Oorspronkelijk geplaatst door heidfeld
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw x3 (2018)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ollibolli Bekijk Berichten
We spreken hier over een X2 en geen X3 toch?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tarcis Bekijk BerichtenZe hebben de wagen gevraagd omdat hun opkopers op de wagens wachten en de waarde van de wagen daalt in die enkele maanden. Tot op heden hebben we altijd al goed samengewerkt met de garage, als ze ons te klant willen houden zullen ze toch wel iets moeten voorstellen hé. We hebben ook nog nergens iets van papier moeten ondertekenen dat de huurwagen ter compensatie is. Wij zaten bijna aan ons 25 procent, denk als we de verkoopsvoorwaarden goed lezen we zelf 15 procent van het aankoopbedrag van de wagen kunnen eisen en dat zou wel eens meer kunnen worden dan. Ze hebben ons ook enkel mondeling gezegd dat de wagen later zal geleverd worden tot op heden hebben we daar voorlopig ook nog niets van op papier staan. Er was hier ook iemand op de blog die al een vervangwagen had gekregen en hij sprak ook nog van een compensatie maar wist nog niet hoeveel dit ging zijn?
Dat de huurwagen een compensatie is, zullen ze niet op papier zetten. Kan goed zijn dat ze afwachten tot er meer duidelijkheid is. Uiteindelijk hebben zij tov de klant ook verplichtingen... En niet vragen is niet krijgen dikwijls.
Als je (veel) langer dan beloofd moet wachten, kunnen ze beter een tegemoetkoming doen om hun klanten tevreden te stellen. Succes in ieder geval.
Comment
-
THE GREEN HORNET : bedankt wij hopen ook tot een compromis te komen, is voor ons onze 3e bmw dat we aankopen, voor de eerste maal x3.
- Likes 1
Comment
-
Voor mij waren er niet veel niet veel ander opties, een 3 cilinder ( in het x1 geval, x3 heeft dit niet) zal ook meer verbruiken in een x1 , een 20i voldoet qua kracht, maar ieder 400 km gaan tanken heb ik er niet voor over, ik laat die dieselhetze aan mij voorbij gaat, dan mag nog de dieselprijs gelijk of iets meer dan benzine komen dan rijd ik met mijn 1000km tank nog voordeliger, trouwens de 18d hoort bij de zuinigste en properste , dus ben wel content dt ik veranderd nu heb ik nog een degelijk dieselblok dat nog betrouwbar is
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lapino Bekijk BerichtenOp de configurator van BMW staat letterlijk (bij keuze motorisaties) "de vermelde waarden van brandstofverbruik, CO2 uitstoot en energieverbruik zijn al gebaseerd op de nieuwe WLTP testcyclus en vastgesteld op basis van de huidige toepasselijke tekst van de EU verordening (EC) 715/2007." Dit wordt overigens enkel vermeld met een voetnoot voor de 20i en 30i, dus vermoed dat het voor die motoren niet zal verhogen hoor.
@Wilhelm : is maar hoe je het bekijkt hé, wij kunnen ook 'kostenloos' switchen naar een diesel als je dan de bonus van BMW even vergeet. Als we bij de 20i blijven, dan krijgen we extra korting van 2.800 euro (en dat is net ongeveer de meerprijs van de diesel). En dat is enkel maar van toepassing als daardoor je levertermijn met 25% wordt uitgesteld, anders zal dit ook niet kunnen (als wij bijvoorbeeld switchen naar diesel en die kan dan alsnog geleverd worden voor 1 juli, dan is het géén bonus).
Een diesel blijft gezien gebruik (en verwachting/rijstijl van mijn vrouw) nog altijd aanvoelen als een 'verkeerde keuze' (ondanks hoger koppel en lager verbruik natuurlijk). Mijn vrouw is steeds meer geneigd om bij de 20i te blijven, en met de bonus te upgraden naar de M-Sport versie (vrouwen en looks hé...). Mij kan het onderhand nog weinig schelen eerlijk gezegd, zolang ze maar blij is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door heidfeld Bekijk Berichten@ special k , zowel in mijn z4 e89 als in mijn 220i coupe reed ik maar 400km met 1 tank benzine euro 98 , dus ik vind het niet uit, en dat zijn niet de zwaarste autos he, maar als jij meer kan zoveel te beter maar dit is mijn ervaring
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door timvan Bekijk BerichtenVoor de x3m40 rijders wat tanken jullie. 98 of 95?
Comment
Comment