Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw x3 (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door lapino Bekijk Berichten
    Kan beetje hard klinken, maar of diesel of benzine beter of slechter is voor gezondheid kan me op dit moment weinig schelen omdat beide ongezond zijn op hun eigen manier. Enige waarom ik twijfel over de diesel is of die niet kapot zal gaan door relatief korte ritjes dagelijks met enkel in weekend of in vakanties mogelijk langere ritjes van pakweg halfuurtje. Als dit niet echt zeer nadelig is, dan neig ik toch meer naar diesel. Maar als het effectief zo is dat een diesel echt snel kapot zal gaan door die korte ritjes dan hebben we weinig keuze he.
    Je kan het internet afzoeken en zal dan nog meer de weg kwijt raken. Uiteraard zal je meer klachten vinden over diesels, er reden dan ook veel meer diesels rond tot hiertoe dan benzines.
    Eigen ervaring en die van de garage: relatief weinig problemen tenzij de eerste EGR's. Roetfilter problemen als je nooit eens langere ritten doet en altijd zeer rustig rijdt. Moet van tijd eens alles geven met een diesel (als die goed warm staat).

Is dit per defenitie juist wat ik zeg...Nee. Je kan ook ongeluk hebben.
    BMW 2.0D en EGR... goed informeren want Darsky had daar blijkbaar opeenvolgende probs met de EGR. Jammer.. Vraag is of dit zich ook zou voordoen bij langere afstanden. Vermoed dat dit opgelost wordt later met software update indien echt algemeen prob.

Dus, moeilijke kwestie dit.

Leuke motor heeft toch in een zwaardere wagen een 350 nm als min nodig bij lage toeren... (voor mij toch...)
    Last edited by ; 20/02/2018, 22:47.

Comment

• zie dit veertek met launch Control

Super excited to bring you Launch Control in a brand new 2018 BMW X3m40i. Vehicle just crossed over the 1,200 mile mark! 0-60 in 4.6 seconds, 355 HP, 369 ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door darksky Bekijk Berichten
        zie dit veertek met launch Control

https://www.youtube.com/watch?v=xp5ILhvirIM
        Tja man... ge doet me goesting krijgen zulle

Weet niet wat ervan is, maar launch control zou wel meer slijtage geven ?

Los van het vermogen, die wagen is ook echt knap van binnen en die hogere zit is ook erg leuk.

Comment

• ja is een mooie auto en idd die launch met je niet teveel doen, kan niet anders dan slijtage geven aan de mechanische delen en uw banden niet te vergeten

Comment

• Na enkele keren launch control is het ook aan te raden om uw brandstofniveau te peilen en indien nodig bij te vullen.

Comment

• hahahaha ja je kan ook een grote tank installeren

Comment

• Als je kijkt naar het forum van AMT garage (alleen voor professionelen) zie je duidelijk dat bij problemen volgens brandstofsysteem, diesels in de meerderheid zijn… ondanks hun fabelachtige reputatie…

In Nederland rijden bovendien ruim 75% benzine auto’s…

Roetfilter en EGR-klep, diesel problemen zijn er bij alle merken en de meeste benzinemotoren hebben al 10 jaar geen EGR-klep meer…(door de variabele kleppen)

Comment

• Vandaag testrit gedaan in Bornem BMW X3 40i, deze namiddag gekocht en zaterdag mogen we de wagen reeds ophalen.

Comment

• Heb je die van het test centrum gekocht. Hoeveel korting krijg je dan?

Comment

• Nee hoor in de garage.

Comment

• Een grijze?

Comment

• Waarom is alleman hier in zwijm aan het vallen voor een i40? Dans toch gewoon een benzine met wat meer dan gemiddeld horse power? Ik zie dat je hem zelf niet kunt configureren...

Comment

• Heb hem net geconfigureerd, 70.000 euro

Comment

• De m versie dan? Of is dat altijd in m?

Comment

• Het is altijd een M40i ja.

En waarom valt iedereen in zwijm ervoor... die vraag toont dat je er zelf nog niet mee gereden hebt, of je zou het antwoord al weten .

Comment

• Beetje klein. Ik heb een x5 besteld! ;-)

Comment

• beetje klein?

Comment

• Om eerlijk te zijn, ik vind de x3 zeer duur gepositioneerd tussen x1 en x5

Comment

• Met kortingen bes te doen

Comment

Working...
                                        X