schiet mij dood, maar ik vraag mij vaak af, waar ge al die power voor nodig hebt in ons dagelijks verkeer.
Ik herinner mij best nog wel wat koppelrijke diesels waarmee ik gereden heb.
Heb een half jaar met een 118d gereden (voor een kleine auto meer dan genoeg), daarmee had ik de neiging om altijd 160 te rijden want 120 was niks aan.
Met nen 320d automaat 184pk (proefrit) was dat ook zo.
Mijn 316i miste wel wat koppel in combinatie met automaat (te veel terugschakelen) maar ik vond het wel leuk om een lichtere neus te hebben en eigenlijk was die niet trager dan een 318d.
Ik heb ook ni de behoefte om mij in elk gat tussen te smijten om toch maar die achterligger die ook aan het inhalen is nog voor te zijn.
Meestal is mijn voorligger de beperkende factor, alleen gebeurt het af en toe dat er iemand met meer koppel mij voorbij schiet bij het invoegen naar links als ik bv bij een oprit achter een kamion terecht kom.
Ik herinner mij best nog wel wat koppelrijke diesels waarmee ik gereden heb.
Heb een half jaar met een 118d gereden (voor een kleine auto meer dan genoeg), daarmee had ik de neiging om altijd 160 te rijden want 120 was niks aan.
Met nen 320d automaat 184pk (proefrit) was dat ook zo.
Mijn 316i miste wel wat koppel in combinatie met automaat (te veel terugschakelen) maar ik vond het wel leuk om een lichtere neus te hebben en eigenlijk was die niet trager dan een 318d.
Ik heb ook ni de behoefte om mij in elk gat tussen te smijten om toch maar die achterligger die ook aan het inhalen is nog voor te zijn.
Meestal is mijn voorligger de beperkende factor, alleen gebeurt het af en toe dat er iemand met meer koppel mij voorbij schiet bij het invoegen naar links als ik bv bij een oprit achter een kamion terecht kom.
Comment