Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw x3 (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hoe meer reviews ik zie hoe meer ik overtuigd geraak van mijn keuze nietwaar special k?

Comment

• Gemiddeld verbruik X3 2.0d na 2500km : 9.1l per 100km.
      Korte afstanden, het benutten van het beschikbaar vermogen en sportief rijgedrag zorgen voor dit verbruik. Kan zeker naar beneden maar dan is er eveneens minder rijplezier!

Comment

• hoelang heb je hem?

Comment

• Nu 2,5 maanden ongeveer....

Comment

• Foto’s MJB!
            1988 MB 500 SL R107 (245 PK) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=54051
            1989 MB 500 SL R129 (326 PK) http://www.autoforum.be/showthread.p...-500-SL-(R129)
            1992 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) zilver

1993 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) blauw
            http://www.autoforum.be/showthread.php?t=28543

Comment

• ik ben er zeker van dat je je aankoop nog niet beklaagd hebt

Comment

• of zijn er toch dingen di eje anders had verwacht of gewild

Comment

• zo gevonden mbt die verhoogde bodem in de koffer http://x3.xbimmers.com/forums/showpo...35&postcount=5

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door venteke Bekijk Berichten
                    Foto’s MJB!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door darksky Bekijk Berichten
                      zo gevonden mbt die verhoogde bodem in de koffer http://x3.xbimmers.com/forums/showpo...35&postcount=5
                      Zou ik dan ook zo'n verhoogde koffer hebben? Want dat wil ik niet.
                      Ik heb geen run flat banden, ook geen reservewiel besteld. Op de offerte staat enkel "bandenherstelkit".

Comment

• neen rhox zoals ik het begreep moet je een spare bijbestllen, staat ook bij de bij te betalen opties zo een rezervewiel

Comment

• ziet er goed uit mjb

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door darksky Bekijk Berichten
                            neen rhox zoals ik het begreep moet je een spare bijbestllen, staat ook bij de bij te betalen opties zo een rezervewiel
                            Oef ik hoop het, thx

Comment

• ja idd dat verhoogd gedoe trekt op niks

Comment

• Meer en meer ben ik er van overtuigd dat BMW inderdaad zijn sportief imago kwijt is, en ja BMW stond bekend om zijn motoren, zelfs zijn 6 in lijn motoren (zalig, romig karakter).
                                En die verbruiken, als je een auto wil gebruiken dan gaat die verbruiken. En doorgaans zijn grotere motoren verhoudingsgewijs zuiniger wanneer ze effectief gebruikt worden (omdat ze minder moeten werken). Waarom denken sommigen hier dat een 2.0l benzine bv. gaat toekomen met 6 liter als het ware. Richt u maar gerust op 9 - 10 liter, kwestie van niet ontgoocheld te zijn.

En of 250pk en meer nodig is of niet, moet ieder voor zich uitmaken, ik weet echter dat wanneer ik wil inhalen, dat dit snel moet gaan en niet dat het een half uur moet duren. Als dat allemaal niet telt, spaar je geld dan ipv het uit te geven aan veel te dure premium. Je hebt dan een basic auto nodig en dan kom je evengoed toe met een Fiat 500X.

Comment

• Als je een kickdown doet met 184 pk’s gekoppeld aan de beste automaat, dat zal wel vooruit gaan, zeker ??
                                  Zelfs met 250 of 350 pk’s moet je blijven (goed) evalueren bij het inhalen, daar zou het probleem kunnen zijn dat je je wagen (of jezelf) overschat

Comment

• overschot van gelijk kidcoolBe, ik dacht al dat ik alleen stond met die redenering.....

Comment

• hier een Nederlander die een historiek geeft van zijn beginperiode met de x3 m40i , geeft een verbruik aan van 10 en 11 liter

Comment

• Eerste terugroepactie X3 : kans.dat de kofferspoiler bovenaan enkele schroeven mist, zodat de mogelijkheid bestaat dat die afwaait
                                        De mijne reeds binnen geweest in de garage op maandag ll, geïnspecteerd en alles ok.
                                        Is misschien van 1 wagen een probleem geweest, maar zo moeten alle tot nu geleverde wagens gecheckt worden.
                                        Neemt een half uurtje in beslag om de binnenbekleding van het kofferdeksel af te halen en de bevestigingen te controleren.
                                        Last edited by ; 22/03/2018, 01:27.

Comment

Working...
                                        X