Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw x3 (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door RedFive Bekijk Berichten
    Voor mij ook no hard feelings, en het is idd een forum om van gedachten te wisselen. Maar ik vond dat we ter plekke bleven staan in de discussie over wat nu wel of niet te doen..
    Blij dat er geen hard feelings in het spel zijn ... da's sportief.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bike Bekijk Berichten

amaai nog niet--als iedereen zo moest twijfelen en k.. aanhangen.....zouden niet veel auto s verkocht worden
      Ik heb altijd auto's verkocht... misschien da'k daar immuun voor ben geworden lol.

Comment

• Gelukkig twijfelt ni iedereen twijfelt zo lang. Op ne schonen dag kom ik binnen bij ons moeder thuis, en zij van, ja mijnen auto (17 jaar oud) moet binnen een paar weken naar de keuring, kweet ni of em er ga door geraken en of 't nog zin heeft om er nog een jaar bij te doen, dus ik kijk effe op autoscout voor een jonge occasie, zie een interessant stockmodel in de buurt staan, 'k zeg kom we zullen is gaan zien, dus wij naar daar, nog geen half uur later (geen testrit, ze had er 30 seconden in gezeten, maar wel goeie financiering en overname) had ze den bon al getekend. 't was ook toevallig opendeur dus we kregen der nog een hapke en borrel bij. 't broodje van dien verkoper was rap gebakken. Den dag nadien begon ze te twijfelen (toch wel veel geld blabla) en dan mailde ze of ze'm nog kon annuleren.. maar 't is uiteindelijk toch door gegaan , ze mocht ni annuleren en die oude bak was toch echt wel zo goed als op (viel diezelfde week nog in panne).

Comment

• Normaal ben ik zo gene twijfelaar ze, integendeel. Bon was ook snel getekend maar is net omdat ze hier allemaal begonnen te zeggen dat de 20i te licht is, dat een diesel veel beter is door hoger koppel enz dat ik ben gaan twijfelen, samen natuurlijk met feit dat de 20i in de x3 nergens kan getest worden. Maw had ik hier niet gepost over mijn aankoop, ik was er nooit aan gaan twijfelen Nu is mijn vrouw zelfs gaan denken over nM en dergelijke, go figure... Ze leest dit soms mee he, had merendeel hier gezegd “lapino die 20i is meer dan goed en zal lekker rijden” dan was er nooit verder over gepost.

Zal het wel laten weten wat het is geworden binnen paar dagen.
          Last edited by ; 24/02/2018, 19:58.

Comment

• Ge hebt al me nen oude 20i gereden dus ge zou nu toch al wel een beter beeld moeten hebben.

Comment

• Met een 2e hands op bedrijventerrein even over en weer, meer niet. Geen platen dus niet op de openbare weg. Maar goed, ga er verder niet meer over posten want wordt blijkbaar ambetant voor sommigen. Ik zie wel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lapino Bekijk Berichten
                Tja dat wachten...zijn eens bij Mercedes gaan zien voor een GLC, en daar is het ook al minimaal wachten tot halfweg juli en zouden we voor een GLC met 211pk evenveel betalen als wat we nu zouden betalen voor de X3 met een 30i motor. En dan zit er op die Mercedes nog geen leder interieur, geen panoramisch dak en oude gps. Wat we ook kiezen, we doen met dat uitstel van BMW eigenlijk gewoon een heel goede zaak.
                Je moet ook durven dealers uitspelen tegen elkaar . Ik heb uiteindelijk 21% korting op mijn MB GLC Coupé stockwagen kunnen lospeuteren .
                Bij BMW was dat niet haalbaar ondanks dat ik een BMW X5 had . Van de andere kant was ik ook heel soepel , van kleur en optie's lig ik niet wakker en dan heb je natuurlijk ook veel keuze.
                Voordeel bij MB is dat er een algemene stock is waar iedere dealer kan uitnemen. Kunst is dus om eerst een wagen die je wenst uit te zoeken met de meeste korting. Daarna zoek je de dealer die de hoogste overnameprijs kan geven en bestel je daar de stockwagen die je gevonden hebt. De overnameprijs is dan ook de key , want die scheelde in mijn geval soms tot 9000 euro, dat was de MB dealer waar de stockwagen stond.
                Last edited by carman; 24/02/2018, 20:42.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
                  Gelukkig twijfelt ni iedereen twijfelt zo lang. Op ne schonen dag kom ik binnen bij ons moeder thuis, en zij van, ja mijnen auto (17 jaar oud) moet binnen een paar weken naar de keuring, kweet ni of em er ga door geraken en of 't nog zin heeft om er nog een jaar bij te doen, dus ik kijk effe op autoscout voor een jonge occasie, zie een interessant stockmodel in de buurt staan, 'k zeg kom we zullen is gaan zien, dus wij naar daar, nog geen half uur later (geen testrit, ze had er 30 seconden in gezeten, maar wel goeie financiering en overname) had ze den bon al getekend. 't was ook toevallig opendeur dus we kregen der nog een hapke en borrel bij. 't broodje van dien verkoper was rap gebakken. Den dag nadien begon ze te twijfelen (toch wel veel geld blabla) en dan mailde ze of ze'm nog kon annuleren.. maar 't is uiteindelijk toch door gegaan , ze mocht ni annuleren en die oude bak was toch echt wel zo goed als op (viel diezelfde week nog in panne).
                  Mooi en vlot lezend verhaal ... uit het leven gegrepen.

Comment

• Lapino doe zoals ik , slecht gevoel bij de 2.0i, koop dan een m40, nu heb je de kans om die op de lop te tikken aan een gunstprijsje

Comment

• Zou ook voor de 3.0 gaan maja, ge zit hier op een autoforum hé

Comment

• 3.0 zit je nog altijd met een kutkoppel in lage toeren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lapino Bekijk Berichten
                          Met een 2e hands op bedrijventerrein even over en weer, meer niet. Geen platen dus niet op de openbare weg. Maar goed, ga er verder niet meer over posten want wordt blijkbaar ambetant voor sommigen. Ik zie wel.
                          Ja, da's geen testrit hee... De garage zou toch in staat moeten zijn om je met een vorig model te laten testen. Dat van die uitstoot zal dan ook direct de reden zijn dat er nergens in Belgie met een 2000cc kan gereden worden als testwagen. Hij zal niet conform zijn en dusdanig niet op de weg mogen momenteel.

T is wel zo dat koppel en NM's belangrijk zijn, binnenkort is je vrouw zo op de hoogte dat ze perfect de specificaties kan opsommen als ze haar vragen welke auto ze gekocht heeft

Comment

• 20i zal wel vlot genoeg zijn voor dagelijks gebruik.

Comment

• het is wat je verwacht van een auto sunking of je al dan niet tevreden bent van iets. ikzelf wil een auto die niet onmiddellijk op zijn tanden zit en nog reserve heeft als het nodig is maar ieder zijn keus natuurlijk, wie ben ik om een ander iets op te dringen. ik ben afgegaan op het woord van mensen die er kennis van hebben, mijn eigen ervaring met de 420i van ons madam en van testen. volgens die testen en die andere mensen is de 2.0i onvoldoende. Dat was voor mij tezamen met mijn eigen ervaring met die cabrio genoeg om te beslissen dat ik die 2.0i niet wou. Niet dat die motor niet goed zou zijn, maar voor mij niet genoeg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door darksky Bekijk Berichten
                                3.0 zit je nog altijd met een kutkoppel in lage toeren
                                En vooral, een tweeliter 4-cylinder! Kom je dan met die 30i prijsmatig al niet in de buurt van de 30d? Dikke 6-cylinder en... koppel van 620 Nm ;-)
                                1988 MB 500 SL R107 (245 PK) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=54051
                                1989 MB 500 SL R129 (326 PK) http://www.autoforum.be/showthread.p...-500-SL-(R129)
                                1992 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) zilver

1993 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) blauw
                                http://www.autoforum.be/showthread.php?t=28543

Comment

• Venteke, een diesel zal het niet echt worden vrees ik. Madam is daar echt niet voor te vinden.

Interessante info op automobile-catalog. Als ik de curves bekijken, dan lijkt het dat de 20i en 20d eigenlijk behoorlijk aan elkaar gewaagd zijn qua prestaties (is ook zo in de tellingen die op die site staat). De 20D doet natuurlijk beter in pure hernemingen als je bijv van 80-120km/u gaat zonder terug te schakelen (zie je ook heel duidelijk op de torque-grafiek), maar met de automaat in werking zijn ze heel dicht bij elkaar. En de 30i gaat er overal nét iets over (maar verschil is ook niet echt fenomenaal op eerste zicht).

De 30i zal duidelijk wel sneller optrekken aan de verkeerslichten, en zal misschien ook nét iets sneller hernemen (maar dan wel hoger in toeren dan de diesel). Verbaast me eigenlijk dat de 20i nog redelijk dicht bij die 20d zit. De diesel zal uiteraard rustiger rijden (zoals ik ook gewoon ben in mijn Audi A6 Tdi) maar mijn vrouw is een benzine gewoon, dus denk niet dat ze zal klagen met deze cijfers (de Hyundai IX35 1.6 ernaast zetten uit 2012 is wel lachen...)

Ben geen kenner en lees dit misschien fout, maar vond het toch redelijk interessant om zien. Corrigeer me maar als ik dit foutief interpreteer.

Comment

• Gewoon voor de M40i gaan. Diesel is een brandstof van het verleden en voor vrachtwagens en tractors

Comment

• ik geef special k gelijk , die 2.0 voldoet niet, de 3.0 is amper beter maar belachelijk duurder , blijft over als je met plezier met een benzine wil rijden de m40. De suv zou gemaakt zijn voor diesels? dat is dan buiten de m40 gerekend

Comment

• Bedankt voor jullie tips maar de m40 wordt het echt niet hoor, hoe leuk dat ook zou zijn.

Comment

• lapino bedenk 1 ding, doe ik ook, in de hemel rijden geen auto's en dat plezier moet je hier nemen, indien je dat niet doet kan je evengoed met een kleine auto met een mini motor rondrijden. plezier beleven aan rijden is iets anders dan mobiliteit

Comment

Working...
                                          X