Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw x3 (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Voila zie, da's gelijk in een goei restaurant, als ge daar 2 uur moet wachten is het eten zeker TIP TOP.
    U krijgt dus in december een TIP TOP wagen, daar mag je gerust van zijn.
    Mijn wagen die op 2 maand geleverd werd, is wellicht BROL .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rhox Bekijk Berichten
      Mijn X3 sDrive18d wordt nu ineens in december verwacht
      Terwijl er tijdens de offerte (en bestelling begin februari) sprake was van eind september/begin oktober.
      Bizar want mijn bestelling is twee weken geleden geplaatst en de leverdatum is mid-augustus (wanneer m'n huidige leasing vervalt).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door P@ul Bekijk Berichten

Bizar want mijn bestelling is twee weken geleden geplaatst en de leverdatum is mid-augustus (wanneer m'n huidige leasing vervalt).
        Dat komt inderdaad ongeveer overeen met de informatie die ik kreeg in de garage.

Mijn (naar normen van wat je hier ziet passeren) "bescheiden" X3 sDrive18d is vandaag goedgekeurd door werkgever en leasingfirma en wordt volgende week besteld.

Kleur:
        - exterieur: phytonic blue
        - interieur: canberrabeige
        Opties:
        - automaat
        - Sensatec bekleding
        - Corporate pack (voor metaalkleur en navigatie, bevat ook 3 zone airco en een hoop andere opties die me niet interesseren maar die airco is blijkbaar verplicht als je gps wil)
        - Navigatie professional
        - Hifi luidsprekersysteem

Mijn hart ging eigenlijk meer naar een Volvo XC60 of V60 maar geen van beide waren vreemd genoeg haalbaar met hetzelfde leasebudget. Maar goed, ik kijk toch uit naar september.
        Last edited by boo-lee; 18/05/2018, 23:16.

Comment

• Wie kan mij nu uiteindelijk no nonsense uitsluitsel geven over de filter en het verbruik van de X3 2.0i : er moeten ondertussen toch al wagens geleverd zijn van dit type : wie kan mij de levertermijn en het verbruik geven van deze wagen? ik heb er eentje in bestelling (begin februari) en de levertermijn zou half september zijn. met al de heisa rond de roetfilter overweeg ik om over te stappen op de dieselversie. graag info van mensen die al rijden met deze wagen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Special K Bekijk Berichten
            Zonder launch control. Ik heb launch control nog nooit gebruikt omdat dit blijkbaar toch behoorlijk belastend is voor diverse onderdelen van de wagen. Misschien moet ik het toch 1 keer gebruiken om te testen of het veel verschil maakt.
            Hoe activeer je dit? Ik meen dit te hebben op mijn 30d maar vind het niet terug. Niet dat ik er persé zit op te wachten want de wagen is echt wel pokkesnel.
            1988 MB 500 SL R107 (245 PK) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=54051
            1989 MB 500 SL R129 (326 PK) http://www.autoforum.be/showthread.p...-500-SL-(R129)
            1992 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) zilver

1993 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) blauw
            http://www.autoforum.be/showthread.php?t=28543

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door boo-lee Bekijk Berichten
              Mijn (naar normen van wat je hier ziet passeren) "bescheiden" X3 sDrive18d is vandaag goedgekeurd door werkgever en leasingfirma en wordt volgende week besteld.

Ik vind het al eens fijn te zien dat er nog mensen met de X3 sDrive 18d zullen rijden... ik kreeg haast de indruk dat ik de enige ging zijn :-)

Oorspronkelijk geplaatst door boo-lee Bekijk Berichten
              Mijn hart ging eigenlijk meer naar een Volvo XC60 of V60 maar geen van beide waren vreemd genoeg haalbaar met hetzelfde leasebudget. Maar goed, ik kijk toch uit naar september.
              Bizar... bij ons zitten die er wel in... jou X3 (oa. de automaat) was bij ons dan weer niet haalbaar maar ik ga niet klagen want ondertussen is de X3 zelfs volledig uit onze lijsten verdwenen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door P@ul Bekijk Berichten

Ik vind het al eens fijn te zien dat er nog mensen met de X3 sDrive 18d zullen rijden... ik kreeg haast de indruk dat ik de enige ging zijn :-)[/SIZE][/FONT][/COLOR][/LEFT]

[LEFT][COLOR=#555555][FONT="Noto Sans"][SIZE=13px]

Bizar... bij ons zitten die er wel in... jou X3 (oa. de automaat) was bij ons dan weer niet haalbaar maar ik ga niet klagen want ondertussen is de X3 zelfs volledig uit onze lijsten verdwenen.
                Nog een sDrive18d rijder (binnenkort)
                Ik hoor van verschillende firma's dat deze wagen uit hun lijsten verdwenen is omdat de levertermijnen te lang zijn...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door venteke Bekijk Berichten

Hoe activeer je dit? Ik meen dit te hebben op mijn 30d maar vind het niet terug. Niet dat ik er persé zit op te wachten want de wagen is echt wel pokkesnel.
                  Ik denk dat je de wagen eerst in Sport Plus moet zetten en vervolgens het volgende doen volgens andere fora:

Tap the DSC button.
                  Move gear lever left.
                  Hold brakes
                  Step on the accelerator activating the kick-down function.
                  Release brakes to launch.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Merel29 Bekijk Berichten
                    Wie kan mij nu uiteindelijk no nonsense uitsluitsel geven over de filter en het verbruik van de X3 2.0i : er moeten ondertussen toch al wagens geleverd zijn van dit type : wie kan mij de levertermijn en het verbruik geven van deze wagen? ik heb er eentje in bestelling (begin februari) en de levertermijn zou half september zijn. met al de heisa rond de roetfilter overweeg ik om over te stappen op de dieselversie. graag info van mensen die al rijden met deze wagen.
                    Wij ook besteld begin december, de onze gaat normaal in productie begin juni, de eerste x3 2.0i zijn nu waarschijnlijk maar geproduceerd. Denk dus binnen een 4 tal weken de eerste zullen geleverd zullen worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tarcis Bekijk Berichten

Wij ook besteld begin december, de onze gaat normaal in productie begin juni, de eerste x3 2.0i zijn nu waarschijnlijk maar geproduceerd. Denk dus binnen een 4 tal weken de eerste zullen geleverd zullen worden.
                      Tarcis, waar zou dat onderscheid moeten liggen? Wij hebben half januari besteld en is momenteel geproduceerd, levering eind juni verwacht... zou het kunnen dat die van jullie al geproduceerd was en dat ze daar die filter nog moeten opzetten en voorrang geven aan compleet nieuwe productie. Dat zou ik wel straf vinden....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rhox Bekijk Berichten
                        Ik hoor van verschillende firma's dat deze wagen uit hun lijsten verdwenen is omdat de levertermijnen te lang zijn...
                        Bij ons is het eerder budgetmatig. Raar want een Audi Q5 staat nog wel in de lijst, de X3 ook nog wel maar plots twee categorieën hoger.

Comment

• Een Q5 staat zelfs niet in de lijst bij ons (Alphabet lease). Een A4 of A5 kan dan weer zeer vlot maar alleen benzine, bij andere merken is benzine dan weer veel duurder dan diesel. En een V60 is even duur als een XC60 (enkel GPS en automaat kiezen en was al boven budget), een XC40 lukte wel met mooie opties. Bij min of meer dezelfde opties en motorisatie was een X1 dan weer bijna even duur als een X3. En nog bizarder: een E200d klasse break met mooi business pakket of een 520d touring met een paar basisopties lukte ook. Maar een "bescheiden" V60, ho maar! Nochtans hebben we bij al deze merken mooie fleetkorting, enkel bij Audi valt het tegen (12 procent). En een maand later kan het weer helemaal anders zijn. En een andere vaststelling: van zodra je een paar opties aanvinkt gaat de prijs pijlsnel de hoogte in. Een business pakket met metaalkleur, GPS en een hoop nutteloze opties komt dan weer goedkoper uit dan metaalkleur en GPS apart kiezen.

Een rare markt dus die moeilijk te vatten is.

Comment

• GVW : Eerlijk gezegd versta ik het ook niet wij hebben besteld op 8 december, vorige week nog gebeld naar onze garage planning is voor eerste week van juni. Misschien kleur of model wij hebben lucury line besteld in sophisto grau, lederen interieur met alle veiligheidspakketten erop. Waren nog aan het twijfelen voor panoramisch dak en is voor ons nu de laatste week dat we er nog wijzigingen kunnen aan doen dus is nog niet geproduceerd.

Comment

• @GVW: zou normaal begin tot halverwege juli geleverd worden.

Comment

• GVW de benzineversie 2.0 of 3.0 of de diesel ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Merel29 Bekijk Berichten
                                  GVW de benzineversie 2.0 of 3.0 of de diesel ?
                                  Benzine 2.0

Comment

• Hier ook 2.0 i

Comment

• bedankt tarcis en gvw : succes en veel plezier met jullie X3 ; hou ons op de hoogte van de levering en de eerste indrukken

Comment

• Voor zij die zich nog zorgen maken om het verbruik. Dit weekend een lange trip gedaan (700km heen en terug hoofdzakelijk autosnelweg aan 130-140 km/u) en het gemiddeld verbruik kwam uit op 9,2l / 100 km.

Comment

• eindelijk ontsnapt uit het hospitaal. Morgen als een kreupele de m40 gaan halen

Comment

Working...
                                          X