Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw x3 (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door GVW Bekijk Berichten

Ik heb een X3 20i besteld. Ja, het is de garage die mij een printscreen van het computersysteem BMW doorstuurt met daarop alle gegevens van de bestelling, alle opties, de productiestatus en de levertermijn.
    Wanneer heb jij uw wagen besteld?

Comment

• zat het probleem niet eerder bij de aflevering ipv de produktielijn? Omwille van naplaatsing aangepaste hardware ?
      De produktielijn marcheert mogelijks nog normaal dan ..

Comment

• Jammer dat de levertermijnen zo oplopen. Ik heb eens opgezocht en ik heb mijne op 5 juli besteld en op 10 november is hij geleverd. Mijn beestje is al bijna een half jaar oud

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tarcis Bekijk Berichten

Wanneer heb jij uw wagen besteld?
          Eind januari

Comment

Eind januari
            Dan heb je nog een beetje geluk bij ongeluk, wij reeds besteld van begin december en zal ongeveer dezelfde tijd als ons geleverd worden.

Comment

• Al gelijk GVW , maar toen mij dan de eerste X3 2.0 i eens die aan het rondbollen is hier, je zal lang mogen blijven zoeken trouwens waarom zouden die leden van dat forum zitten zeiken als ze zelf geen levering krijgen, ik denk niet voor de lol

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door darksky Bekijk Berichten
                beter een x3 dan een vlooienbak
                als 'm de garage mag verlaten zeker :-)

Comment

• Net op bimmerboard gelezen van een man die zijn x3 2.0i besteld heeft in januari net nieuws heeft gekregen van zijn garage dat zijn wagen in productie zou gaan en geleverd zou worden halverwege juni. Hij zou al zijn chassisnummer hebben gekregen.

Comment

• Op speciaal verzoek van GVW die denkt dat hier aan stemmingmakerij wordt gedaan, man voor je iets uitbraakt kan je best even nadenken en of u goed laten informeren ipv zever te verkopen , hier nog mensen die stemming willen maken http://x3.xbimmers.com/forums/showth...af42&t=1474221

Comment

• Hier , als je de moeite zou nemen had je dit ook kunnen vinden ipv mensen te schofferen https://www.auto-motor-und-sport.de/...p-4466496.html

Comment

• Ma

Comment

• maar ja het is gemakkelijke het slachtoffer uit te hangen ipv u goed te informeren natuurlijk.....dus wentel u verder in uw miserie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door darksky Bekijk Berichten
                            Hier , als je de moeite zou nemen had je dit ook kunnen vinden ipv mensen te schofferen https://www.auto-motor-und-sport.de/...p-4466496.html
                            Aha eindelijk een referentie. Enkel is die van een artikel in februari waarin staat dat de productie van de 20i en 30i met enkele weken zal worden stilgelegd.
                            Trouwens Tarcis heeft net ook gepost dat er nog zijn met 20i met levertijden in juni bevestigd gekregen.

Ik hang helemaal niet het slachtoffer uit, miserie? Wat een onzin man. Eind juni heb ik waarschijnlijk een schitterende auto. Ik vraag me gewoon af waarom hier al geruime tijd de 20i de grond wordt ingeboord.en waarom dit forum niet gewoon gebruikt wordt om zinvolle informatie met mekaar te delen (zoals sommigen forumleden wel doen) en er vaak tussen bepaalde mensen heen en weer aan stemmingmakerij wordt gedaan.

En dan vragen jullie zich af waarom mensen zoals Lapino ea. niet echt veel meer reageren? Het zal ook mijn laatste post zijn hoor. Van mij gaat ge ook niks meer horen.
                            Nog veel plezier met jullie hobby...

Comment

• Hier nog wat stemmingmakers ,

Comment

Aha eindelijk een referentie. Enkel is die van een artikel in februari waarin staat dat de productie van de 20i en 30i met enkele weken zal worden stilgelegd.
                                Trouwens Tarcis heeft net ook gepost dat er nog zijn met 20i met levertijden in juni bevestigd gekregen.

Ik hang helemaal niet het slachtoffer uit, miserie? Wat een onzin man. Eind juni heb ik waarschijnlijk een schitterende auto. Ik vraag me gewoon af waarom hier al geruime tijd de 20i de grond wordt ingeboord.en waarom dit forum niet gewoon gebruikt wordt om zinvolle informatie met mekaar te delen (zoals sommigen forumleden wel doen) en er vaak tussen bepaalde mensen heen en weer aan stemmingmakerij wordt gedaan.

En dan vragen jullie zich af waarom mensen zoals Lapino ea. niet echt veel meer reageren? Het zal ook mijn laatste post zijn hoor. Van mij gaat ge ook niks meer horen.
                                Nog veel plezier met jullie hobby...
                                Laatste post,.... dat zou pas jammer zijn !!! Er zijn er toch velen die willen weten wanneer er uiteindelijk geleverd werd en vooral hoe hij rijdt en wat het verbruik uiteindelijk is. Ook ik was namelijk van plan om voor de 2.0i te gaan (weinig km en de 3.0 en vooral de m40i te duur) maar uiteindelijk de 2.0 diesel gekocht omdat deze gegarandeerd voor het verlof kon geleverd worden. Bovendien stuurde de garage ook richting diesel omdat die vonden dat zowel voor koppel als verbruik een diesel het meest geschikt was voor dit soort wagen. Dus zowel voor u, GVW als voor lapino graag wat feedback en foto's. Alvast bedankt !

Comment

• Vrijdag m'n bestelling geplaatst voor een bescheiden diesel... levering mid-augustus.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door P@ul Bekijk Berichten
                                    Vrijdag m'n bestelling geplaatst voor een bescheiden diesel... levering mid-augustus.
                                    Normale leveringstijd, meestal is het 3 maanden.

Comment

• Bij mij was't 4 maand. And still waiting.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George_S Bekijk Berichten
                                        Bij mij was't 4 maand. And still waiting.
                                        Lang hé als je naar iets uit kijkt, voor ons was het normaal ook 3 maanden zullen er ongeveer 7 zijn in de plaats.

Comment

Working...
                                        X