Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw x3 (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dat vrees ik ook. Ter vergelijking, mijn vrouw heeft een paar weken na mij een nieuwe 1 serie geleverd gekregen, doet even veel kilometers als ik met mijn auto en voor een groot stuk dezelfde route en zij heeft jammer genoeg wel reeds een sterretje in haar ruit... Denk dus dat je gewoon wat geluk moet hebben...

Comment

• heb ooit een ster in de ruit gehas in een nieuwe auto die pas 3 dagen oud was, kon er niet mee lachen , geluk dat het juist bovenaan de rand was

Comment

• Hoe korter bij de rand, hoe groter het risico dat het verder springt... een reparatie wordt dan soms geweigerd door Carglas

Comment

• die ruit heeft het 5 jaar volgehouden gelukkig

Comment

• En mag niet binnen het gezichtsveld van de chauffeur vallen ook niet. Dan willen ze ook niet repareren. Als je de zonneklep omlaag doet, mag het tot daar waar de zonneklep komt, onderaan weet ik niet wat ze hanteren.

Comment

• mijn zonneklep komt tot volledig beneden ppp

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door darksky Bekijk Berichten
                mijn zonneklep komt tot volledig beneden ppp
                Da pakt niet zule.... Op de keuring ook, als je een ster hebt in je ruit binnen het gezichtsveld heb je grote kans dat ze u afkeuren hiervoor. Hangt beetje van de goodwill van de controleur af...
                Ik las dat X3 ook electrisch op de markt komt. Heeft iemand zicht wanneer die komt en eventueel al meer info ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door darksky Bekijk Berichten
                  mijn zonneklep komt tot volledig beneden
                  Jij hebt een rolluik ipv een zonneklep ?

Comment

• nee pack die optie kon ik niet meer betalen, mocht ik nu een driecilinderke hebben in een golffke dan kon ik dat nog net

Comment

• Da's een duidelijke boodschap voor de bestemmeling.

Comment

• heb jij ook een golfje pack

Comment

• De m30i is wel prijzig zeg! Heb net eens geconfigureerd... Amai

Comment

• 30... 40... ;-)

Comment

• hangt ervan af hoeveel je uitkwam, kortingen maken veel goed

Comment

• Ja daar ben je weer met die korting... Als je aan 70k zonder opties start, mag die liefst fenomenaal zijn...

Ps als ik via jou bestel, krijg ik dan ook je korting? ;-)

Comment

• ik denkk, nee ik ben er zeker van van niet, of jij moet 20 klanten meebrengen zoals ik al deed, dat opent veel deuren en maakt enorme fleetkortingen, voor wat hoort wat

Comment

• denk jij anders dat ik zo een xwagen zou kopen aan full kost, dan ben je ofwel rijk ofwel niet goed in je hoofd

Comment

• Bwah, of je nu 15pct of 20pct bekomt, op die paar 1000 komt het nu ook niet zeker? 't blijft zeer veel voor een x3...

Comment

• Elk z'n mening natuurlijk

Comment

• elke auto is duur, elke auto is een verliespost puur financieel gezien, je kan wel kortingen afdwingen en een goede overgave doet ook enorm veel , ik rijd altijd met jonge wagens, ben al 20 jaar niet meer nar een schouwing geweest,omdat ik altijd goede overnamles heb kunnen verkrijgen of ze zelf verkocht aan nog meer

Comment

Working...
                                          X