Leuk! en wat zit erin? :-)
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw x3 (2018)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door timvan Bekijk BerichtenHeb vandaag al een cadeautje gekregen
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Comment
-
Gisteren dus de X3 30i eindelijk opgehaald.
Carbon black met zwarte 20" M-velgen.
Hij rijdt echt geweldig goed, verbruik zit rond de 10 liter momenteel. Dat is vrij veel, maar eigenlijk normaal, ik heb enkel korte afstanden gereden, en een paar keer goed doorgetrokken om te testen ;-) (natuurlijk niet in het rood de eerste weken). Volgende week rijd ik wat langere afstanden via de snelweg, dan ga ik beter kunnen vergelijken.
Ik vind het geluid ook zeker niet slecht klinken, uiteraard niet te vergelijken met de M40i, maar deze was boven mijn vooropgestelde budget, en misschien een beetje overkill gezien je nergens nog kan doorrijden :-D. Neemt niet weg dat dat nog altijd de beste motor is voor deze wagen (misschien samen met de 30d)
Ik heb 20" velgen, en met de adaptieve vering geeft dat voldoende comfort. De runflats zijn wel hard, maar veiliger natuurlijk.
De Head-up display is echt geweldig, de eerste keer dat ik deze heb, en ik ben er nu al helemaal weg van.
De zetels zijn supercomfortabel en perfect af te stellen.
De surround-view camera's zijn echt meer dan een gadget, het systeem is enorm intuïtief en schakelt perfect naadloos over tussen de verschillende camera's. Echt een meerwaarde.
De stearing-assist (of hoe heet deze optie) waarbij de auto zelf stuurt is puur gadget en zal ik waarschijnlijk nooit gebruiken, ik heb het even getest, maar het systeem geeft mij zeer weinig vertrouwen.
De Harman-Kardon is subliem, maar deze kende ik al vanuit vorige auto.
Zo, dat zijn de eerste indrukken :-D
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door timvan Bekijk BerichtenHeb vandaag al een cadeautje gekregen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door StijnD Bekijk BerichtenDe stearing-assist (of hoe heet deze optie) waarbij de auto zelf stuurt is puur gadget en zal ik waarschijnlijk nooit gebruiken, ik heb het even getest, maar het systeem geeft mij zeer weinig vertrouwen.
Wat moet dat cadeautje trouwens voorstellen... een sleutelhanger ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GVW Bekijk BerichtenWelk type van bezine tanken jullie? Wat wordt er aanbevolen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door heidfeld Bekijk Berichten
Volgens mijn bmw dealer is 98 aangewezen bij moderne turbo geblazen benzinemotoren, wegens mooiere verbranding
Uit interesse hoeveel betaal je ongvr. voor een full option M40i?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door darksky Bekijk Berichteniemand ervaring met een autobench? zo ja welk merk is goed en betaalbaar
4pets produces the safest dog crates for your car. TÜV tested and certified! Guaranteed the best price-performance ratio for high quality standards.
Wij hebben er zo eentje. Is goed en heeft crashtests ondergaan. Ze zijn wel aan de dure kant, maar het gaat over de veiligheid van je hond uiteraard.
Comment
-
Alle motoren moeten goed op 95 kunnen lopen en dit staat dan ook in de officiele instructies. Maar performante motoren lopen toch nog steeds iets beter op 98. En dat is wat de dealer zegt. Met 95 kan hij toch een neiging tot pingelen hebben en dat gaat de computer dat opvangen en de ontsteking iets verlaten wat leidt tot een licht verlies aan prestaties. Mijn bmw liep ook merkbaar beter op 98, rustigere stationaire loop en betere prestaties.
Comment
Comment