Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw x3 (2018)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door darksky Bekijk Berichten
    heb ff gezocht , staat er idd niet bij , in de VS staat dit wel in dat pack, maar heb al gemerkt dat,de uitrusting in de VS anders is zls hier, ik raad je aan ff je dealer te bevragen hierover als je dit echt wil hebben, dit om zeker te zijn
    Zal eens horen, maar volgens mij sowieso te laat, want als alles goed is, is hij deze week geproduceerd, da's die code 150 die ik al eens gemeld heb.
    1988 MB 500 SL R107 (245 PK) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=54051
    1989 MB 500 SL R129 (326 PK) http://www.autoforum.be/showthread.p...-500-SL-(R129)
    1992 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) zilver

    1993 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) blauw
    http://www.autoforum.be/showthread.php?t=28543

    Comment


    • mmm code 111 is nog niet in productie dat weet ik , mijne wordt in productie genomen week 14, in België week 20 das 5 weken vroeger als voorzien

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door lapino Bekijk Berichten
        XLine en MSport naast elkaar

        M Sport

        Comment


        • +1

          Comment


          • Hier ook is het het spelletje van de 5 verschillen...

            Comment


            • Ik zit in hetzelfde schuitje met mijn x1 die vorige week besteld werd, dealer lost niet veel nieuws, ik heb net mail gestuurd naar bmw bornem voor meer info, was zo verlekkerd op de x1 maar de moed zakt me nu in de schoenen, zelfs al word de levertermijn gehaald word, zal het sowieso een auto zijn waar problemen aan komen door dit nieuwe systeem

              Comment


              • Ik heb gisteren nog gebeld mbt tot mijn bestelling. De verkoper liet niet graag het achterste van zijn tong zien maar er zijn inderdaad serieuze problemen , hun afleveringen gaan ook niet door , ttz hij zei welke auto's moeten we afleveren? we krijgen er geen.... wij zitten ook in de knoei , ik had het ook liever anders gezien maar wij zitten ermee,. Die was ook totaal niet gelukkig met die zaak Spijtig genoeg zijn de geruchten waarheid

                Comment


                • Is op de X1 de roetfilter al verplicht? Dacht dat zich probleem enkel
                  stelde met modellen die na september 2017 op de markt zijn gekomen?

                  Comment


                  • Deze morgen kwam op Radio 2 een vrij onrustwekkende boodschap over het fiscaal aspect van de verschillen die zullen ontstaan in CO2 tussen de oude en de nieuwe meettechniek : samengevat luidde het als “niet alleen de klanten maar ook de fiscus werden door de constructeurs misleid met de onrealistische verbruikscijfers van vroeger “ .
                    Wij kunnen het niet anders begrijpen dan “ de nieuwe cijfers zijn de juiste, dus is er in se geen reden om de berekening van de taksen aan te passen”.
                    Gebeurt dit inderdaad niet, dan zullen vele burgers beginnen hoesten... en niet alleen op niveau van de BIV en de rijtaks, ook de VAA is naar gr/km.

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
                      Is op de X1 de roetfilter al verplicht? Dacht dat zich probleem enkel
                      stelde met modellen die na september 2017 op de markt zijn gekomen?
                      Ah k zie het al de X1 heeft vanaf modeljaar 2018 idd ook een filter.

                      Comment


                      • Ze zullen dit co2 excuus aanwenden om gradueel de komende 6 jaar (lees volgende regering) de taksen fors te verhogen. Read my lips.

                        Comment


                        • alle modellen waar de 2.0i en 3.0 i ziiten kunnen niet geleverd worden. De m40i gaat er ook aan vanaf eind mei, productiestop voorlopig 3 maand ( jaja) als het ook zo vlot gaat als met de 2.0 en 3.0 gaan we nog lachen

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door George_S Bekijk Berichten
                            Ze zullen dit co2 excuus aanwenden om gradueel de komende 6 jaar (lees volgende regering) de taksen fors te verhogen. Read my lips.
                            Nu ook op vrtNWS... België zou 212 miljoen aan taksen verliezen.
                            Vanavond gegarandeerd uitgebreid besproken op de TV-journaal, met veel beelden van dampende uitlaatpijpen
                            Studie werd natuurlijk door de groenen besteld...

                            Comment


                            • Drie dingen:
                              - de co2 van een reeds gehomologeerde en ingeschreven
                              wagen, kan niet meer veranderen op papier. Dus reden om met de huidige nog wa door te rijden (of je moet in 2018 nog een NEDC wagen kopen)
                              - Als de uitstoot van alle nieuwe voertuigen omhoog gaat door wltp, dan zou
                              de VAA coefficient ook naar boven bijgesteld moeten worden want die is gebaseerd op de gemiddelde uitstoot van nieuwe wagens. (Mss zakt dan wel het VAA op mijn huidige wagen..!)
                              - de groenen, zeggen dat ze de belastingen niet willen verhogen, maar dat ze willen dat constructeurs zuinigere wagens maken en dat wij die kopen.

                              Comment


                              • Ik heb bmw bornem gemail, voor mijn part mogen ze mijn bestelling annuleren, uiteraard op hun akkoord en voor mij zonder kosten, ze gaan hun levertermijnen toch nooit kunnen respecteren, mijne x1 kan nooi geleverd worden voor diegene die in januari zijn besteld, dan rijd ik nog liever in mijn 218d at verder waar ik geen problemen mee heb

                                Comment


                                • Je moet ook eens die maatregelen in Brussel lezen teneinde de vervuilende auto's uit hun stad te houden. Die maatregelen zijn er enkel voor het geld en werkentotaal niet omdat ze zo zwak zijn opgesteld (gelukkig) tevens kan men er enkel 4 boetes krijgen op 1 jaar , dus conclusie is , het is enkel om geld uit uw zakken te kloppen. evenwel zijn die regels zo zwak dat ze enkel vat hebben op heel oude auto's, lachwekkend dus

                                  Comment


                                  • Volgens Dieteren ;


                                    Tot en met september 2018 zullen dan ook alle fiscale aspecten berekend worden volgens de NEDC-norm. In januari 2019 zal dan de omschakeling op basis van de WLTP worden doorgevoerd. Maar opgelet, als u in januari 2019 nog rijdt met een voertuig dat gehomologeerd werd volgens de NEDC-methode, dan zal u ook nog altijd belast worden volgens deze methode want de voertuigen met NEDC-homologatie kunnen niet zomaar worden omgezet naar een WLTP-homologatie.


                                    Dit is vrij duidelijk niet

                                    Comment


                                    • Maar ja, de Regering heeft me al in mijn carrière 3 maal bij mijn kloten gehad, wat zouden ze het nu niet doen

                                      Comment


                                      • WLTP standaard is al gekend en vastgelegd vanaf 2014. Het is vanaf de start duidelijk geweest dat die ook in Europa de standaard zou worden.
                                        Een aantal fabrikanten hebben gewoon verkeerde strategische keuzes gemaakt.

                                        Het is onderhand wel duidelijk hoe een aantal fabrikanten het gespeeld hebben toen timing en testcyclus van euro 6 norm onderhandeld werd.
                                        Eerst langdurig zeggen dat de timing die op tafel lag onmogelijk haalbaar was met de voorgestelde normen en testcyclus. En dan, tot verbazing van heel wat EU-onderhandelaars, opeens toch overstag gaan. Blijkt dan ook dat, vooral duitse fabrikanten, al een jaar voor de deadline de normen haalden op hun gamma !
                                        We weten al vanaf het moment dat de verbruikscijfers verplicht vermeld moeten worden, dat nauwelijks iemand die haalt irl. In een rapport van 2014 over invoering van euronorm 6 is al vermeld dat WLTP op middellange termijn de norm wordt voor testcycli.
                                        Ik denk dat een aantal fabrikanten in Europa nog altijd denken dat ze, via lobbyen, beslissingen naar hun hand kunnen zetten, of op de lange baan schuiven.
                                        O.a. dieselgate heeft hun onderhandelingspositie echter ondermijnt.

                                        Als je de evolutie van wagens en het aanbod (vermogen, gewicht, type, ...) van de laatste 20 jaar bekijkt, tja, dat zijn ook strategische keuzes en investeringen die die bedrijven hebben gemaakt en doorrekenen naar de consument.
                                        Terwijl de discussie over normeringen ivm milieu al vanaf de jaren 90 loopt (Kyoto ...) ...

                                        Ik denk dat we als kritische burgers ook naar onze eigen keuzes en gedrag en dat van producenten moeten durven kijken.
                                        Last edited by ; 10/03/2018, 12:49.

                                        Comment


                                        • Mij persoonlijk interesseert die euro normen geen h#l , ik wil een auto zonder zever, en dat kunnen ze niet garanderen, waarom zetten ze niet gewoon hun bestellingen met deze motoren stil, in plaats van hun klanten voor te liegen met levertermijnen die ze niet kunnen waarmaken, maar los daarvan vind ik langer wachten niet erg als we zeker waren van een auto zonder die nieuwe met problemen bezaaide roetfilter

                                          Comment

                                          Working...
                                          X