Oorspronkelijk geplaatst door Dorkooken
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw x3 (2018)
Collapse
X
-
Comment
-
bam, 65000 euro voor een X3 2.0d met x line en business pack en wat kleine prul2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Jullie verschieten precies nog altijd van die prijzen?! Zat er al lang aan te komen hé, Twee jaar geleden zijn zowat alle grondstoffen die voor de autoindustrie worden aangevoerd explosief gestegen. Gevolgen konden dus niet uit blijven. De rekening krijg de man in de straat nu gepresteerd.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenbam, 65000 euro voor een X3 2.0d met x line en business pack en wat kleine prul
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door steven33 Bekijk BerichtenBMW X3 2.0d : 48550,- BTW in
Als je rekening houdt met wat er nu als basisuitrusting bijzit (automatic, PDC voor-achter, ...),
is dit een verschil van ong. 1000€ met het vorig model.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dikkejos Bekijk Berichten
ik weet nie goe zulle, ik heb mijn X3 (vorig model, facelift) nieuw gekocht voor netto 37.000 euro BTW in.... ok, op de nieuwe zitten een aantal toeters en bellen die de oude niet standaard had maar d'er is hier geen sprake van 1000 euro verschil maar wel van 10.000 euro verschil hé !!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dikkejos Bekijk Berichten
ik weet nie goe zulle, ik heb mijn X3 (vorig model, facelift) nieuw gekocht voor netto 37.000 euro BTW in.... ok, op de nieuwe zitten een aantal toeters en bellen die de oude niet standaard had maar d'er is hier geen sprake van 1000 euro verschil maar wel van 10.000 euro verschil hé !!!!
Comment
-
@ dirk call me stupid maar de goedkoopste op bmw.be, op de carconfigurator is 49.045 euro en da's wel dik 10.000 euro méér dan dat ik 3 jaar geleden voor mijn nieuwe X3 nieuw betaalde.. Ik heb het wel over het NIEUW model hé, dat 10.000 euro duurder is dan een vergelijkbare van het "oude" 2015 model.... snap niet waar jullie het vandaan halen dat hij maar 2500 euro zou duurder zijn dan het vorige (huidige) model
Comment
-
Dan kijk ik verkeerd, maar bij de configurator staat het...
effe checken, en wat zie ik:
op de pdf prijslijst staat hij duurder... klopt inderdaad.....
https://secure.bmw.com/nl/nl/general...st_10_2012.pdf
Ze zijn daar bij bmw belgium in de war... snel online bestellen...
De prijzen komen niet overeen....
Nu staat de 18d zelfs niet meer bij configurator...
Comment
-
verkopers kunnen 't uitleggen. "ja meneer hij is eigenlijk NIET duurder geworden want je krijgt nu veel meer voor je geld dan vroeger het geval was".. ze vergeten dat dat "veel meer krijgen" met 10.000 keiharde euro's moet betaald worden... Geef mij maar een nieuw model X3 met "vééél minder toeters en bellen" en doe er terug 10.000 euro af, dan wil ik hem wel.... Een X3 zal mijne volgenden helaas niet meer zijn, want ik weiger méér dan 40.000 euro in een nieuwe auto te steken... Nieuwe Tiguan zal het mogelijks worden, daar heb je een héél goed uitgeruste voor rond de 35.000 alles betaald....
Comment
-
Tiguan is veel te duur voor wat het is. Hebben hier een als bedrijfswagen. Catalogusprijs was net geen 45000€. Is weinig verkeerd van te zeggen maar is de saaiste auto waar ik al mee gereden heb. Gelukkig is dit een bedrijfswagen en moeten wij die niet zelf betalen, anders zou dat de slechtste euro's ooit uitgegeven zijn.
De X3 is idd ook duur, maar je zal er zeker veel meer rijplezier aan hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk BerichtenDan kijk ik verkeerd, maar bij de configurator staat het...
effe checken, en wat zie ik:
op de pdf prijslijst staat hij duurder... klopt inderdaad.....
https://secure.bmw.com/nl/nl/general...st_10_2012.pdf
Ze zijn daar bij bmw belgium in de war... snel online bestellen...
De prijzen komen niet overeen....
Nu staat de 18d zelfs niet meer bij configurator...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dikkejos Bekijk Berichten@ dirk call me stupid maar de goedkoopste op bmw.be, op de carconfigurator is 49.045 euro en da's wel dik 10.000 euro méér dan dat ik 3 jaar geleden voor mijn nieuwe X3 nieuw betaalde.. Ik heb het wel over het NIEUW model hé, dat 10.000 euro duurder is dan een vergelijkbare van het "oude" 2015 model.... snap niet waar jullie het vandaan halen dat hij maar 2500 euro zou duurder zijn dan het vorige (huidige) model
Wel ik heb gewoon een ' identieke ' wagen samengesteld als de mijne met dezelfde opties en de nieuwe kost (beide volgens de configurator) 2500 € meer.
Welke uitvoering/opties had jij voor 37000 € ?
Mogelijks komt er later nog een 18d s drive voor ietsje minder euries.
Heb net even op de Duitse site gekeken en daar staan nog de prijzen van de LCI en de prijs van de nieuwe.
Een 20d x lci kost er 45 750 € en een nieuwe 20d x 47 250 € beide automaat.
Appeltjes met appeltjes vergelijken hé.
Comment
-
nee op dat vlak heb je gelijk, maar ik heb het over " nu instappen", en toen stapte ik in voor 37000 btw inclusief (18 Sdrive, sportzetels, metaal, gps, ) ... en nu stap je in voor... 47000 :-). OK dikkere motor en beter aangekleed maar dat wil ik helemaal niet... Als ik volgend jaar een vergelijkbare als de mijne vind voor 39.500 heb ik niets gezegd, maar ik denk dat dat niet gaat gebeuren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dikkejos Bekijk Berichtennee op dat vlak heb je gelijk, maar ik heb het over " nu instappen", en toen stapte ik in voor 37000 btw inclusief (18 Sdrive, sportzetels, metaal, gps, ) ... en nu stap je in voor... 47000 :-). OK dikkere motor en beter aangekleed maar dat wil ik helemaal niet... Als ik volgend jaar een vergelijkbare als de mijne vind voor 39.500 heb ik niets gezegd, maar ik denk dat dat niet gaat gebeuren
Comment
Comment