Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw x3 (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Venteke, mijn duits is niet bepaald goed. Wat zeggen ze eigenlijk in dat artikel dan? Voor zover ik begrijp iets met problemen met de uitlaat. Mijn leveringsbon vermeldt levering "uiterlijk juli 2018", zal ook in belang garage zijn want geven ook overname voor huidige wagen en die auto zal ook niet méér waard worden hé.

edit: efkes in google gesmeten :
    "
    BMW do not let the new x3 out. The delivery of petrol models is delayed for several weeks. Blame are obviously mechanical problems at the exhaust line. New cars, which are already at the dealer, are not passed on to customers. The cars will initially receive a new exhaust system. Due to delayed component supply, the delivery of the vehicles is expected to shift until the end of April. They want to inform the affected customers as soon as the delivery date is confirmed. Bmw does not say to what extent the problem affects the delivery time of cars that have not yet been produced. Buyers of the X3 gasoline engine are currently expected to have a waiting time of six bus eight months, which was the result of random sampling by dealers in north rhine westphalia. To details of the technical remedy bmw officially not. Autobild learned that due to a fault in the exhaust attachment may come to the injection of foreign air, what the exhaust levels falsified."
    Last edited by ; 19/02/2018, 19:07.

Comment

• dat ziet er fraai uit voor die 2.0i en 3.0i

Comment

• lapino als jij een 3.0i besteld zou hebben zou ik toch gaanvo or de m40 nu het nog kan

Comment

• Neen we zijn niet veranderd, blijft de 20i maar als ik dat artikel lees, begin ik me toch behoorlijk zorgen te maken. Voor zover ik het kan inschatten hebben ze vooral problemen om te voldoen aan de testnormen door mankement aan de uitlaten, dus niet echt een motorprobleem an sich maar veel vertrouwen geeft dit niet. Die overweging voor een diesel begint stilaan bovenhand te nemen.

Comment

• Goeie Engelse vertaling op enkele details na... Misschien eens horen wat de dealer zegt? Ben je ondertussen al met deze motor gaan rijden in een ander model?
            1988 MB 500 SL R107 (245 PK) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=54051
            1989 MB 500 SL R129 (326 PK) http://www.autoforum.be/showthread.p...-500-SL-(R129)
            1992 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) zilver

1993 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) blauw
            http://www.autoforum.be/showthread.php?t=28543

Comment

• Neen, maar wel nog mail gestuurd gisteren met vraag om dit te doen. Heb hem toch ook gevraagd hoe het nu zit met die benzine motoren en levertermijn. Misschien is dat ook reden dat levertermijn al meteen "juli" was (staat op bestelbon "levering uiterlijk juli"). Dus zullen wel marge ingebouwd hebben zeker, maar sowieso wel benieuwd wat hij hier op gaat zeggen. Dit is toch geen volledig nieuwe motor hé? Dus zal waarschijnlijk wel iets te maken hebben met die tests zeker? Aan andere kant, als ze dat nu allemaal moeten rechtzetten dan is de kans op een probleem wel klein hé.

Comment

• levering m40 zou érgens " in juli zijn, na juni wordt de productie stilgelegd voor de nieuwe milieuwetten <<<<<ik hoop voor en hen hij hi"r is voor september , want dan veranderen de co2 metingen en zal het weer geld gaan kosten voor eerste ingebruikname en jaarlijkse taks , ik weet nog niet o ik hem dan nog ga aannemen

Comment

• Gisteren na lang twijfelen X3 20i besteld, mijn dealer in Roeselare wou me maximaal 7% op totaal geven aangezien er zo'n grote vraag en weinig aanbod is, was te nemen of te laten.
                  Ik moet per se dit jaar (BTW-plichtig) nog een nieuwe wagen aankopen, dus heb hem zo besteld.
                  Lig er toch al ganse nacht wakker van dat ik te makkelijk gezwicht ben.

Kan ik dit nog annuleren?

Comment

• Lijkt mij niet. Gekocht is gekocht. 7pct op totaalprijs is nu ook zo slecht niet.

Comment

• wat bedoel je met annuleren? De bestelling stopzetten of aanpassen? Je kan steeds aanpassingen doen tot de productie dag, annuleren , kan in bepaalde omstandigheden, mogelijks heb je 14 dagen bedenjktijd, maar dat kan je lezen op de achterkant van je bestelbon.

Zo te lezen ben je wel niet echt gelukkig met de omstandigheden van je bestelling. Zou ik ook niet zijn, ik laat me niet onder druk zetten.

Comment

• george , sorry hoor maar ik vind 7 procent belachelijk

Comment

• Ik vind dat niet echt 'belachelijk', zou eens moeten uitrekenen maar denk dat wij ook maar 8 procent of zo hebben gekregen, maar rekening houdend met korting op packs en salontoestanden vind ik de prijs eigenlijk wel fair. Kortingen zijn normaal gezien enkel op basisprijs, dus enorm veel verschil gaat dit ook niet maken (7% tov 10% zal bijvoorbeeld 1.300 euro schelen of zo). Belangrijkste is dat je een auto koopt bij een dealer waar je goed gevoel bij hebt en waar je zekerheid hebt van goede na-service. Wij kregen in andere garage ook iets meer korting, maar is 40km verder en geen goed gevoel bij (te groot) dus maar bij onze lokale dealer gebleven.

Proficiat met de aankoop trouwens! Wij zijn ook vol ongeduld aan het aftellen. En twijfelen ga je altijd doen hoor, is hier ook zo. "Hadden we niet beter een XC40, XC60, of een Mercedes GLC, of een F-Pace enz gekocht". Allemaal mooie auto's en elk met zijn voor- en nadelen.
                          Last edited by ; 20/02/2018, 09:51.

Comment

• Geen 14 dagen bedenktijd etc want in dealer shop gekocht

Comment

• daar heb je gelijk in lapino een goede dealer is belangrijk, ik had de weelde dat ik hier twee zeer goede dealers in mijn buurt heb

Comment

• Kan je dat zomaar darksky, hem niet aannemen?

Comment

• Ik heb ook een 7% gekregen. Maar mijn M40i werd geleverd op de eerste dag dat de X3 beschikbaar was in België en ik ben enorm tevreden van mijn BMW garage... Dus voor 1-3% minder ga ik niet maanden langer wachten of naar een garage gaan die me minder ligt.

Mijn vrouw heeft vlak na mij een 1-serie gekocht en daar hebben we wel serieus meer korting op gekregen.

Comment

• Ja sunking dat kan je onder bepaalde voorwaarden. leveringstermijn die niet gerespecteerd word, schade aan het voertuig , ik denk aan lakschade in het beste geval , je koopt ook geen kast bij Ikea waar een een schreef op staat etc.

over die leveringstermijn had ik vroeger geen zorgen, momenteel wel , als ik die m40 voor september niet ingeschreven krijg gaat mij dit een pak geld kosten aan die nieuwe co2 waarden.

Special K volkomen gelijk , ik ga ook niet naar een garage waar ik me niet goed bij voel, zoals ik zei ik heb hier de weelde van 3 garages in de buurt te hebben waarvan er 1 wegvalt om die reden. Die twee andren hebben een goede reputaie. 1 ervan is onze vaste dealer maar die deed in het begin wat bokkig over de overname van mijn huidige auto. Even binnenwippen bij de andere dealer heeft dit vlug opgelost.

Comment

• Heb net met de dealer gebeld en volgens hem is het de datum van productie die de co2 gaat bepalen. Dus geproduceerd voor September is de oude CO2. leveringstermijnen blijven oplopen. Eind feb zou er een officiële communicatie zijn. Nog iemand info hierover?

Comment

• Productietijdstip moet voor september zijn , inschrijving ook anders heb je het zitten

Comment

• Is een te lange productietijd/leveringstermijn een reden voor annulatie aankoop?

Comment

Working...
                                          X