Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw x3 (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 't lijkt mij toch in 't algemeen een goeie zaak als de verbuikscijfertjes in de folders dichter bij de realiteit zitten? Het fiscale aspect is iets anders...
    Voor veel wagens zitten de WLTP cijfers al pakweg 2 liter boven de NEDC cijfers, 'k hoop da we ni nog ne liter daar moeten bijtellen.
    http://nl.opel.be/tools/wltp-rijcycl...kswaarden.html
    Last edited by sunking; 10/03/2018, 16:04. Reden: typo

Comment

• De toekomst zal het ons zeggen.. in elk geval een toffe folder van Opel.... dat is pas informatief !

Comment

• tja eerst het spelletje meespelen en meehuilen met de wolven in het bos en dan heiliger zijn als de paus, laat meniet lachen . Trouwens wie geloofde die cijfers van verbruik op papier. Indien je dat deed was je ofwel zo zat als een Zwitser of debiel.

Comment

• Nog wat leesvoer inzake de m40i

Comment

• Voor mij perdoonlijk interesseert mij de levertijd niet zo verl, eerder of het geheel wat betrouwbaar is qua problemen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door darksky Bekijk Berichten
              Nog wat leesvoer inzake de m40i

http://auto-riteit.nl/rijden-met-bmw-x3-m40i/
              Het was mij niet duidelijk of de M40i zoals de 20i en de 30i met WLTP gehomologeerd is.
              Op de Luxemburgse site (waar de 2-liters i niet verschijnen) wordt gespecificeerd dat het 193 g/km NEDEC is.
              Blijkbaar de reden waarom ze de productie onderbreken voor installatie van de filter. maar dan zal ook logischerwijs een nieuwe (WLTP) homologatie komen om de lagere NOx te mogen genieten. Per bijkomende liter brandstof meer bekent dat 23 gr/km meer...

Comment

• de m40i wordt tot september niet wltp gehomologeerd

Comment

• bijgevolg valt hij onder eur6c tot dan

Comment

• Ik krijg er grijs haar van

Comment

• Het spijtige van dit alles dat diegene die besteld hebben hier happy zouden moeten zijn ipv zich zorgen te moeten maken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door darksky Bekijk Berichten
                        Het spijtige van dit alles dat diegene die besteld hebben hier happy zouden moeten zijn ipv zich zorgen te moeten maken
                        Inderdaad, nog nooit bij een auto gehad, zelfs niet bij een tweedehands, het liefste vanal zou ik willen om kosteloos te kunnen annuleren, heeel graag zelfs, maar dan moet waarschijnlijk het voorstel van hun kant komen, maar als ik de termijn tss bestelling en voorstel van bmw tot annulatie, omschakeling diesel of compensatie van lapino zie,zit daar niet veel tijd tussen
                        Last edited by heidfeld; 11/03/2018, 00:34.

Comment

• Als je levertermijn méér dan 25% later wordt dan oorspronkelijk op bestelbon vermeld, dan kan je kostenloos annuleren. Wij hebben het ook overwogen, maar achteraf eigenlijk toch bedenking gemaakt dat we uiteindelijk voor de X3 hebben gekozen na heel wat merken/types te vergelijken en een beetje langer wachten eigenlijk geen reden was om onze 'goesting' te breken. Het is natuurlijk niet leuk om lang te moeten wachten maar evengoed hadden ze bij BMW niks gezegd en gewoon levertermijn op eind 2018 gezet. Dan heb ik toch liever iets meer transparantie.

Onze dealer is in elk geval zéér open geweest over levertermijnen, opties qua annulatie enz en ook daarom hebben we besloten de bestelling te laten doorgaan. Zal misschien afhangen van dealer tot dealer, maar wij doen zoals eerder gemeld financieel een mooie deal door wat geduld te oefenen en kunnen nu de X3 met M-Sport pack bestellen aan de prijs die we normaal zouden betaald hebben voor de X-Line. Met als nadeel dat we anderhalve maand langer moeten wachten. En dit met garantie dat we afgesproken overnameprijs voor onze huidige wagen blijven behouden. Dus goeie deal imo.

Comment

• Begrijp mij niet verkeerd, het is niet zozeer de wachttijd die mij tegensteekt maar ik maak me wat zorgen dat die filter en bijkomende electronica die voor bmw nieuw is voor problemrn gaat zorgen, ik heb nu een 218d at zonder een probleem van nu 3 jaar , moest alles gebleven zijn zoals het was zonder die opf , dan zat ik er mij niks meer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lapino Bekijk Berichten
                              Als je levertermijn méér dan 25% later wordt dan oorspronkelijk op bestelbon vermeld, dan kan je kostenloos annuleren. Wij hebben het ook overwogen, maar achteraf eigenlijk toch bedenking gemaakt dat we uiteindelijk voor de X3 hebben gekozen na heel wat merken/types te vergelijken en een beetje langer wachten eigenlijk geen reden was om onze 'goesting' te breken. Het is natuurlijk niet leuk om lang te moeten wachten maar evengoed hadden ze bij BMW niks gezegd en gewoon levertermijn op eind 2018 gezet. Dan heb ik toch liever iets meer transparantie.

Onze dealer is in elk geval zéér open geweest over levertermijnen, opties qua annulatie enz en ook daarom hebben we besloten de bestelling te laten doorgaan. Zal misschien afhangen van dealer tot dealer, maar wij doen zoals eerder gemeld financieel een mooie deal door wat geduld te oefenen en kunnen nu de X3 met M-Sport pack bestellen aan de prijs die we normaal zouden betaald hebben voor de X-Line. Met als nadeel dat we anderhalve maand langer moeten wachten. En dit met garantie dat we afgesproken overnameprijs voor onze huidige wagen blijven behouden. Dus goeie deal imo.
                              intussen al beslist qua motorisatie?

Comment

• ja een m40 i ;-)

Comment

• Op zijn minst toch een 3.0i

Comment

• Of in elk geval een 316i?

Comment

• Toch zeer merkwaardig dat mijn dealer blijft beweren dat originele levertijd juni gehaald wordt voor de 20i!! Ik wil gerust 2 maand extra wachten en die 2800 eurootjes opstrijken die Lapino beweert te krijgen. Speelt mijn dealer een spelletje, of is het om één of andere reden toch zo...?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                                        intussen al beslist qua motorisatie?

ja

Comment

• Gefeliciteerd !!

Comment

Working...
                                          X