Hmm 10 km per dag x 220 werkdagen = 2200 km per jaar . Maak er 5000 km van met wat extra rond rijden . Ik zou nooit een nieuwe kopen , minstens een stock of demo . Wees je er van bewust dat een auto een slechte belegging is Na 3 jaar ben je 50 % kwijt . Tenzij ik 25% korting kreeg van de dealer zou ik zeker niet voor een nieuwe gaan . Er zijn altijd leuke dingen te scoren. Als je een beetje dooronderhandeld dan neem je een MB CLS 350 AMG stock (einde reeks ) mee voor de prijs van een X3.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw x3 (2018)
Collapse
X
-
Die 10km is puur woon/werk, ze rijdt natuurlijk nog andere ritten ook. Gebaseerd op de Hyundai zit ze aan gemiddeld 10.000km/jaar. Voor quasi elke gezinsverplaatsing nemen we de Audi omdat ik tankkaart via werk heb natuurlijk. De BMW zal dan wel eens meer gebruikt worden omdat het nu eenmaal een ander type auto is dan mijn A6. En 2e hands of stock is natuurlijk fijn, maar mijn vrouw wil een suv en liefst een nieuwe en waarom niet. Zou persoonlijk ook liever een Merc E klasse coupe kopen hoor, maar is en blijft haar auto. Ik ben elke dag 10uur of meer weg met de Audi, gebruik de prive auto enkel in weekend. De Hyundai gebruik ik letterlijk nooit, de bmw zal al eens vaker door mij gebruikt worden dus denk wel dat we daar net iets meer dan 10k km mee gaan doen op termijn.
En qua prijs, door kortingen en compensatie voor late levering zitten we op dit moment letterlijk aan net geen 25 procent verschil tov catprijs.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk BerichtenTja.. dat is juist de vraag : hoe vaak zal men doorduwen ?
Comment
-
Toch straf van die compensatie van 2800 euro. Staat dat ergens zwart op wit in de aankoopvoorwaarden of zo? Op die manier dat het afdwingbaar is als de garage mij niet zelf op de hoogte brengt? Op die manier zal BMW nogal wat moeten betalen aan compensatie wereldwijd dan...???
Comment
-
Ja, dat zijn uitzonderlijke tussenkomsten van de invoerder.. Dat gebeurt nog al eens, ook bij andere merken. En wellicht krijgt die invoerder een tussenkomst van de groep zelf.
Afdwingbaar is het niet. Wat wel kan afgedwongen worden is de vernietiging van het contract als de leveringstermijn met een bepaalde periode overschreden wordt.
Die 2800 Euro lijkt natuurlijk heel veel en als je al die bedragen samen telt zal je inderdaad op een grote som uitkomen. Maar in die 2800 Euro zit al BTW vervat en op wat niet verdiend wordt betaal je geen belastingen... Dan wordt het bedrag voor de invoerder al vele kleiner hee.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk BerichtenHoeveel moet je juist opleggen voor een 30i? 60 nm extra koppel is leuk,
maar als je 3000 euro extra voor een diesel al veel vindt, wat is dan die 6-7k (schat ik, netto) voor de 30i? Ik vind het zelf niet in verhouding (maar wie ben ik).
Maw als het prijskaartje een rol speelt zijn 20i en 20d de enige opties - en zeker geen slechte, of een ander merk/model uiteraard.1988 MB 500 SL R107 (245 PK) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=54051
1989 MB 500 SL R129 (326 PK) http://www.autoforum.be/showthread.p...-500-SL-(R129)
1992 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) zilver
1993 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) blauw
http://www.autoforum.be/showthread.php?t=28543
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door carman Bekijk BerichtenHmm 10 km per dag x 220 werkdagen = 2200 km per jaar . Maak er 5000 km van met wat extra rond rijden . Ik zou nooit een nieuwe kopen , minstens een stock of demo . Wees je er van bewust dat een auto een slechte belegging is Na 3 jaar ben je 50 % kwijt . Tenzij ik 25% korting kreeg van de dealer zou ik zeker niet voor een nieuwe gaan . Er zijn altijd leuke dingen te scoren. Als je een beetje dooronderhandeld dan neem je een MB CLS 350 AMG stock (einde reeks ) mee voor de prijs van een X3.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichtenzou ik ook ni doen da chippen. ma nen auto voor de vrouw... die wil gewoon gezien worden met dat ding, ni zo zeer doorduwen dus mss best zonder motor aanduiding bestellen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichtenik had eigenlijk ook graag de mening van Madam gehoord... persoonlijk denk ik dat ze niet zo geboeid is met het waar vermogen van haar wagen... enfin, dat denk ik op basis van mijn Madam haar visie over wagens...
Comment
-
simpel lapino, degelijke motor , maar niks meer is de 2.0i 3.0i valt bij u af omdat die zijn prijs zo dicht bij de m40 ligt dat de 3.0 er zeker afvalt. Dus de m40 wat gelijk staat aan rijplezier , heb ik ook gedaan, nu is je kans er om daar een pak van de prijs af te pingelen, je weet waa je inlichtingen kan krijgen , maar de klok tikt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door darksky Bekijk Berichtenindien zo guyguy kan hij ook een s drive 18d gaan halen, kost nog minder
echter is een diesel hier not done..
- Likes 1
Comment
-
Zal wel eens luisteren voor die m40i maar denk toch dat dat enorme overkill zal zijn. En darksky, de meerprijs voor de 30i is helemaal niet zoveel in ons geval hoor. Tov de prijs die we zonder die uitstel gingen betalen voor de 20i tov de 30i nu is 1700 euro. Denk niet dat ik met 1.700 euro opleg aan de m40 ga geraken met zelfde opties
En die m40 is ongetwijfeld de max maar mijn vrouw met zo een monster v6 horen aanzetten als ze een slappe 130pk atmosfeer motor gewoon is... hou mijn hart al vast!
Comment
-
Volg gewoon Darksky en koopt diene M40i...Dan zijde 100 procent zeker.
1 Keer eventjes op de tanden bijten op het moment dat de bankcheque uitgeschreven wordt (dat duurt minder lang dan een tand trekken) tov die honderden keren een volle smile op je gezicht telkens als je die zes in lijn start
Comment
Comment