Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw x3 (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De keuze is gemaakt en het wordt de 2.0i benzine! De discussie over de herverkoopwaarde na 4 jaar tussen diesel en benzine kan je hele avonden vullen. Hebben dan met volgende criteria in gedachte de keuze gemaakt :
    - 12000 km per jaar
    - diesel -en benzineprijs is bijna gelijk
    - de gok op extra verkeersbelasting op dieselwagens na 4 jaar.

Comment

• Heb je er al mee gereden? De 2.0i.

Comment

• Neen, is nog niet leverbaar. Je kan hem nu pas bestellen. Levering eind januari.

Comment

• Ik zou toch eerst eens rijden met de 2.0i ...
          Eventueel in een ander model...

Comment

• Dat heb ik gedaan. Met de 530e. Enkel op benzinemotor rijdt dit zeer aangenaam moet ik zeggen. Het zal niet volledig identiek zijn maar het geeft toch een beeld van wat je mag verwachten.
            Vergeleken met de huidige s18d zal dit zeker een upgrade zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MJB Bekijk Berichten
              Dat heb ik gedaan. Met de 530e. Enkel op benzinemotor rijdt dit zeer aangenaam moet ik zeggen. Het zal niet volledig identiek zijn maar het geeft toch een beeld van wat je mag verwachten.
              Vergeleken met de huidige s18d zal dit zeker een upgrade zijn.
              Dan moet je niet twijfelen...

Comment

• Is die 530 E niet een stuk krachtiger, zelfs al rij je enkel op benzine ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                  Is die 530 E niet een stuk krachtiger, zelfs al rij je enkel op benzine ?
                  klopt, maar tov een 18d met 136pk zal de 20i wel meevallen.

Comment

• Dat denk ik ook! Is de 20i een xdrive?

Comment

• De motor is dezelfde als in de 530e.
                      Het is inderdaad een xdrive.

Comment

• Reeds iemand dat met de X3 2.0i of 3.0i gereden heeft ?

Comment

• Volgens mij worden de eerste 2.0i en 3.0i pas na nieuwjaar geleverd.

Comment

• Ben aan het twijfelen voor de velgen tussen 20'' (styling 699M) en 21" (Individual styling 726).
                            Rijdt de auto harder op de 21'' ? En kostprijs tussen de twee (wanneer je moet vernieuwen).
                            Last edited by ; 16/12/2017, 17:59.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door steven33 Bekijk Berichten
                              Ben aan het twijfelen voor de velgen tussen 20'' (styling 699M) en 21" (Individual styling 726).
                              Rijdt de auto harder op de 21'' ? En kostprijs tussen de twee (wanneer je moet vernieuwen).
                              gezien de banden van velg 20" en velg 21" even breed zijn en dus enkel de hoogte van de banden verschilt zal velg 21" vermoedelijk wel ietsje harder aanvoelen. (20" is serie 40/35, velg 21" is serie 35/40 van bandenmaat) Misschien is het op te lossen met de optie Dynamic Damping Control
                              Kostprijs banden ? bekijk even online het prijsverschil tss de bandenmaat.

Welke combinatie uitvoering/buitenkleur/binnenkleur geniet uw voorkeur ?
                              Last edited by ; 16/12/2017, 18:47.

Comment

• X3 2.0d M Sportpakket Sophistograu met leder 'Vernasca Mokka (donkerbruin) en alu sierlijst

Comment

X3 2.0d M Sportpakket Sophistograu met leder 'Vernasca Mokka (donkerbruin) en alu sierlijst
                                  Tof.
                                  Heb nu ook mokka en alu in mijn huidige (carbonzwart) en zou eens wat anders willen, maar kan het precies niet vinden .
                                  Echt veel keuze is er eigenlijk niet.
                                  Ben zelfs al een gaan zien bij mercedes (cc) en daar lukt het me niet om amg pakket te nemen zonder chroom (die ik absoluut niet wil)

Comment

Ben aan het twijfelen voor de velgen tussen 20'' (styling 699M) en 21" (Individual styling 726).
                                    Mijn M40i met 20" en Dynamic Damping Control vind ik alleszins hard genoeg. Zelf zou ik dus niet voor de 21" gaan. Voor mijn winterwielen heb ik gegaan voor 19" V-Speiche 691 (met Bridgestone Blizzak LM-001 banden). Winterwielen worden dit weekend gemonteerd dus kan daarna wel laten weten of ik verschil voel tussen 19" en 20".

Comment

• Vandaag de nieuwe X3 gezien. Ik heb 2 x moeten kijken want de verschillen met de X1 zijn wel miniem hoor. Ze maken het er wel niet gemakkelijk op .

Comment

• Kogel door de kerk: nieuwe X3 30d besteld voor het vrouwtje. Zaten met de opties bij op prijs M40i maar kreeg haar niet overtuigd, ze vond het "lawaai" maar niks terwijl ik dat uiteraard net het leuke vond. Soit, luxeprobleem, de 30d zal ongetwijfeld een waardige vervanger zijn voor haar huidige X3 30d.

Die laatste was overigens een topwagen qua prestaties, stelde enkel wat teleur qua afwerking. De nieuwe is echt wel een niveau gestegen wat dat betreft.
                                        Wat is jullie levertermijn? Mijne wordt verwacht in maart.
                                        Last edited by venteke; 29/12/2017, 10:52.
                                        1988 MB 500 SL R107 (245 PK) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=54051
                                        1989 MB 500 SL R129 (326 PK) http://www.autoforum.be/showthread.p...-500-SL-(R129)
                                        1992 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) zilver

1993 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) blauw
                                        http://www.autoforum.be/showthread.php?t=28543

Comment

• Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk
                                          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Working...
                                          X