moraal van het verhaal blijven zagen en geduldig zijn. Niet dat het te vergelijken is maar mijn schoonvader zijn Kia komt anderhalve maand vroeger dan voorzien
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw x3 (2018)
Collapse
X
-
Betreffende de compensaties heeft mijn verkoper het vooral gehad over de X3 2.0i en 3.0i waarvan de leveringstermijn met 25% is overschreden vanaf het moment van ondertekenen van de bestelbon. Dus is de leveringstermijn initieel 4 maand, krijg je pas een compensatie na de 5de maand. De meesten die nu een X3 gaan bestellen zullen geen compensatie krijgen omdat de leveringstermijn is opgeschoven en zij nooit over de 25 % gaan geraken. Enkel zij die begin dit jaar of vorig jaar een X3 hebben besteld en de levering nu is uitgesteld wel. De compensatie is inderdaad een bedrag van 2800 euro incl. BTW. Dit bedrag kan gebruikt worden voor een vervangwagen bij BMW te huren tot moment van levering, korting op allerlei accessoires, extra opties of een andere uitvoering op je bestelde model (het moet toch nog worden geproduceerd) of eventueel een diesel ipv een benzinemotor en dit tot het bedrag is opgebruikt. Normaal geen korting op de aankoopprijs op je bestelde model.
Wij gaan tijdelijk een vervangwagen huren bij BMW (X1) daar miijn wagen wordt overgenomen 3 april en de levering is voorzien eind juni/begin juli (dus3 maanden rondrijden op kosten van BMW) en met de eventuele overschot korting vragen op enkele accessoires (vb korting op set winterbanden).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door venteke Bekijk Berichten
Knappe config Lapino! Waar blijven die andere foto’s trouwens, of heeft behalve SpecialK nog niemand zijn auto?
Mijne (die voor mijn vrouw...) moet enkel nog de plas over zwemmen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door heidfeld Bekijk BerichtenUiteindelijk zal het wel in orde komen zeker, tenslotte hebben we toch ook 3 jaar garantie
Comment
-
toch al iets van communicatie over die nieuwe milieutesten http://bmwlife.be/nl/wltp/?utm_sourc..._campaign=WLTP
Comment
-
Ik heb mijn X3 30i reeds voor nieuwjaar besteld, levering op bestelbon was eind april. In januari kreeg ik goed nieuws. Levering in maart. Ondertussen is de auto al geproduceerd, maar kan dus niet afgeleverd worden, het uitlaatsysteem moet eerst vervangen worden. Aflevering zeker niet voor 15 mei. Verkoper heeft zelf heel weinig info, ik zag de lijst van getroffen wagens voor BE, en die was behoorlijk lang. Ik hoop op levering voor
eind mei. Anders gaan we toch eens moeten praten over een oplossing...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door timvan Bekijk Berichteniemand nog info wat de salon condities waren op de X3 launch edition en launch edition plus?
Comment
-
Bmw bornem heeft mij daarstraks terug gemaild , ze gaan mijn vraag naar de desbetreffende dienst doorsturen, we zijn hiermee nog niet aan de nieuw patatten, los van de problemen met de partikelfilters die ze niet kunnen leveren gaan hier massaal veel problemen achteraf mee komen,
Comment
-
Ook de ganse saga meegemaakt, was oorspronkelijk van plan om de 2.0i te kopen. Vanaf begin februari 3 dealers gedaan. De eerste gaf mij onmiddellijk gelijk, maar zei er onmiddellijk bij dat het november ging worden omwille van de bovenvermelde filterproblemen. Mijn dealer adviseerde mij om voor de 150pk sdrive te gaan, omwille van het koppel en de automatische versnellingsbak gingen de prestaties gelijk zijn met mijn 318d. Bovendien nu nooit geen problemen gehad met mijn huidige diesel dus ook geen te verwachten met de nieuwe. Na krokus verlof naar een grijze X3 gaan kijken naar Oudenaarde, zeer goede ontvangst, veel advies gekregen, had zelf met een 5 break gereden met dezelfde 2.0i benzine motor en was daar lovend voor , sprak echter ook over leveren november....maar rade de 150 pk af omwille van zeker minder vinnig dan mijn huidige wagen. De volgende dag mededing van mijn huidige dealer dat men 5 extra diesels hadden gekregen te leveren eind juni, dus zeker voor verlof, wat ons uiteindelijk heeft doen besluiten een 2.0d 190pk te bestellen. Msport, carbonschwarz, binnen zwart leder met blauwe stikking, business pakket, audio pack, innovation pack, travel pack, comfort ingang, geluidswerend glas, trekhaak. Enige twijfel trekhaak schrappen en voor digitaal dashbord en adaptieve vering gaan?
Comment
-
Ik dacht ook even aan een diesel, maar omwille van die adblue toestanden die ook weer nieuw zijn ( verwarmde leidingen bij vriesweer e.d.) toch maar niet gedaan, veel te nieuwe techniek voor bmw , ik ben daar misschien raar in maar ik heb liever al wat doorontwikkelde techniek, liever iets ouder dan te nieuw, maar dit jaar blijken allee motoren of elektronika er rond gewijzigd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door darksky Bekijk BerichtenOllibillie adaptive vering is bijna een must
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door George_S Bekijk BerichtenVraagje aan de x3 gang hier. Wat vinden we van de standaard geluidsinstallatie? Top of niet zo top? Ik veronderstel dat dit bij mijn x5 identiek zal zijn als de x3?
Comment
Comment