Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw x3 (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Bmw x3 (2018)

GELEKT: BMW X3

VOOR HET EERST EEN X3 M40I

BMW had de onthulling van de derde generatie X3 voor aankomende maandag op de agenda staan, maar de vertegenwoordiging in Hong Kong heeft de weinig verhullende promovideo te vroeg online gezet.

De precieze cijfers hebben we pas overmorgen, maar uit de screenshots van deze video blijkt al dat de volgende, derde generatie X3 groter is dan zijn voorganger. Het dashboard krijgt veel mee van de nieuwe 5-serie, waaronder het zevende infotainmentscherm en het digitale klokkencluster. Deze video toont de X3 M40i, die met zijn drieliter twinturbo zescilinder met 360 pk en 500 Nm in 4,6 seconden van 0 naar 100 km/h gaat.

Verdere specificaties weten we komende maandag. De publieksonthulling van de nieuwe BMW X3 staat gepland voor de IAA in Frankfurt, die komende herfst plaatsvindt.

Bron: Autoweek

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

Comment

Video: [www.bmwhk.com]

Comment

Voorkant ziet er wel heel druk uit met dat M-pack, vermoed dat de gewone versie er wel wat beter zal uit zien

Comment

Ziet er goed uit! Ben nooit echt fan geweest van de tweede generatie, maar deze kan ik opnieuw smaken!
              freude am fahren

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichten
                Ziet er goed uit! Ben nooit echt fan geweest van de tweede generatie, maar deze kan ik opnieuw smaken!
                +1. Alleen lijkt die weer te groeien, auto's worden groter en groter imo

Comment

Mooi zo ! @ Zeramed ?
                  Last edited by ; 25/06/2017, 23:07.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

+1. Alleen lijkt die weer te groeien, auto's worden groter en groter imo
                    lees ook: duurder
                    2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten

lees ook: duurder
                      Uiteraard, of wat dacht je?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door steven33 Bekijk Berichten
                        Mooi zo ! @ Zeramed ?
                        Bah,lelijk...
                        Geef me dan maar de Stelvio.

En het slechte nieuws is dat als ik hem een 100 tal keer zal gezien hebben ik em toch weer mooi zal vinden...
                        Last edited by zeramed; 26/06/2017, 18:28.

Comment

DÍT IS DE NIEUWE BMW X3

VOOR HET EERST OOK ALS M40I!

Na zeven jaar valt het doek voor de huidige BMW X3. Het is deze in nagenoeg elk opzicht grotere derde generatie die het stokje van hem overneemt!

Zoals bij vrijwel ieder model dat een nieuwe generatie ingaat het geval is, groeit ook de X3 in vrijwel alle richtingen. De X3 meet 4,71 meter in de lengte en daarmee is hij ruim 5 centimeter langer dan het uitgaande model. Ten opzichte van die voorganger nemen de breedte en hoogte met respectievelijk één en anderhalve centimeter toe. De wielbasis neemt met ruim 15 centimeter toe, en dat is gezien de extra been- en bagageruimte die dat oplevert wellicht een belangrijker aspect. De bagageruimte meet 550 liter en wie de achterbank platgooit, moet 1.600 liter kunnen versjouwen. Opvallend gegeven: de X3 is vier centimeter langer dan de eerste generatie X5.

Wat uiterlijk betreft borduurt de standaard op 18-inch lichtmetaal geparkeerde X3 voort op het design van zijn voorganger, al is er duidelijk inspiratie opgedaan bij de X5. Het is vanzelfsprekend dat ook de X3 van de BMW-nieren is voorzien, al was de door led-koplampen geflankeerde grille niet eerder zó prominent aanwezig. De Duitsers brengen drie smaken op de markt: xLine, M Sport en de Luxury Line. Die laatste is helemaal nieuw voor de X3.

Als we BMW mogen geloven, moet de X3 een sportiever karakter hebben dan zijn voorganger, iets waaraan optionele zaken als het M Sport-onderstel en -remmerij en Dynamic Damper Control natuurlijk extra bij zullen dragen. Op de motorenlijst zet BMW twee diesel- en drie benzinemotoren. Het gamma zelfontbranders begint met de 190 pk sterke xDrive20d. Daarboven zwaait de 265 pk sterke xDrive30d voorlopig de scepter. Op benzinevlak is de 184 pk sterke xDrive20i de instapper, een blok dat de 252 pk sterke xDrive30i boven zich moet dulden. Alle motoren zijn standaard gekoppeld aan een achttraps Steptronic-automaat.

M40i
                          BMW trakteert liefhebbers van een overdaad aan vermogen en koppel direct op de M40i. Daarmee is het voor het eerst dat de X3 in deze versie op de markt komt. In het vooronder doet een 360 pk en 500 Nm sterke 3,0-liter zes-in-lijn dienst. Wie deze sportversie op z'n falie geeft, moet in 6,8 tellen naar een snelheid van 100 km/h kunnen sprinten. De topsnelheid is – geheel volgens Duitse traditie – begrensd op 250 km/h. Aan de andere kant van het spectrum compenseert BMW omstreeks 2020 met een volledig elektrische versie van de X3. Daarover ongetwijfeld later meer.

Geen nieuw model zonder de nodige connected- en zelfs autonome technieken. Onder de noemer BMW Personal CoPilot monteert BMW optioneel een pakket systemen in de X3 dat bestaat uit Active Cruise Control en Driving Assistant Plus. Samen met Lane Keeping Assistant en het eind dit jaar te verschijnen Lane Change Assistant moet de X3 zich op de snelweg semi-zelfstandig kunnen gedragen. Tijdens de IAA van Frankfurt is de hagelnieuwe X3 van dichtbij te bekijken.

Comment

Comment

Comment

Geachte,

Als trouwe BMW-klant wens ik van deze gelegenheid gebruik te maken om u in première enkele foto’s (zie bijlage) en informatie van de nieuwe BMW X3 door
                                te sturen.
                                Op volgende link vindt u bewegende beelden, deze zeggen namelijk nog meer dan woorden: new x3
                                De lancering van deze derde generatie van de BMW X3 is voorzien op 11 november 2017. De nieuwe BMW X3 kent zijn wereldpremière op het Autosalon van
                                Frankfurt dat plaatsvindt van 14 tot 24 september 2017.
                                Profiterend van het succes van de SAV’s (Sport Activity Vehicules), is de nieuwe BMW X3 er klaar voor om opnieuw zijn leiderspositie in het KKL+ segment
                                op te eisen dankzij zijn robuste en sportieve design. Gekenmerkt als « the independent » wordt zijn dynamisch exterieur vervolledigd door een functioneel
                                en modern interieur waarvan het afwerkingsniveau en het design sterk verbeterd zijn.
                                De nieuwe generatie van de BMW X3 weegt tot 55 kg minder dan zijn voorganger dankzij verschillende BMW EfficientDynamics maatregelen en het gebruik
                                van lichtgewicht materialen zoals aluminium.
                                Voor de eerste keer op de BMW X3 zal het Model Luxury beschikbaar zijn naast het Model xLine en het Model M Sport. Dit Model wordt gekenmerkt door
                                verschillende exterieurelementen in chroom alsook specifieke decoratieve inleglijsten en binnenbekledingen.
                                De nieuwe BMW X3 wordt standaard voorzien van onder meer de volgende uitrustingen:
                                • LED dimlichten, standlichten en dagrijlichten (met halogene grootlichten)
                                • Automatische versnellingsbak Steptronic, 8 versnellingen
                                • 18” velgen
                                • PDC voor -en achteraan
                                • Automatische bediening van de achterklep
                                • Elektronisch gestuurde airconditioning, 1-zone regeling
                                • Sportstuur
                                • Servotronic
                                • Achterbank, neerklapbaar 40:20:40
                                • Fluwelen tapijten
                                • ConnectedDrive Services
                                • Remote Services
                                • Grotere brandstoftank
                                • Active Guard (Voetgangers en botswaarschuwing met City Braking functie)
                                • Desactivatie passagiersairbag
                                • Twee afzonderlijke eindpijpen links en rechts, rond
                                • Active Air Stream Kidney
                                De volgende zijn de lanceringsmotorisaties:
                                xDrive20d AT (modelcode TX31)
                                xDrive30d AT (modelcode TX71)
                                M40i AT (modelcode TS31)
                                Geef gerust een seintje indien u eens wenst samen te zitten om een voorstel uit te werken, ik maak met veel plezier tijd voor u!

Met vriendelijke groeten / Meilleures salutations
                                Last edited by ; 27/06/2017, 01:17.

Comment

Ziet er goed uit. En vooral...het interieur is weer mee met z'n tijd.

Comment

Wil 'm wel es zien zonder M gedoe
                                    2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pjotr12 Bekijk Berichten
                                      Ziet er goed uit. En vooral...het interieur is weer mee met z'n tijd.
                                      Vorige was ook al van 2011 op de markt.
                                      Ik vond dat die nog goed zijn mannetje stond op alle vlakken
                                      MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

die M bumpers van BMW beginnen inderdaad meer en meer op gatenkaas te lijken. Niet mijn meug, eerlijk gezegd.

Voor de rest vind ik hem wel geslaagd. Ik zou hem zelfs boven een X5 verkiezen, vanwege de handigere afmetingen.

Comment

Working...
                                        X