Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw x3 (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Voor wat... hoort wat . Die motor zou me ook wel aanspreken. Of een lichtere met electromotor erbij. Lees daar ook veel goede commentaren over, zou de indruk geven dat je met een zwaardere motor op baan bent. Zou die dingen wel allemaal eens willen testen om het verschil te voelen. In het topic van een Mercedes las ik dat zij bij hun 3.0 nog een heel lichte electro ondersteuning bij staken.

Comment

• Mijn broer rijdt met de X5 40e en dat rijdt inderdaad ook best aangenaam. Zeker als je vaak korte afstanden doet en kunt opladen, kun je daar een mooi verbruik mee halen.

Een M40i met een electromotor, dat zou een mooie combo zijn! Zeker ook als je ze dan samen zou kunnen aanspreken en tegen de 500pk zou hebben... Maar volgens mij staat dat niet in de planning van BMW :-).

Comment

• Ja maar wat Mercedes erbij voegt is wel erg bescheiden hoor... Wat jij zegt zou dan weer een zware batterij vragen vrees ik. Ma ge weet nooit wat de toekomst brengt lol.

Comment

• Ik vind dat er maar weinig info van bmw komt, ze zwijgen liever dan te zeggen hoe het staat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door heidfeld Bekijk Berichten
            Ik vind dat er maar weinig info van bmw komt, ze zwijgen liever dan te zeggen hoe het staat
            Bizar eigenlijk dat ze hier niet op anticipeerden. Of zijn die filters momenteel nog niet verplicht en hebben ze iets vervroegd willen introduceren ?

Comment

• Wij hebben de x3 2.0i besteld begin december, normaal voorzien halverwege maart, voor ons momenteel uitgesteld tot eind juni , begin juli. Zie dat er hier mensen zijn die hem in januari reeds hebben besteld en al spreken over een vaste data eind juni. We lezen ook dat er mensen zijn die een compensatie zouden krijgen. Hierover is ons nog niet over aangesproken dus hebben we zelf contact opgenomen met de garage met deze vraag, we wachten hun antwoord af. We hebben wel al een vervangwagen ter beschikking gekregen omdat ze onze huidige wagen graag hadden bekomen voor de verkoop.

Comment

• Blijkbaar moetten mensen zelf informeren naar een compensatie, terwijl het contract vermeld dat een leverdatum met maximaal 25% mag verlengd worden, in principe als een levertijd van 4 maand met 1 maand wordt verlengd , mag dat.. maar als dit langer dan een maand duurt moetten ze u hiervan op de hoogte brengen, en u de kans geven om te annuleren of een compensatie voorstellen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door THE GREEN HORNET Bekijk Berichten

Bizar eigenlijk dat ze hier niet op anticipeerden. Of zijn die filters momenteel nog niet verplicht en hebben ze iets vervroegd willen introduceren ?
                  Ik begrijp deze hetze ook niet zo goed, voor mijn part hadden ze er nog mogen mee wachten zenne

Comment

• Vreemd dat ze jouw wagen al wilden en liever een vervangwagen ter beschikking stelden. Nu wordt het moeilijk om iets af te dwingen qua compensatie vrees ik.
                    Als het antwoord van je dealer niet bevredigend is, kan je ook naar de klantendienst bellen en het probleem aankaarten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door heidfeld Bekijk Berichten

Ik begrijp deze hetze ook niet zo goed, voor mijn part hadden ze er nog mogen mee wachten zenne
                      Maar zijn ze wettelijk al verplicht deze te monteren ?

Comment

Maar zijn ze wettelijk al verplicht deze te monteren ?
                        Ik dacht vanaf september 2018

Comment

Vreemd dat ze jouw wagen al wilden en liever een vervangwagen ter beschikking stelden. Nu wordt het moeilijk om iets af te dwingen qua compensatie vrees ik.
                          Als het antwoord van je dealer niet bevredigend is, kan je ook naar de klantendienst bellen en het probleem aankaarten.
                          In principe kunnen ze enkel een auto in overname afdwingen bij levering van de nieuwe, als zij een vervangwagen als compensatie zien klopt niet, want had je gewoon verder met de huidige wagen verder gereden dan kost het je ook niks
                          Last edited by heidfeld; 03/04/2018, 22:04.

Comment

• Nee, maar ze gaan dit wel proberen inroepen als zogezegde compensatie denk ik. In ieder geval zou ik toch proberen extra gecompenseerd te worden zoals de anderen hier, want nu wordt het wel moeilijk om je bestelling op te zeggen indien de voorziene leveringstermijn met meer dan 25% wordt overschreden... Misschien mede hierom dat ze verkiezen een vervangwagen aan te bieden ?

Als die filter pas moet vanaf september 2018 snap ik niet waarom ze dan niet gewoon doorgaan met leveren en die filter tegen dan in orde brengen... Gebeurt toch nog dat er tussendoor zaken veranderen aan de wagens naargelang ze op de markt zijn. Denk niet dat iemand ze dat zou kunnen kwalijk nemen.

Comment

Nee, maar ze gaan dit wel proberen inroepen als zogezegde compensatie denk ik. In ieder geval zou ik toch proberen extra gecompenseerd te worden zoals de anderen hier, want nu wordt het wel moeilijk om je bestelling op te zeggen indien de voorziene leveringstermijn met meer dan 25% wordt overschreden... Misschien mede hierom dat ze verkiezen een vervangwagen aan te bieden ?

Als die filter pas moet vanaf september 2018 snap ik niet waarom ze dan niet gewoon doorgaan met leveren en die filter tegen dan in orde brengen... Gebeurt toch nog dat er tussendoor zaken veranderen aan de wagens naargelang ze op de markt zijn. Denk niet dat iemand ze dat zou kunnen kwalijk nemen.
                              Zo denk ik er ook over, dat ze gewoon autos zo blijven leveren tot hun filterellende op peil hebben

Comment

• Ze hebben de wagen gevraagd omdat hun opkopers op de wagens wachten en de waarde van de wagen daalt in die enkele maanden. Tot op heden hebben we altijd al goed samengewerkt met de garage, als ze ons te klant willen houden zullen ze toch wel iets moeten voorstellen hé. We hebben ook nog nergens iets van papier moeten ondertekenen dat de huurwagen ter compensatie is. Wij zaten bijna aan ons 25 procent, denk als we de verkoopsvoorwaarden goed lezen we zelf 15 procent van het aankoopbedrag van de wagen kunnen eisen en dat zou wel eens meer kunnen worden dan. Ze hebben ons ook enkel mondeling gezegd dat de wagen later zal geleverd worden tot op heden hebben we daar voorlopig ook nog niets van op papier staan. Er was hier ook iemand op de blog die al een vervangwagen had gekregen en hij sprak ook nog van een compensatie maar wist nog niet hoeveel dit ging zijn?

Comment

• Ik heb vandaag mijn bestelling laten aanpassen naar de 18d motor, levertermijn nu op 15/5 dus super

Comment

• heidfeld : Wat had je dan eerst besteld van motor? Hebben ze daar iets gezegd over een compensatie? De klantendienst waar je eerder over sprak is dat dan in Bornem?

Comment

• Normaal 18i, neen geen compensatie, zelf gewisseld, heb de 18d nu ook, geen klagen van

Comment

• Bestaat er een 18 i? Dacht dat dat enkel in diesel was?

Comment

• Ja een 18i is een 3 cilinder, maar qua trekkracht ben ik beter met de 18d , diesel wordt tegenwoordig als zwart schaap gezien, nochtans is hij minder vervuilender dan de benzine, en eerlijk gezegd interresseert die hele mikmak errond mij niet, nu diesel afbotten, meer belasten, en binnenkort meer taksen op benzine, zo is het altijd

Comment

Working...
                                          X