Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw x3 (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• meestal twijfelt de vrouw maar nu is't precies de man

Comment

• Weet je wat, neem een Alfa Romeo Stelvio Veloce. Meer dan vlot genoeg en mits onderhandelen komt die ook aan die prijs, zeker als je een demo neemt. 280pk, 400 nm en Q4 systeem.
      En is ook een 2-liter zoals in de 3.0i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
        meestal twijfelt de vrouw maar nu is't precies de man
        Geloof me, het is niet de man. De man zit hier op het forum en 'vertaalt' haar twijfels. Mijn vrouw is op dat vlak echt een ramp, constant back&forth. Al een geluk dat ze over mij zo niet twijfelt

Comment

• ha ik dacht dat ze met die 20i wel content was.

Comment

• "Content" wel ja maar ik ben haar beginnen uitleggen over nM en pk's en de voordelen van diesel enz en dan is ze beginnen twijfelen of ze die auto niet te traag gaat vinden enz.. Zoals ik al heel vaak heb gepost, voor mij persoonlijk zou het ook de 30i moeten zijn, maar voor haar vind ik de 20i eigenlijk voldoende maar wil ook niet auto bestellen waarvan ze achteraf vindt dat die niet vlot genoeg rijdt. "Vlot" is zeer relatief maar als je eens met haar Hyundai zou rijden, dan begrijp je meteen de vrees dat haar nieuwe auto underpowered zou zijn. Die auto gaat echt langs geen kanten vooruit. En toch ben ik er vrij zeker van dat die 20i, zeker voor haar stadsgebruik, meer dan vlotjes zal aanvoelen. En ja, die 30i zal sportiever aanvoelen en véél vlotter rijden, maar prijsverschil is er ook hé. Voor het verschil kan ze met de 20i nog comfort pack, electrische zetels én M-Sport uitvoering kiezen.

Het is dat je er naar vraagt, maar ga hier over de keuze qua motor niet verder meer posten, is inderdaad heel persoonlijke keuze en méér power/nm is altijd beter. Of 'beter' ook 'nodig' is... andere discussie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KidcoolBe Bekijk Berichten
              Weet je wat, neem een Alfa Romeo Stelvio Veloce. Meer dan vlot genoeg en mits onderhandelen komt die ook aan die prijs, zeker als je een demo neemt. 280pk, 400 nm en Q4 systeem.
              En is ook een 2-liter zoals in de 3.0i
              Thx but no thx, één Italiaan op de oprit is al voldoende ;-), hoewel de Stelvio wel prachtig zou ogen naast mijn ghibli!
              1988 MB 500 SL R107 (245 PK) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=54051
              1989 MB 500 SL R129 (326 PK) http://www.autoforum.be/showthread.p...-500-SL-(R129)
              1992 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) zilver

1993 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) blauw
              http://www.autoforum.be/showthread.php?t=28543

Comment

• mannekes stop eens met dat getwijfel, bij mij heeft het 1 week in beslag genomen, bestel gewoon een m40i geen zever meer over power, die heeft dat genoeg en ge hebt een machtige auto

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door venteke Bekijk Berichten

Thx but no thx, één Italiaan op de oprit is al voldoende ;-), hoewel de Stelvio wel prachtig zou ogen naast mijn ghibli!
                  lol, was voor Lapino bedoelt ivm zijn getwijfel en de lange levertijd.

BTW: de mercedes 250 benzine, als die zo gulzig is als de versies waar ik al mee in Amerika heb gereden (CLA 250 en SLK 250), nou moe. 120 mijl rijden en 6 gallon moeten gaan tanken. Wel altijd betrekkelijk korte afstanden in omgeving International drive Orlando.
                  BTW: ook leuke wagen die Gibli.

Comment

• Bij mij heeft de keuze geen half uur geduurd en het model zelfs nog niet in het echt gezien laat staan kunnen testrijden voor ik besliste . Ongelooflijk hoe moeilijk die keuze voor sommigen blijkt.

Comment

• Omdat 'sommigen' misschien ook wel beperkter zitten qua budget, en dan er het maximale willen uithalen en dan misschien compromissen nodig zijn? Allez is maar een gedacht...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door darksky Bekijk Berichten
                        mannekes stop eens met dat getwijfel, bij mij heeft het 1 week in beslag genomen, bestel gewoon een m40i geen zever meer over power, die heeft dat genoeg en ge hebt een machtige auto
                        Ik las juist dat Alpina een Xd3 3.0 l nu aanbiedt met 388 pk’s een 770 Nm, 0 tot 100 in 4,6 sec. én 4 turbo,s
                        Dat zou pas indruk maken aan de schoolpoort ! En het blijf qua design perfect elegant !
                        Last edited by guyugy; 06/03/2018, 19:22.

Comment

• een viercilinder met 388pk .....

Comment

• ok het is een zes , maar een diesel, terwijl diesel aan het instorten is, niet echt doordacht

Comment

• en lapino denk jij dat wij miljonairs zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door darksky Bekijk Berichten
                                mannekes stop eens met dat getwijfel, bij mij heeft het 1 week in beslag genomen, bestel gewoon een m40i geen zever meer over power, die heeft dat genoeg en ge hebt een machtige auto
                                Oorspronkelijk geplaatst door darksky Bekijk Berichten
                                sunking , het gaat niet over opdringen, enkel iemand raad geven over een bepaald gegeven , hij kan er dan met doen wat hij wil
                                is dit nu raad geven of opdringen?

Comment

• sunking kan jij begrijpend lezen of is de betekenis ""hij kan er dan mee doen wat hij wil"" je niet duidelijk?

Comment

• ik ga er toch van uit dat iedereen zijn eigen budget kent... dus daardoor zou de beslissing niet langer moeten duren. Net als de meeste mensen werk ik ook (hard) voor mijn geld en heb ik ook compromissen moeten sluiten. Er zit bv geen Harman Kardon installatie in.

Comment

• op die 750 Euro zalt niet meer op aan zijn gekomen,zeker Special K , ps heb dat ook niet

Comment

• Misschien moeten we het allemaal gewoon terug over de auto hebben. Ik veronderstel dat niemand zijn keuze gaat baseren op ‘forumtalk’.

Comment

• ja zo denk ik ook meestal maar dan plots is je auto 15.000 euro duurder aan opties en ergens moet je wel een grens trekken (of in mijn geval mijn vrouw die me compleet gek verklaart).

Comment

Working...
                                          X