorun, in een dergelijke oefening heeft hij nog een derde niet van zijn vermogen nodig...
als het vermogen niet aangesproken wordt telt enkel het gewicht van de wagen, en deze is zogoed als identiek
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door darksky Bekijk Berichtentotaal verkeerde benadering. Neem een volle kruiwagen die moet behandeld worden door ofwel een volwassene of een kind. Wie zal er het meest moeite mee hebben en bijgevolg meer energie insteken? kwestie van fysica
geloof je dat ???
Last edited by guyugy; 15/04/2018, 17:35.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door darksky Bekijk BerichtenJa guyguy , blijkbaar meer als jij zo te zien
In elk geval is veel fysica niet nodig om te weten dat het verbruik vast gelinkt is met de CO2-uitstoot (verhouding 0,043)
Een 2,0i stoot minder uit dan 170 gr/Kl, een M40i meer dan 190 gr/km, dit in ideale omstandigheden in genormaliseerde testen.
Trek maar je conclusies...
Comment
-
Het is te hopen guyguy dat diegene die een 2.0i hebben aangeschaft niet onaangenaam verrast zullen worden als ze aan de pomp zullen staan en dan pas weten wat ze gaan verbruiken. Zoals ik al zei verbruikte min vrouw met een x1 2.0i die veel minder weegt al 8.9 liter, dus.....
Comment
-
Lees dit Special , daarmee dat ik het aanhaalde http://x3.xbimmers.com/forums/showthread.php?t=1463877
Comment
Comment