Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw x3 (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Beamer87 Bekijk Berichten

De verkoper in de garage had mij eerst ook een sDrive 18d voorgesteld, maar volgens mijne man is dat dan geen 4x4 en moet je bij een X3 sowieso xDrive nemen...
    Ik kende daar eerlijk gezegd het verschil niet tussen .... 8-)
    sDrive is idd 2wielaandrijving, terwijl de xDrive een 4wielaandrijving heeft.
    Voor een suv is een 4x4 idd enorm pluspunt, maar als bedrijfswagen kwam die er niet zo goed uit...

Comment

• Ik denk het ook DHL hahahaha, of der moest nog een m40 aan dat licht staan

Comment

• Haha met de M40i bijten echt de meesten in het stof . En ze denken vaak dat ze gaan winnen...

Comment

• special k vanwaar zijde gij, kan ik eens met u aan het licht gaan staan hahahahaha

Comment

• baas boven baas

Comment

• zoals ik al zei ik zou niet content zijn met een 1.8 diesel s drive , Als ik die test zag kwam mijn haar recht, slechter als een fiat 500 omg....

Maar papier is maar papier.

Door omstandigheden moet ik mijn dochter nu gaan halen aan haar school. Heb ik daar toch het geluk dat daar een paar ouders met een vorig type x3 hun kinderen komen halen waaronder een 1.8 d en een 2.0i. Eens gaan klappen met die mensen en ik mocht ook een toerke meerijden met de 2.0i.

Over de 1.8 d laat ik me niet uit om hier de mensen niet tegen de schenen te stampen, maar ja het rijdt .de 2.0i valt nog mee , maar die man zei me dat het niet voldoende was voor hem , wel genoeg om rond de kerk te rijden en in België rond te rijden als men niet teveel verwachtte. Hij ging ook een nieuwe x3 bestellen want x3 vond hij een van de beste auto's die hij al had gehad en de nieuwe vond hij nog beter. Hij ging ook voor de benzine, na lang twijfelen tussen de 3.0 en de m40 heeft hij voor de laatste gekozen omdat , met de kortingen en overname de prijzen tussen die 2 bijna te verwaarlozen waren. Dus mijn garagehouder kan lachen, nummer 2 is besteld

Comment

• Ik woon in Bornem... vlakbij het testcentrum van BMW

Comment

• vergelijk die Tiguan eens met de x3 ;-)

Comment

• mmm leuk ik ben van kruibeke afkomstig en ons vader had een vishuisje aan de oude schelde

Comment

• sunking ja er zijn wel meer auto’s die zullen winnen. Maar de meesten daarvan zie je in Belgie niet vaak rondrijden. De recentste Golf R heb ik nog niet veel zien rijden hier. Heel ander soort wagen ook natuurlijk...

Comment

• dan zullen we eens op de N16 naast elkaar aan de lichten moeten gaan staan eh

Comment

• idd appel en citroen ....

Comment

• zullen eens afspreken binnen een paar maand :-)

Comment

• Zo hoort dat om de motor in topconditie te houden.... Da spel moet regelmatig ne keer goed ademen.

Comment

• eerst deftig inrijden, dan kan je alles opentrekken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door darksky Bekijk Berichten
                                  eerst deftig inrijden, dan kan je alles opentrekken
                                  Ja, dat doe ik ook... alhoewel men regelmatig zegt dat dit niet meer nodig zou zijn. Ik volg steeds strikt de voorschriften van de constructeur...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Special K Bekijk Berichten
                                    dan zullen we eens op de N16 naast elkaar aan de lichten moeten gaan staan eh
                                    Kwil ook meedoen, k'zal wel efkes de E63s terug gaan halen dan :p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten

Ja, dat doe ik ook... alhoewel men regelmatig zegt dat dit niet meer nodig zou zijn. Ik volg steeds strikt de voorschriften van de constructeur...
                                      Zoals ik het doe: eerste 1000 km zo gevarieerd mogelijk rijden, autostrade/stadsverkeer/ hogere toeren / lagere toeren, schijnt goed te werken, uiteraard bij 100% warme motor. Andere suggesties?
                                      1988 MB 500 SL R107 (245 PK) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=54051
                                      1989 MB 500 SL R129 (326 PK) http://www.autoforum.be/showthread.p...-500-SL-(R129)
                                      1992 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) zilver

1993 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) blauw
                                      http://www.autoforum.be/showthread.php?t=28543

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door venteke Bekijk Berichten

Zoals ik het doe: eerste 1000 km zo gevarieerd mogelijk rijden, autostrade/stadsverkeer/ hogere toeren / lagere toeren, schijnt goed te werken, uiteraard bij 100% warme motor. Andere suggesties?
                                        Ik doe ook gevarieerd rijden maar tot het toerental dat de constructeur opgeeft. Maar wel regelmatig eens stevig doortrekken tot dat max toerental dat ze opgeven. En dat tot de kilometerstand die ze opgeven om daarna het tempo op te drijven zodat je over een 200 a 300 km tot het rood kan trekken. (goed warm gereden). En daarna gewoon gebruik van maken zoals het hoort en regelmatig eens plankgas optrekken, zeker bij een dieselwagen. Wij merkten dat net de mensen die altijd aan hele lage toeren reden het meeste problemen kenden met de EGR en roetfilter. Maar ik vermoed dat je met de recente benzinemotoren ook regelmatig het gas eens moet opendraaien tegen inwendige vervuiling. En op tijd z'n onderhoud natuurlijk. Wordt soms op bezuinigd door sommigen maar is een slecht idee.

Comment

• Net contact opgenomen met concessiehouder en mijn X3 20i staat nog steeds op levertermijn juni. Dus geen vertraging vanwege inbouwen filter zoals bij Lapino. Dus ook geen compensaties, jammer... Heb nu de vraag gesteld waarom bij mij dus geen filter in moet...?

Comment

Working...
                                          X