Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw x3 (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik denk het wel maar ben het niet zeker, ze zeggen er natuurlijk niet zoveel over.
    zijn er hier nog mensen die een compensatie bedrag hebben bekomen, wij momenteel enkel vervangwagen. Blijkbaar krijgen ze een bepaald bedrag en beslist de concessie wat ze ermee doen.

Comment

• in principe is dat een bedrag voor de verkoper om diens eventuele onkosten zoals een vervangwagen te bekostigen. indien dit niet nodig is kan hij dit aan de klant geven om nog extra opties op de auto te zetten

Comment

• tarcis wa garage zit jij?

Comment

• Bij Dejonckheere Roeselare, en jij? Wij vroegen ipv vervangwagen ev update van opties. Mazr hebben daar algemeen gekozen voor de mobiliteit van de klanten.

Comment

• Ik zit al jaar en dag bij cocyuit in Brugge. Ik moest ook langer wachten , maar rijd nog steeds rond met een auto die zij 6 maand geleden hebben overgenomen

Comment

• voor mij een beetje positief nieuws ivm de levering we gaan terug vooruit want bij de bestelling was het week 28 -> week 30 -> week 32 en nu terug week 28 en productie week 22 ( laatste week van mei) .

Comment

• timvan : wanneer heb jij uw wagen besteld?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door darksky Bekijk Berichten
                  Ik zit al jaar en dag bij cocyuit in Brugge. Ik moest ook langer wachten , maar rijd nog steeds rond met een auto die zij 6 maand geleden hebben overgenomen
                  Hier hebben we een splinternieuwe wagen gekregen ;-)

Comment

• Ik heb de mijne 2 of 3 maart besteld

Comment

• [QUOTE=timvan;n6369730]Ik heb de mijne 2 of 3 maart besteld.

@timvan: maar jij hebt een M40i besteld zeker?
                      Last edited by ; 24/04/2018, 16:24.

Comment

• Indeed. X3 m40i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timvan Bekijk Berichten
                          Indeed. X3 m40i
                          Altijd leuk om hem eerder te hebben dan voorzien, in de garage staan er 2 wagens 2.0i die al geleverd zijn maar nog niet aan de eigenaars verkocht mag worden omdat die roetfilter nog niet aanwezig is vind ik dan helemaal niet leuk uw auto daar zien staan en er maanden nog moet op blijven wachten.

Comment

• Leuk nieuws voor U Timvan, uw wachten zal beloond worden

Comment

• Hoe zijn jullie op de hoogtr van al die data? Ik kreeg enkel mailtje dat hij in productie zou gaan. That's it.

Comment

• een goede garage doet wonderen george

Comment

• Gewoon bellen naar uw verkoper. Heb begin april mailtje gekregen dat ik nog 5 dagen had om iets te wijzigen maar volgens het bmw systeem gaat hij pas eind mei in productie. Eerlijk gezegd denk ik dat ze pas iets met zekerheid kunnen zeggen als hij op de boot staat.

Comment

• Heb ook dat mailtje gehad ergens in maart. maar zoals je zegt betekent het niets. Voor hetzelfde geld staat hij ondertussen zelfs reeds op een parking in de woestijn stof te vergaren tot de 'boot' gevuld is met voldoende voertuigen voor europa. Wie weet. Nog een 2 maand voor mij volgens mijn contract...

Comment

• Wat is u oorspronkelijke datum eind juni? Bel is als je tijd hebt want ben benieuwd wanneer die van u komt
                                      Last edited by timvan; 25/04/2018, 09:43.

Comment

• Update, inmiddels staat mijn 30/9/2017 bestelde X3 30i al weer sinds 20 maart j.l. bij de BMW dealer. Afgelopen vrijdag hoorde ik dat ze nu weten welke onderdelen ze moeten vervangen voor het fijnstof-filter; deze onderdelen staan inmiddels in backorder bij BMW... Verder moesten ze een ligging van volgens mij de brandstofleiding controleren (2 min werk en hij lag goed) en de schroeven van de achterspoiler controleren. Benieuwd hoe lang dit nog gaat duren!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Aukje20 Bekijk Berichten
                                          Update, inmiddels staat mijn 30/9/2017 bestelde X3 30i al weer sinds 20 maart j.l. bij de BMW dealer. Afgelopen vrijdag hoorde ik dat ze nu weten welke onderdelen ze moeten vervangen voor het fijnstof-filter; deze onderdelen staan inmiddels in backorder bij BMW... Verder moesten ze een ligging van volgens mij de brandstofleiding controleren (2 min werk en hij lag goed) en de schroeven van de achterspoiler controleren. Benieuwd hoe lang dit nog gaat duren!
                                          Hopelijk mag je er spoedig omgaan zoals ik al zei bij onze garage stonden er ook nog 2 te wachten voor te leveren, ze stonden daar al bijna 4 maanden. Voor ons ook jammer dat we nog eens 4 maanden extra moeten wachten, maar als uw wagen al bij de dealer staat en je kan er nog niet mee rijden is nog zo een triestige zaak.

Comment

Working...
                                          X