Als je runflats rijdt is a demping aan te raden , hifi ook vermoed ik , standaard is idd niet goed genoeg
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw x3 (2018)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ollibolli Bekijk Berichten
Ook met die 19 inch? Volgens de verkoper pas te nemen vanaf de 20 inch en meer.... is jou aangeraden om non run flat te nemen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door darkskyheb ff zitten teruglezen, sommigen zijn echt grappig met hun opmerkingen zoals die maurice , echt leerrijke opmerkingen dat die heeft , ik zal wel aanschuiven met mijn m40i, ik denk dat hij me zal voorbijsteken op het fietspad
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wilhelm de grote Bekijk BerichtenVerder maak ik mij geen zorgen. Ben al jaar en dag BMW rijder.
Ben alleen benieuwd naar het verbruik tgv de filter en de CO-uitstoot.
166 gram vind ik wel vrij hoog in vergelijking met de andere 2.0 liter modellen (vb X2 138 - 142 gram)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door darksky Bekijk Berichtenik zal wel aanschuiven met mijn m40i, ik denk dat hij me zal voorbijsteken op het fietspad
Comment
-
Persoonlijk vind ik dat er op dit forum vrij veel wordt gespeculeerd en te weinig echte testresultaten worden gedeeld van mensen die al een X3 rijden. Hierbij een fuel consumption test van een 30i waar denk ik toch wat geloof moet aan gegeven worden. Dus het is best mogelijk om zo'n 8,5 l/100 km te verbruiken.
Comment
-
En dat is dan de reden waarom ik een 2.0i gekocht heb. Blijkbaar is het bijna vanzelfsprekend dat als je een BMW koopt je daarmee over de weg moet scheuren. Niet voor mij dus, ik heb hem gekocht omdat ik een grotere, luxueuzere en mooie auto wil. Kan ik lekker relaxed in rijden. Ik vraag me echt af wat en waar sommigen die volle 250 pk's dan gebruiken op de openbare weg. Maar hé, iedereen zijn plezier hoor.
Comment
-
Voor veel voorwerpen in onze luxe-maatschappij gaat inderdaad het bezitplezier ver boven de eigenlijke bruikbaarheid.
Geen reden om niet te kopen, zeker als juist het niet-nodig deel van wat onze aankoop het meest plezier geeft !
Zelfs als wat niet nodig is ook niet gebruikt wordt, draagt het overschot bij tot het genot... De limiet is eigenlijk wat wij ons (kunnen) veroorloven, er is niets mis aan veel, ook niet aan teveel, maar ook niet aan minder... of veel minder .Last edited by guyugy; 16/03/2018, 13:27.
Comment
-
Op de site www.fuelly.com/car/bmw/x3/2018 kan je mits wat rekenwerk zien dat 2 X3 3.0i's een gemiddeld verbruik hebben van 9 en 10l, beide op basis van 11 tankbeurten. Dit is ook wat mij werd verteld, op basis van het verbruik van een nieuwe 5 reeks touring met dezelfde motor. Onze countryman, 122 pk benzine, koppel van 160nm,heeft een gemiddeld verbruik van 8,5l, en weegt 1340kg....wel dit is voldoende om tot 90 km/h rond te rijden, alles daarboven voelt te weinig aan. Dit is ook één van de redenen om voor de diesel van 190 pk te gaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ollibolli Bekijk BerichtenOnze countryman, 122 pk benzine, koppel van 160nm,heeft een gemiddeld verbruik van 8,5l, en weegt 1340kg....wel dit is voldoende om tot 90 km/h rond te rijden, alles daarboven voelt te weinig aan. Dit is ook één van de redenen om voor de diesel van 190 pk te gaan.
Een appel van 12 jaar smaakt ook slechter als een peer van 2018….
Of beter uw huiswerk maken als je die Countryman kocht…
Comment
Comment