Mijn bestelling zou ondertussen ook verwerkt moeten zijn door de leasing maatschappij (moet eens informeren), maar de garage gaf enkele weken geleden al aan dat het toch mid/eind september zou worden.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw x3 (2018)
Collapse
X
-
Als ik het goed begrijp zijn er dus nog die de bestelling hebben geannuleerd?
Wat ik vooral erg vind, is het feit dat er een aanpassing gebeurd en er daarna niet meer gesproken wordt van enige garantie. Als ze toch 100% zeker zijn dat het in orde komt, dan kunnen ze ook de garantie geven om het vertrouwen terug op te krikken. Niet?
Ik vind het wel jammer en had dit niet verwacht van BMW.
Ik heb mijn oude wagen reeds aan de garagist gegeven om een aanloopwagen in ontvangst te nemen.
Kan ik mijn contract van mijn nieuwe wagen dan nog verbreken?
Comment
-
Niet 'er geld willen uitslaan' want dan bood ik geen forumprijsje aan maar wel mijn normale of een duurder tarief.
maar wel een eerlijke compensatie voor goed werk. Da's toch normaal, niet?
Je krijgt toch ook geen gratis BMW 1 omdat je een auto nodig hebt?
Comment
-
Zoals ik reeds een tijd geleden poste. Wat wordt er op dit forum een hoop afgezeverd. Ik dacht dat dit een autoforum was. Kom toch eens met feiten. Waar halen jullie het dat die filter een hoop problemen zou geven enz...?
Feit is dat mijn X3 20i sinds 26/04 naar de status 150 is gegaan. Dat betekent dus productie start. Levertermijn van eind juni die mijn dealer me steeds heft doorgegeven blijft dus realistisch.
Voor wie het zou interesseren.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GVW Bekijk BerichtenZoals ik reeds een tijd geleden poste. Wat wordt er op dit forum een hoop afgezeverd. Ik dacht dat dit een autoforum was. Kom toch eens met feiten. Waar halen jullie het dat die filter een hoop problemen zou geven enz...?
Feit is dat mijn X3 20i sinds 26/04 naar de status 150 is gegaan. Dat betekent dus productie start. Levertermijn van eind juni die mijn dealer me steeds heft doorgegeven blijft dus realistisch.
Voor wie het zou interesseren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door George_S Bekijk Berichten
Da's gelijk zeggen dat BMW slechte auto's zijn omdat 1 problemen heeft
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tarcis Bekijk Berichten
Bij ons is het ook zo, eerst was de wagen voorzien voor 15 maart en uitgesteld geweest naar eind juni, begin juli en dit is nog momenteel zo. @ GVW: Die status 150 heb je deze doorgekregen van de garage? Wanneer heb jij uw wagen besteld en is het ook een 20i of 30i?
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door darksky Bekijk Berichtenmmm GVW een Amerikaans forum geeft toch andere geluiden mbt leveringen aan GB , waar dealers blijkbaar meer open zijn tegen hun klanten en de melding geven dat er nog steeds geen oplossing blijkt te zijn , einde citaat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door darksky Bekijk Berichtentrouwens mijn dealer heeft vandaag nog gezegd tegen ons madam , toen die er was voor haar auto, dat wij serieus geluk hebben gehad dat wij die 2 liter vervangen hebben, die peutert niet zomaar in zijn neus nietwaar, zeker omdat het de grootste dealer is in W-Vl.
Comment
Comment