Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw x3 (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• maw venteke, de auto doet nog steeds wat hij wil alhoewel jij denkt dat je doet wat je wil met de auto , of was het nu andersom? allé als je maar fun hebt

Comment

• Beefcake https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180326_03431534

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Special K Bekijk Berichten
        De snelheidsindex op banden duidt toch de snelheid aan die banden zonder enige problemen aankunnen. Zou me wel heel sterk lijken dat banden die een bepaalde snelheidsindex hebben boven de 220km/u zouden kapot gaan louter door snelheid wanneer je 220 rijdt...
        Zal ook pak schelen als het bijv. 30graden is of 15graden.

Comment

• Misschien gaan testen op de Nordschleife ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beefcake

die review moet je dan eens posten...

die Ultrac Vorti's heb ik al meerdere keren vlotjes over de 240 mee gereden... komt niks aan.

lees de reviews anders maar eens. ze staan overal en door iedereen hoog aangeschreven voor een zeer goeie prijs...
            Een Vredestein Ultrac Vorti is inderdaad een héél goede band, vooral bij droog weer maar ietsiepitsie minder bij nat weer. Het grootste nadeel van de Vorti’s is dat deze uitharden na pakweg 30 á 40k km. Ik deed met mijne altijd tussen de 60 & 65k km en waren toen toch echt op. Prima band dus, dat klopt.

Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk
            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
            Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door boo-lee Bekijk Berichten
              Het blijven "first world problems" hé. Ik had eigenlijk mijn zinnen gezet op een Volvo XC40 maar nu blijkt een X3 ook mogelijk te zijn met niets eens zoveel minder uitrusting.

Inderdaad... luxeproblemen :-) De budgetten zijn hier echter duidelijk stevig omlaag gegaan.

Oorspronkelijk geplaatst door boo-lee Bekijk Berichten
              Maar ik stel de vraag hier eigenlijk omdat ik me afvraag in hoeverre het business info systeem "voldoende" is of niet. Ik heb een korte demonstratie gekregen van een verkoper en ik zag niet zoveel verschil ten opzichte van het huidige professional systeem in mijn BMW 4 GC (nog zonder touchscreen). Het scherm was wat smaller maar op bepaalde punten zag het er zelfs moderner uit dan mijn huidig systeem en is er bvb. standaard support voor Spotify en andere connected services, iets wat ik nu niet heb. Natuurlijk ziet de nieuwe navi pro met 10 inch touchscreen er zeer indrukwekkend uit maar de vraag is of het business systeem goed genoeg is of dat het eerder "behelpen" is.
              De nieuwe X3 (en de huidige 4GC heeft dit ook) heeft een iDrive versie 6 wat er moderner uitziet en enkele nieuwe functies heeft, maar dat staat los van de grote van de display voor zover ik weet. Het is dus gewoon groter... net zoals je thuis een 55" of een 40" TV hebt, al weet ik niet of je met een klein scherm ook de mogelijkheid hebt tot split-screen wat ik wel een handige functie vind.

Comment

• de tijd dat mijn vrouw een split deed zijn spijtig genoeg gedaan :-) ,

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door boo-lee Bekijk Berichten
                  Even een vraagje van iemand die een nieuwe leasewagen mag kiezen en het budget krijgt om een wat meer bescheiden versie van de X3 te kiezen (is op dit moment niet veel duurder dan de X1 bij gelijkwaardige uitrusting qua leasetarief). Geen grote velgen of dure packs dus maar een sDrive18d 136 pk met automaat en wat basisopties. Ik rij nu met een 4 GC met dezelfde motor en vind dit meer dan voldoende qua prestaties.

Nu twijfel ik nog of ik het navigatiesysteem professional neem of het business systeem en wat meer esthetische opties (iets mooiere velgen, inleglijsten, aluminiumrand rond de ramen). Any thoughts?

Vandaag die optie velgen gezien, vind ik wel een visuele meerwaarde.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door darksky Bekijk Berichten
                    Dat die greenie dickheads hier eens naar kijken ipv te zitten zeiken https://www.youtube.com/watch?v=jntsT0BdxDw
                    die kan ook wel een x3-ke gebuiken, kwestie van zijn kletskopke te compenseren (en hetgeen eronder huist)

Comment

• beter een x3 dan een vlooienbak

Comment

• Ik las net op een Amerikaanse site dat de GPS maps nu 4x per jaar een gratis update krijgen (mag ook wel voor die prijs).

In de USA gaat dit blijkbaar OTA (Over-The-Air)... werkt dit in Belgie ook zo... heeft er al iemand z'n kaarten geupdate ?

Comment

• Mijn nieuwe wagen (X3 2.0i) nog geen kilometer gereden, staat al 3 maanden in de garage en ik mag hem nog steeds niet komen afhalen omdat de roetfilter niet in orde is. De roetfilter wordt vervangen door een nieuwe. Deze is vorige week aangekomen en nu blijkt dat de verbindingstukken van de nieuwe roetfilter niet overeenkomen met de wagen. Dit is gewoon te belachelijk voor woorden. Heeft er iemand soortgelijke problemen?
                          Ik ben sterk aan het overwegen om de verkoop van mijn wagen te annuleren. Hoe kan iemand nu nog vertrouwen hebben in deze wagen? Er worden tenslotte nieuwe onderdelen opgezet die niet uitvoerig werden getest.

Ik kijk uit naar jullie mening.

Comment

• Wij hebben dit 'probleem' ook, in die zin dat levering van de 20i steeds maar wordt uitgesteld (nu tot 15/. Nu goed, we wisten dat er wat leverproblemen waren maar moet eerlijk zeggen dat ik er ook nog weinig vertrouwen in heb. Lijkt echt alsof ze een soort bric-a-brac oplossing hebben gezocht en gevonden, maar echt kwalitatief komt dit niet over. We kunnen nu sowieso niet meer annuleren, tenzij levering nog zou opschuiven naar eind 2018. Mocht dat zo zijn, dan gaan we de X3 zonder enige discussie opzeggen.

Comment

• Zoals ik al zei Lapino, laat die 2.0 i en 3.0 i vallen , komt alleen maar gezeik van door die idioten van Europa. Ga voor diesel of voor de in het geval van de x3 de m40i. Opteren voor een ander merk in benzineversie? Veel geluk , die zitten met hetzelfde gezeik.

Comment

• Dark, laten we die discussie niet terug starten ok? Ja de diesel is voor dit soort auto's eigenlijk beter, en ja de m40i is de max, maar niet iedereen heeft dat nodig noch budget over om zoveel te betalen. Voor ons gebruik is een lichte(re) benzinemotor meer dan ok. En zoals je zegt, is overal dikke shit op dit moment.

Comment

• dus ja dan is opzeggen ook geen optie niewaar , of ga je te voet gaan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lapino Bekijk Berichten
                                    Wij hebben dit 'probleem' ook, in die zin dat levering van de 20i steeds maar wordt uitgesteld (nu tot 15/. Nu goed, we wisten dat er wat leverproblemen waren maar moet eerlijk zeggen dat ik er ook nog weinig vertrouwen in heb. Lijkt echt alsof ze een soort bric-a-brac oplossing hebben gezocht en gevonden, maar echt kwalitatief komt dit niet over. We kunnen nu sowieso niet meer annuleren, tenzij levering nog zou opschuiven naar eind 2018. Mocht dat zo zijn, dan gaan we de X3 zonder enige discussie opzeggen.
                                    Volgens mij zal het net geen bric-à-brac oplossing zijn.....anders was alles reeds gemonteerd en reed iedereen al met zijn nieuwe x3. Omdat BMW het niet kan maken dat er ook maar iets niet klopt met die filters zal men de auto's pas vrijgeven wanneer men 100% zeker is.

Comment

• trouwens zolang ik hier al zit hoor ik dat da spul is uitgesteld van levering , ik stel mij eigenlijk de vraag waarom jij uw deal niet zou kunnen stopzetten, er zal geen rechtbank u in dit geval in het ongelijk stellen , trouwens hoeveel keer is dat nu al uitgesteld. Trouwens bmw zal ook niet moeilijk doen gezien de omstandigheden. Als ik het was , had dat contract al lang in de prullebak gelegen

Comment

• en als je er wel op wil wachten, stop dan met zagenpunt uit, ofwel ben je akkoord en wacht je ofwel ga je niet akkoord en blaas je de boel op , simpel.

Comment

• Ik ben blij dat ik vorige maand beslist heb om mijn bestelling om te zetten naar diesel, ik had geen zin om tot volgend jaar of zo te wachten op een auto

Comment

Working...
                                          X