Oorspronkelijk geplaatst door steven33
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw x3 (2018)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door dikkejos Bekijk Berichtennee op dat vlak heb je gelijk, maar ik heb het over " nu instappen", en toen stapte ik in voor 37000 btw inclusief (18 Sdrive, sportzetels, metaal, gps, ) ... en nu stap je in voor... 47000 :-). OK dikkere motor en beter aangekleed maar dat wil ik helemaal niet... Als ik volgend jaar een vergelijkbare als de mijne vind voor 39.500 heb ik niets gezegd, maar ik denk dat dat niet gaat gebeuren
In feite moet je een halve gedraaide zijn om dit als particulier te kopen.
Gemaakt voor het leasing/renting wereldje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dikkejos Bekijk Berichtennee op dat vlak heb je gelijk, maar ik heb het over " nu instappen", en toen stapte ik in voor 37000 btw inclusief (18 Sdrive, sportzetels, metaal, gps, ) ... en nu stap je in voor... 47000 :-). OK dikkere motor en beter aangekleed maar dat wil ik helemaal niet... Als ik volgend jaar een vergelijkbare als de mijne vind voor 39.500 heb ik niets gezegd, maar ik denk dat dat niet gaat gebeuren
meer zelfs : mijn broer kocht recent een nieuwe X6 en betaalde die duurder dan een vergelijkbare GLE coupe (offerteprijs , dus inclusief kortingen)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichtene-pace is toch wel meer X1 territorium
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk BerichtenBwa, je kan moeilijk de basis e naast de basis X1 zetten...
Comment
-
zet de basismotorisatie (diesel 150 pk) van de e-pace naast bmw x-modellen met vergelijkbare motorisatie, neem geen opties en zie waar ge mee af komt voor een vergelijkbare prijs.
Vergelijk dan ook nog eens de afmetingen ...
't is niet omdat ze geen vergelijkbare startmodellen hebben dat ze daarom in een andere klasse gaan plaatsnemen.
't is hetzelfde met de f-pace. Ga je die dan met de X5 samenzetten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk BerichtenJaguar e Pace. Vanaf €36000
En dit voor een redelijk kleine SUV !
Comment
-
Dezelfde maten en gewicht als x3, maar 30 cm korter... (maximale belasting)
Voor een suv is gewicht belangrijk voor de stabiliteit bij het trekken en op de snelweg... (je wordt niet weggeblazen door een vrachtwagen)
spoorbreedte en wielbasis zijn voor mij belangrijker dan de lengte.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
tja... configureer even eentje, je belandt eerder tegen de 50.000 voor een degelijk uitgeruste wagen.
En dit voor een redelijk kleine SUV !
25i € 45000 231pk
x1 2.0d € 40000
jaguar e p250 € 43600 250pk
jaguar 180d € 40750
x3:2.0d € 49000
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk BerichtenLekkere motor...
Comment
-
Iemand die deze uitnodiging van BMW ontvangen heeft en die gaat ?
The Reveal For your eyes only
25 september 2017 - BMW Belux Bornem
Beste,
U bent goed ingeschreven voor 'The Reveal'. We houden onze nieuwigheden nog even achter gesloten deuren. Maar op 25 september 2017 vanaf 20u rijden we onze vernieuwde line-up naar buiten. Dat doen we in stijl, voor u en onze andere genodigden.
Verwacht een 360° show met veel spektakel & special effects, en uiteraard vele nieuwe BMW modellen die de trend zullen zetten voor de toekomst.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door steven33 Bekijk BerichtenIemand die deze uitnodiging van BMW ontvangen heeft en die gaat ?
The Reveal For your eyes only
25 september 2017 - BMW Belux Bornem
Beste,
U bent goed ingeschreven voor 'The Reveal'. We houden onze nieuwigheden nog even achter gesloten deuren. Maar op 25 september 2017 vanaf 20u rijden we onze vernieuwde line-up naar buiten. Dat doen we in stijl, voor u en onze andere genodigden.
Verwacht een 360° show met veel spektakel & special effects, en uiteraard vele nieuwe BMW modellen die de trend zullen zetten voor de toekomst.The Reveal
For your eyes only
23 september 2017 - BMW Belux Bornem
Beste
U bent goed ingeschreven voor The Reveal. We houden onze nieuwigheden nog even achter gesloten deuren. Maar op 23 september 2017 vanaf 20u rijden we onze vernieuwde line-up naar buiten. Dat doen we in stijl, voor u en onze andere genodigden.
Verwacht een 360° show met veel spektakel & special effects, en uiteraard vele nieuwe BMW modellen die de trend zullen zetten voor de toekomst.
Comment
Comment