Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw x3 (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• leuk is anders

Comment

• Niet leuk tot daar aan toe, bij andere merken lopen levertermijnen ook enorm op. Erger me vooral aan gebrek qua communicatie door BMW. Nergens een officiele uitleg wat juist oorzaak is van probleem, noch qua timing wanneer dit opgelost raakt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iezirider Bekijk Berichten
        Welke reden wordt er precies gegeven om de wage niet uit te leveren? Moet er nog een partikelfilter geplaatst worden? Wordt er een termijn voorzien ?
        Er is een vage brief van BMW Nederland, waarin aangegeven wordt dat de verwachting is dat men waarschijnlijk vanaf eind april een oplossing kan aanbieden (het partikelfilter probleem)....
        Had op een forum in de US ook al gelezen dat bij sommige achterspoilers schroeven missen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lapino Bekijk Berichten
          Niet leuk tot daar aan toe, bij andere merken lopen levertermijnen ook enorm op. Erger me vooral aan gebrek qua communicatie door BMW. Nergens een officiele uitleg wat juist oorzaak is van probleem, noch qua timing wanneer dit opgelost raakt.
          Helemaal mee eens, gelukkig hebben wij een uitermate betrokken BMW dealer die aan alle kanten mee denkt.

Comment

• Op dat vlak ook niet te klagen van mijn dealer hoor, maar die gast kan ook maar zeggen wat hij van BMW zélf hoort. Onze levering staat nu op 15/8 (bestelling 31/1). Hoop in elk geval dat het niet véél later wordt. Mijn madam haar geduld raakt ook op

Comment

Op dat vlak ook niet te klagen van mijn dealer hoor, maar die gast kan ook maar zeggen wat hij van BMW zélf hoort. Onze levering staat nu op 15/8 (bestelling 31/1). Hoop in elk geval dat het niet véél later wordt. Mijn madam haar geduld raakt ook op
              Dag Lapino;heb een eindje geleden eens gevraagd aan u of je van dat compensatiebedrag en geen waardeverlies op uw overnamewagen op papier hebt staan? Ik weet niet of u dit zaou gezein hebben?. Wij hebben ook een x3 2.0i besteld beg
              in december en wij weten voorlopig nog niets van die compessatiebedragen?

Comment

• Binnenkort is de facelift er al nog voor dat de eerste serie goed en wel geleverd is :8

Comment

Op dat vlak ook niet te klagen van mijn dealer hoor, maar die gast kan ook maar zeggen wat hij van BMW zélf hoort. Onze levering staat nu op 15/8 (bestelling 31/1). Hoop in elk geval dat het niet véél later wordt. Mijn madam haar geduld raakt ook op
                  de mooiste periode is soms wanneer wij aan het wachten zijn...

Comment

• Beter wachten op de X3M nu :-)

Comment

• ik trek me dat niet aan dat wachten, ik rij nog goed rond met een goeie auto (4 cyl)

Comment

• Eerder vandaag moeten vaststellen dat de X3 M40i een M4 cabrio met competition pack niet kan bijhouden, maar echt wegrijden kon de M4 niet.

Comment

• https://www.youtube.com/watch?v=kaxKB2sRYRY met de m1 40i heeft hij het ook niet breed zie op het laatst van het filmpje

Comment

• maar diene gast is zot van de x3 , luitig hem bezig te zien, maar de kleur en kleur binnen sucks lol

Comment

• Levering met zekerheid week van 7 mei

Comment

• Zekerheid, durven ze dat zeggen?
                                Mijn vader zijn x1 is nogmaals uitgesteld.. nu naar eind mei/juni en de garage wou het dan pas hebben over compensatie...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door darksky Bekijk Berichten
                                  Levering met zekerheid week van 7 mei
                                  Da is bijna 2 maanden vroeger. Ben benieuwd voor de mijne

Comment

• Hij is op de boot Rhox , behoudens dat die zinkt of van de boot valt of van de trein, geraakt hij er in de week van 7 mei, vandaag nog bevestigd face tot face en gezien op hun berichtgeving

Comment

• die van u zal ook vroeger komen, timvan, in de vs staan ze raar te kijken nu, na eerste moeilijkheden levering m 40 , worden die nu geleverd op 14 dagen na bestelling, niet te geloven

Comment

• zou dit vertragingen kunnen verantwoorden? https://www.youtube.com/watch?v=F2pqjdEqAR0

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door darksky Bekijk Berichten
                                          Levering met zekerheid week van 7 mei
                                          Is dit een 40i dat jij hebt besteld?

Comment

Working...
                                          X