Oorspronkelijk geplaatst door darksky
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw x3 (2018)
Collapse
X
-
Maurice ik vraag me af wat jij tegen premium hebt en wat jij hier dan komt zoeken in dit X3 topic als jij er toch geen interesse in hebt. Ik denk eigenlijk datjij zo'n beetje overal domme praat verkoopt Ik vraag me af wat hiervan de reden zou kunnen zijn buiten uwzelf interessant te maken .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door darksky Bekijk BerichtenMaurice ik vraag me af wat jij tegen premium hebt en wat jij hier dan komt zoeken in dit X3 topic als jij er toch geen interesse in hebt. Ik denk eigenlijk datjij zo'n beetje overal domme praat verkoopt Ik vraag me af wat hiervan de reden zou kunnen zijn buiten uwzelf interessant te maken .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk Berichten
Ik vraag mij af waarom jij moet afkomen dat ik op mijn fietsje zou rijden omdat ik mij afvraag waarom er een 4 liter in een auto moet liggen om 'vlot' (sic) te kunnen rijden.
- Likes 1
Comment
-
ge moet ook kunnen rijden natuurlijk , ik rij al 40 jaar zonder een velg te beschadigen en nee maurice ik rij niet als een oude zak zoals je zou kunnen denken en ps maurice als je me nog zou willen inhalen qua aantal km zul je nog veel moeten rijden let uw roest veloke
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door darksky Bekijk Berichtenge moet ook kunnen rijden natuurlijk , ik rij al 40 jaar zonder een velg te beschadigen en nee maurice ik rij niet als een oude zak zoals je zou kunnen denken en ps maurice als je me nog zou willen inhalen qua aantal km zul je nog veel moeten rijden let uw roest veloke
Comment
-
Donkerlucht, je hoeft niet te beginnen schelden. Die 4 liter die ik aanhaalde is een ''dichterlijke vrijheid' om een zware motor aan te duiden.
Omdat ik motoren met zo'n vermogens schromelijk overdreven vind en jij dit wél verantwoord vindt (wat je volste recht is), daarvoor hoef je toch niet te schelden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk BerichtenDonkerlucht, je hoeft niet te beginnen schelden. Die 4 liter die ik aanhaalde is een ''dichterlijke vrijheid' om een zware motor aan te duiden.
Omdat ik motoren met zo'n vermogens schromelijk overdreven vind en jij dit wél verantwoord vindt (wat je volste recht is), daarvoor hoef je toch niet te schelden?
Comment
-
Maurice , jij weet blijkbaar niet wat schelden is precies, laat uw dichterlijke vrijheden ergens anders de vrije loop , zoals special k a pointe zei, dit is een autoforum waar je best die vrijheden achterwegen laat en to the point bent en niet met je kop in de wind , je zou je naam beter veranderen in meneer 4 liter
Comment
-
En ook nog als je de moeite zou genomen hebben om de reden van die schromelijk overdreven motor die ik kocht te hebben gelezen , zou je die domme commentaar die je uitspuwde niet hebben neergepoot , maar ja liever onnadenkend iemand schofferen is makkelijker dan nadenken zeker
Comment
-
rare is wel dat in die review de bodem van die kofferruimte hoger is dan ik altijd voordien heb gezien, ik vind dat zo op niks trekkeb, die deze review waar de bodem lager is https://www.youtube.com/watch?v=3PqE1qbkHHs
Special K hoe is de bodel van houw m40 , ook hoger of gelijk die in mijn review?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door darksky Bekijk BerichtenOllibolli mooi filmke , maar heb je de commentaar over welke motor hij verkiest gehoord ? Ik wel
Comment
Comment