Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw x3 (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• maar ja ik onderhou mijn auto"s en ze zijn nog zoals nieuw , volledig in orde als ik ze doorgeef, doet ook veel

Comment

• Prijzen gaan inderdaad wel steeds meer de hoogte in. Het wordt wel interessanter als ze beginnen met gratis packs te geven wanneer de auto even op de markt is. Zo kostte bvb een 520D GT met leder, grote nav, actieve xenonlichten en nog wat dingen die bij de packs hoorden maar 45k netto meer enkele jaren geleden. Als iets pas op de markt komt, mis je die voordelen wel. Persoonlijk zou ik altijd geneigd zijn iets te kopen na de facelift. Jaartje na de facelift worden ze goedkoper aangeboden en je hebt een voertuig dat dikwijls wel verbeterd werd op een aantal punten. Natuurlijk rij je wel sneller met een verouderd voertuig dan...
      Mijn mening hee

Comment

• Voor een autoforum vind ik dat hier soms toch rare meningen verkondigd worden. Natuurlijk is een X3 niet goedkoop. Maar als je kijkt wat voor prestaties je krijgt bij een M40i, dan is dat eigenlijk relatief goedkoop en volgens mij kan je bij geen enkel ander (premium) merk betere prestaties krijgen voor hetzelfde geld...

Comment

• Nu snap ik je niet goed Special K, met alle respect. Je schrijft dat er rare meningen verkondigd worden en toch zeg je, net als anderen, dat een X3 niet goedkoop is ?
          Dat je mooie prestaties krijgt bij een M40i klopt volledig. Anderzijds kan ik wel begrijpen dat er mensen zijn die hier minder op gesteld zijn. Iedereen heeft zo'n beetje zijn eigen voorkeuren. Goeie vriend van me gaf een 75k uit aan een Mercedes cabrio met "maar" 245 PK. Dan zou dit een verkeerde keuze zijn als je enkel voort gaat op prestaties ? Ikzelf zou het ook niet kopen, alhoewel het een knappe wagen is. Maar cabriolet zegt me weinig. Een SUV vindt hij dan weer niets voor hem... Denk dat het net hierdoor is dat er zoveel keuze is in modellen, uitvoeringen, prijsklasses,... Men wil uiteraard iedereen bereiken.

Comment

• Hoort een golf driecilinder ook bij de premiums?

Comment

• THE GREEN HORNET ik had het eerder op mensen die beweren dat je al goed gek moet zijn om een X3 (of nog sterker een M40i) te kopen.

ieder mag zijn eigen invulling geven aan premium, voor ik hier alle Golf-eigenaars op de tenen trap

Comment

• Special K Ik volgde niet goed, snap nu wat je bedoelt... Iedereen moet kunnen kopen wat hij of zij wil, moet een ander inderdaad niet over oordelen..

Comment

• had het juist over 1 iemand Special k die ons afschilderd als idioten maar zelf met een prul rond tuft

Comment

• THE GREEN HORNET ik had voor mijn M40i trouwens ook een cabrio met "maar" 240pk en 4 cilinders. Die heeft me toen bijna hetzelfde gekost als mijn huidige wagen. En welke ik verkies tussen beiden is een heel moeilijke vraag. Op een dag met ideaal cabrioweer ga ik sowieso mijn 428i missen...

Comment

• ja ik wist wel dat dat niet jouw persoonlijke mening was

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Special K Bekijk Berichten
                        THE GREEN HORNET ik had voor mijn M40i trouwens ook een cabrio met "maar" 240pk en 4 cilinders. Die heeft me toen bijna hetzelfde gekost als mijn huidige wagen. En welke ik verkies tussen beiden is een heel moeilijke vraag. Op een dag met ideaal cabrioweer ga ik sowieso mijn 428i missen...
                        Haha... ja, nu je 't zegt. Was dat al vergeten. Ik zou de X3 verkiezen. Cabrio rijden is bij momenten leuk natuurlijk, maar ik vind het al snel vermoeiend door het geluid.
                        Hou ze beiden

Comment

• afschilderT

Comment

• Is een VW Golf 1.0 TSI een prul? Ik kan geloven dat een X3 M40i beter rijdt, dat wel.

Comment

• Hier heeft toch niemand een Golf 1.0 TSI een prul genoemd?

Comment

• sunking hoelang heb je daarvoor moeten nadenken en opzoeken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Special K Bekijk Berichten
                                  Hier heeft toch niemand een Golf 1.0 TSI een prul genoemd?
                                  Dan zal ik me vergissen, ik dacht dat dit
                                  die ons afschilderd als idioten maar zelf met een prul rond tuft
                                  op sunking bedoeld was.
                                  Maar OK, dan heb ik het verkeerd voor. Sorry.

Comment

• snap de hetze niet echt, heb hier niemand voor idioot afgeschilderd, maar idd rijd met een golf 1.0 tsi, niet de meest premium wagen (heeft hij niet het juiste logo voor) maar ook geen prul.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
                                      snap de hetze niet echt, heb hier niemand voor idioot afgeschilderd, maar idd rijd met een golf 1.0 tsi, niet de meest premium wagen (heeft hij niet het juiste logo voor) maar ook geen prul.
                                      Dus men had het toch op u en uwe auto? Ik kan niet meer volgen. En zoals ik al zei, een Golf 1.0 tsi is volgens mij geen prul.

Comment

• zou niet weten op wie anders, maar t kan mij niet schelen hoor ieder zijn goesting zeker?

Comment

• Juist gesproken met dealer , alle lijnen worden momenteel gebruikt voor de x3 m40i , de enige auto die nu in de vs wordt gebouwd in de x serie, dit om zoveel mogelijk m40 op tijd te produceren alvorens hun productie stilvalt door die fuck filter . de x3 2 liter en 3.0i worden weeral eens naar achter geschoven maar de problemen lijken goed te komen.

Comment

Working...
                                          X