Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw x3 (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door steven33 Bekijk Berichten
    Hybride voor februari/maart '18
    Verkeerde info gekregen in garage, hybride maar voor 2020
    Last edited by ; 15/07/2017, 16:32.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dikkejos Bekijk Berichten
      nee op dat vlak heb je gelijk, maar ik heb het over " nu instappen", en toen stapte ik in voor 37000 btw inclusief (18 Sdrive, sportzetels, metaal, gps, ) ... en nu stap je in voor... 47000 :-). OK dikkere motor en beter aangekleed maar dat wil ik helemaal niet... Als ik volgend jaar een vergelijkbare als de mijne vind voor 39.500 heb ik niets gezegd, maar ik denk dat dat niet gaat gebeuren
      Nieuwprijzen zijn echt absurd.
      In feite moet je een halve gedraaide zijn om dit als particulier te kopen.
      Gemaakt voor het leasing/renting wereldje

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dikkejos Bekijk Berichten
        nee op dat vlak heb je gelijk, maar ik heb het over " nu instappen", en toen stapte ik in voor 37000 btw inclusief (18 Sdrive, sportzetels, metaal, gps, ) ... en nu stap je in voor... 47000 :-). OK dikkere motor en beter aangekleed maar dat wil ik helemaal niet... Als ik volgend jaar een vergelijkbare als de mijne vind voor 39.500 heb ik niets gezegd, maar ik denk dat dat niet gaat gebeuren
        Ik denk dat Bmw zijn prijzen zowat op gelijke hoogte houdt met Mercedes, zit niet zoveel verschil meer op tussen de nieuwe en een glc.
        meer zelfs : mijn broer kocht recent een nieuwe X6 en betaalde die duurder dan een vergelijkbare GLE coupe (offerteprijs , dus inclusief kortingen)

Comment

Jaguar e Pace. Vanaf €36000

Comment

e-pace is toch wel meer X1 territorium

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
              e-pace is toch wel meer X1 territorium
              Bwa, je kan moeilijk de basis e naast de basis X1 zetten...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
                Bwa, je kan moeilijk de basis e naast de basis X1 zetten...
                een basis X1 is dan ook 'maar' 30600 €

Comment

Daarmee dat ik het moeilijk heb met de vergelijking....

Comment

zet de basismotorisatie (diesel 150 pk) van de e-pace naast bmw x-modellen met vergelijkbare motorisatie, neem geen opties en zie waar ge mee af komt voor een vergelijkbare prijs.
                    Vergelijk dan ook nog eens de afmetingen ...

't is niet omdat ze geen vergelijkbare startmodellen hebben dat ze daarom in een andere klasse gaan plaatsnemen.
                    't is hetzelfde met de f-pace. Ga je die dan met de X5 samenzetten?

Comment

Heb de afmetingen nog niet vergeleken, maar ik voel dit zo aan... En gevoelsmatig vergelijk ik, wat ik wil.

Comment

Jaguar e Pace. Vanaf €36000
                        tja... configureer even eentje, je belandt eerder tegen de 50.000 voor een degelijk uitgeruste wagen.
                        En dit voor een redelijk kleine SUV !

Comment

Dezelfde maten en gewicht als x3, maar 30 cm korter... (maximale belasting)
                          Voor een suv is gewicht belangrijk voor de stabiliteit bij het trekken en op de snelweg... (je wordt niet weggeblazen door een vrachtwagen)
                          spoorbreedte en wielbasis zijn voor mij belangrijker dan de lengte.
                          Last edited by ; 17/07/2017, 12:53.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten

tja... configureer even eentje, je belandt eerder tegen de 50.000 voor een degelijk uitgeruste wagen.
                            En dit voor een redelijk kleine SUV !
                            Is ook zo met de x1 en degelijke motor...
                            25i € 45000 231pk
                            x1 2.0d € 40000

jaguar e p250 € 43600 250pk
                            jaguar 180d € 40750

x3:2.0d € 49000
                            Last edited by ; 17/07/2017, 13:00.

Comment

Reeds iemand 1 besteld ?

Comment

Ik heb de X3 M40i besteld. Levering wordt verwacht in de week van 13 november (zou dus een van de eerste Belgische moeten zijn).

Comment

Lekkere motor...

Comment

Lekkere motor...
                                    Ik denk het wel. Er was maar één benzine motor beschikbaar bij de lancering, dus had ik eigenlijk geen keuze :-)

Comment

Leuke vergelijking
                                      Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

Iemand die deze uitnodiging van BMW ontvangen heeft en die gaat ?

The Reveal
                                        For your eyes only

25 september 2017 - BMW Belux Bornem

Beste,

U bent goed ingeschreven voor 'The Reveal'. We houden onze nieuwigheden nog even achter gesloten deuren. Maar op 25 september 2017 vanaf 20u rijden we onze vernieuwde line-up naar buiten. Dat doen we in stijl, voor u en onze andere genodigden.

Verwacht een 360° show met veel spektakel & special effects, en uiteraard vele nieuwe BMW modellen die de trend zullen zetten voor de toekomst.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door steven33 Bekijk Berichten
                                          Iemand die deze uitnodiging van BMW ontvangen heeft en die gaat ?
                                          The Reveal
                                          For your eyes only

25 september 2017 - BMW Belux Bornem

Beste,

U bent goed ingeschreven voor 'The Reveal'. We houden onze nieuwigheden nog even achter gesloten deuren. Maar op 25 september 2017 vanaf 20u rijden we onze vernieuwde line-up naar buiten. Dat doen we in stijl, voor u en onze andere genodigden.

Verwacht een 360° show met veel spektakel & special effects, en uiteraard vele nieuwe BMW modellen die de trend zullen zetten voor de toekomst.
                                          Ikke
                                          The Reveal
                                          For your eyes only

23 september 2017 - BMW Belux Bornem

Beste

U bent goed ingeschreven voor The Reveal. We houden onze nieuwigheden nog even achter gesloten deuren. Maar op 23 september 2017 vanaf 20u rijden we onze vernieuwde line-up naar buiten. Dat doen we in stijl, voor u en onze andere genodigden.

Comment

Working...
                                          X