Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw x3 (2018)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door Karre
    Nice!! Dikke velg! 21”?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    1988 MB 500 SL R107 (245 PK) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=54051
    1989 MB 500 SL R129 (326 PK) http://www.autoforum.be/showthread.p...-500-SL-(R129)
    1992 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) zilver

    1993 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) blauw
    http://www.autoforum.be/showthread.php?t=28543

    Comment


    • Dat die greenie dickheads hier eens naar kijken ipv te zitten zeiken https://www.youtube.com/watch?v=jntsT0BdxDw

      Comment


      • ik durfde de 21 inch velg niet aan

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
          hoe zit dat bij BMW met de adblue? verbruikt die ook meer dan opgegeven waardoor je zelf soms moet bijvullen?
          Hangt af van de hoeveelheid van regeneratieprocessen, want enkel dan wordt adblue ingespoten

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door venteke Bekijk Berichten

            Nice!! Dikke velg! 21”?


            Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
            Ja, 21'' Individual Styling 726 met sportophanging

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door Karre Bekijk Berichten

              Ja, 21'' Individual Styling 726 met sportophanging
              Is dat sophisto?

              Comment


              • karre wat merk banden hebben ze erop gelegd?

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door timvan Bekijk Berichten

                  Is dat sophisto?
                  Yep

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door darksky Bekijk Berichten
                    karre wat merk banden hebben ze erop gelegd?
                    Pirelli Pzero runflat, rijdt sportief maar toch comfortabel genoeg. Tevreden.

                    Op mijn vorige X3 (2011) lagen ook Pirelli's runflat, was er niet tevreden van daar de auto schokkerig reed,
                    na enkele maanden verwisseld voor Pirelli niet runflat.

                    Het moet zijn dat banden ook verbeterd worden want nu geen klachten.
                    Last edited by ; 30/04/2018, 01:37.

                    Comment


                    • Ik kan kiezen tussen sport, adaptief, comfort en eco .... bij adaptief kiest de auto zelf

                      Comment


                      • Even een vraagje van iemand die een nieuwe leasewagen mag kiezen en het budget krijgt om een wat meer bescheiden versie van de X3 te kiezen (is op dit moment niet veel duurder dan de X1 bij gelijkwaardige uitrusting qua leasetarief). Geen grote velgen of dure packs dus maar een sDrive18d 136 pk met automaat en wat basisopties. Ik rij nu met een 4 GC met dezelfde motor en vind dit meer dan voldoende qua prestaties.

                        Nu twijfel ik nog of ik het navigatiesysteem professional neem of het business systeem en wat meer esthetische opties (iets mooiere velgen, inleglijsten, aluminiumrand rond de ramen). Any thoughts?


                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door Karre Bekijk Berichten

                          Pirelli Pzero runflat, rijdt sportief maar toch comfortabel genoeg. Tevreden.

                          Op mijn vorige X3 (2011) lagen ook Pirelli's runflat, was er niet tevreden van daar de auto schokkerig reed,
                          na enkele maanden verwisseld voor Pirelli niet runflat.

                          Het moet zijn dat banden ook verbeterd worden want nu geen klachten.
                          Ik had die vroeger ook op mijn 5-Touring liggen.
                          Probleem met al die runflats is dat verstevigd zijn aan de buitenkant en dat als ge zoals jij heel grote velgen hebt (ik rij met 20") die putten in de weg naar je velgen worden doorgezet. Als gevolg velgen al eens mogen rechten...

                          Heb in de eerste 2 jaar 4 banden mogen laten vervangen omwille van tetten op de zijkant na het rijden in een put (en die kan je in België niet altijd vermijden).

                          Na telkens bijna 400€ voor een bandje ben ik ermee gestopt en heb ik Vredestein Ultrac Vorti laten leggen (geen runflats meer).
                          Zijn super goeie banden. Zeer stil, verslijten niet zo erg hard als Pirelli en heel goeie grip.

                          Enige probleem is dat je dan best een reparatiekit bijhebt, want anders is het gedaan met spelen als hij fit gaat :-(



                          Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you

                          Comment


                          • Las onlangs ergen dat Vredestein bij een doorsnee test aan flarden gereden worden indien je 220/u gaat... Ook niet erg vertrouwenswekkend...

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door boo-lee Bekijk Berichten
                              Even een vraagje van iemand die een nieuwe leasewagen mag kiezen en het budget krijgt om een wat meer bescheiden versie van de X3 te kiezen


                              Je bent niet de enige die het met een bescheiden X3 moet doen... hier zelfs een X3 18d manueel (en sinds zonet is de X3 zelfs uit onze lijsten verdwenen).

                              Oorspronkelijk geplaatst door boo-lee Bekijk Berichten
                              Nu twijfel ik nog of ik het navigatiesysteem professional neem of het business systeem en wat meer esthetische opties (iets mooiere velgen, inleglijsten, aluminiumrand rond de ramen). Any thoughts?
                              Zoiets blijven persoonlijke keuzes maar ik heb alvast de grote GPS... daar moet ik te vaak op kijken wat ik niet kan zeggen van de alu rand rond de ramen bijvoorbeeld. We hebben wel de mogelijkheid voor eigen budget voor extra opties en iets mooiere velgen is amper een meerkost.

                              Comment


                              • boo-lee lijkt me een moeilijke keuze. De vraag is wat je zelf het belangrijkste vindt natuurlijk: uiterlijk vertoon of de inhoud . Zelf zou ik nog liever een "kale" M40i gekocht hebben dan een lichtere motor met alle opties maar dat is ook persoonlijk.

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door George_S Bekijk Berichten
                                  Las onlangs ergen dat Vredestein bij een doorsnee test aan flarden gereden worden indien je 220/u gaat... Ook niet erg vertrouwenswekkend...
                                  die review moet je dan eens posten...

                                  die Ultrac Vorti's heb ik al meerdere keren vlotjes over de 240 mee gereden... komt niks aan.

                                  lees de reviews anders maar eens. ze staan overal en door iedereen hoog aangeschreven voor een zeer goeie prijs...

                                  Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you

                                  Comment


                                  • De snelheidsindex op banden duidt toch de snelheid aan die banden zonder enige problemen aankunnen. Zou me wel heel sterk lijken dat banden die een bepaalde snelheidsindex hebben boven de 220km/u zouden kapot gaan louter door snelheid wanneer je 220 rijdt...

                                    Comment


                                    • ik zal er geen probleem mee hebben, ik ga niet sneller rijden als 110 - 115

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door P@ul Bekijk Berichten

                                        Je bent niet de enige die het met een bescheiden X3 moet doen... hier zelfs een X3 18d manueel (en sinds zonet is de X3 zelfs uit onze lijsten verdwenen).
                                        Het blijven "first world problems" hé. Ik had eigenlijk mijn zinnen gezet op een Volvo XC40 maar nu blijkt een X3 ook mogelijk te zijn met niets eens zoveel minder uitrusting.

                                        Oorspronkelijk geplaatst door P@ul Bekijk Berichten
                                        Zoiets blijven persoonlijke keuzes maar ik heb alvast de grote GPS... daar moet ik te vaak op kijken wat ik niet kan zeggen van de alu rand rond de ramen bijvoorbeeld. We hebben wel de mogelijkheid voor eigen budget voor extra opties en iets mooiere velgen is amper een meerkost.
                                        Wij ook, maar om bovenstaande configuraties te kunnen kiezen zit ik al aan de limiet van wat we zelf mogen bijleggen.

                                        Maar ik stel de vraag hier eigenlijk omdat ik me afvraag in hoeverre het business info systeem "voldoende" is of niet. Ik heb een korte demonstratie gekregen van een verkoper en ik zag niet zoveel verschil ten opzichte van het huidige professional systeem in mijn BMW 4 GC (nog zonder touchscreen). Het scherm was wat smaller maar op bepaalde punten zag het er zelfs moderner uit dan mijn huidig systeem en is er bvb. standaard support voor Spotify en andere connected services, iets wat ik nu niet heb. Natuurlijk ziet de nieuwe navi pro met 10 inch touchscreen er zeer indrukwekkend uit maar de vraag is of het business systeem goed genoeg is of dat het eerder "behelpen" is.

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door bakkerbart Bekijk Berichten
                                          Ik kan kiezen tussen sport, adaptief, comfort en eco .... bij adaptief kiest de auto zelf
                                          Shame on me, had nog niet door dat ‘adaptive’ zelf ook een instelling was! Vandaag getest en werkt idd goed.
                                          Vroeger bestond dat allemaal niet en deed de auto gewoon wat je wilde op basis van de stand het gaspedaal.
                                          Nu moet je eerst in sport zetten om eens goed op te trekken, daarna in comfort om normaal te rijden, en af en toe in eco als de naftbak bijna leeg is.
                                          Gelukkig is dit dankzij de ‘adaptive’ mode nu verleden tijd, en luistert de auto gewoon terug naar de stand van het gaspedaal, zoals vroeger... leve de vooruitgang!
                                          1988 MB 500 SL R107 (245 PK) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=54051
                                          1989 MB 500 SL R129 (326 PK) http://www.autoforum.be/showthread.p...-500-SL-(R129)
                                          1992 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) zilver

                                          1993 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) blauw
                                          http://www.autoforum.be/showthread.php?t=28543

                                          Comment

                                          Working...
                                          X