Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw x3 (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• wanneer gaat die SUV hype eigenlijk ne keer over? da's al bijna net zo erg dan die benzine hype of de elektrische hype.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten

Voor een SUV is koppel DE maatstaf.
      Ik zou het veralgemenen, naar iedere ‘zware’ auto...

Neem het koppel weg van een tesla s, wat blijft er nog over?
      Last edited by ; 11/11/2017, 19:54.

Comment

• [QUOTE=Jocar;n6334940]

Niet groter ?
        totale lengte = 4708 t.o.v. Lci 4657 ? da's toch + 5 cm
        totale breedte = 2138 t.o.v. Lci 2089 ? da's toch + 5 cm

Comment

• Wel een mooi interieur...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
            wanneer gaat die SUV hype eigenlijk ne keer over? da's al bijna net zo erg dan die benzine hype of de elektrische hype.
            Dat gaat nie over ! Audi vewacht 50% van zijn verkoop suv's in 2025 !

Comment

• Begrijpelijk gezien de vele voordelen die een suv biedt.

Comment

• dit is rust en plezier samen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
                  dit is rust en plezier samen...
                  Ja, als ik benzine ga rijden, zou momenteel mijn voorkeur uitgaan naar die motorisatie. Welk model weet ik niet. Er zijn zoveel leuke auto's hee Momenteel nog wat genieten van mijn dieselke

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten

Ja, als ik benzine ga rijden, zou momenteel mijn voorkeur uitgaan naar die motorisatie. Welk model weet ik niet. Er zijn zoveel leuke auto's hee Momenteel nog wat genieten van mijn dieselke
                    Weet ik wel, ... mannen en hun speeltje

Comment

• Pfff ma voor vandaag heb ik genoeg van mijnen otto zulle. Zelfs met gps verkeerd gereden (bestemming niet juist ingevoerd....stom zulle) in de gietende regen... Ben er zelfs in geslaagd door de Liefkenshoektunnel te rijden

Comment

• trop is teveel

Comment

• Woensdag gereden met de 2.0d en wat een verschil met het vorige model !
                          Rijplezier gegarandeerd !
                          En toen ik na de testrit terug in mijn "oude" X3 kroop, wat een ontgoocheling !
                          Dat spel gaat niet meer vooruit, veel kleiner, ouderwets...
                          Nu nog weten wat ze voor de "oude" geven en dan... buiten.

Last edited by ; 12/11/2017, 21:02.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door steven33 Bekijk Berichten
                            Woensdag gereden met de 2.0d en wat een verschil met het vorige model !
                            Ga je voor de 2.0D of wacht je op de 2.0i?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door steven33 Bekijk Berichten
                              Woensdag gereden met de 2.0d en wat een verschil met het vorige model !
                              Van welk jaar is hij ? km stand ? 184pk/190pk?

Comment

• Hier is er ook eentje die buiten mag maar ben aan het twijfelen tussen diesel of benzine. Er wordt maar 12000 km per jaar mee gereden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MJB Bekijk Berichten
                                  Hier is er ook eentje die buiten mag maar ben aan het twijfelen tussen diesel of benzine. Er wordt maar 12000 km per jaar mee gereden.
                                  Best gewoon eens mee gaan rijden als de 20i of 30i er is.

Comment

• Ik ben natuurlijk bevooroordeeld, maar uit eigen ervaring volstaat de 500 Nm die beschikbaar is vanaf 1520 rpm (tot 4800 rpm) van de M40i meer dan ruimschoots. Het koppel van de M40i is dan wel iets lager dan van de 30d maar een stuk eerder en over een veel groter toerenbereik beschikbaar.

Maar -onbegrijpelijk voor mij- België blijft een land met dieselliefhebbers...

Comment

• Wat wel eens wordt vergeten door de koppel-profeten, is dat de langere eindoverbrenging in het nadeel speelt van de diesel. Dat verklaart waarom op zeperfs, vaak de benzine versie toch sneller is. Wel komt het dieselkoppel op een
                                      brute manier vrij wat meer voor een
                                      kortstondige duw-in-de-rug ervaring zorgt.

Comment

• De koppelrijke diesels zijn nu quasi systematisch met een automaat geleverd, en de duw in de rug is dus niet kortstondig maar permanent tot aan de topsnelheid. Echt de moeite om even de ervaren, als het maar is om te weten wat het in het echt is.

Comment

• Ja, dat blijft trekken zonder enige verzwakking. Nu een 40i heeft uiteraard een behoorlijk koppel. Gaat hem eerder om die kleine motoren die ze nu gaan vergelijken met diesels. Heb al met kleine benzinemotoren gereden en dat was echt gene vette. In benzine zou ik toch minstens voor een 1800 turbo of meer gaan. Moet toch minstens 300 nm hebben bij laag toerental gecombineerd met een mooi vermogen. Eender wat zeperfs mag betekenen op papier, een auto moet vlot aanvoelen, niet constant terugschakelen en zo. Maar dat wordt dan weer tegengesproken door de toerentaladepten. Zo heeft iedereen zijn kijk op een auto, gelukkig is er keuze genoeg.

Comment

Working...
                                          X