Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw x3 (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door GVW Bekijk Berichten

Aha eindelijk een referentie. Enkel is die van een artikel in februari waarin staat dat de productie van de 20i en 30i met enkele weken zal worden stilgelegd.
    Trouwens Tarcis heeft net ook gepost dat er nog zijn met 20i met levertijden in juni bevestigd gekregen.

Ik hang helemaal niet het slachtoffer uit, miserie? Wat een onzin man. Eind juni heb ik waarschijnlijk een schitterende auto. Ik vraag me gewoon af waarom hier al geruime tijd de 20i de grond wordt ingeboord.en waarom dit forum niet gewoon gebruikt wordt om zinvolle informatie met mekaar te delen (zoals sommigen forumleden wel doen) en er vaak tussen bepaalde mensen heen en weer aan stemmingmakerij wordt gedaan.

En dan vragen jullie zich af waarom mensen zoals Lapino ea. niet echt veel meer reageren? Het zal ook mijn laatste post zijn hoor. Van mij gaat ge ook niks meer horen.
    Nog veel plezier met jullie hobby...
    Groot gelijk GWV maar laat u niet te hard doen.
    Darksky is een ongelikte beer en gebruikt alle redenen die hij kan vinden om de 20i en 30i bashen (of mensen zoals mij die met een 'brol VW' rijden) en bij uitbreiding iedereen die zo'n motor overweegt of durft verdedigen, terwijl normaal gezien in juni-juli de leveringen wel zullen op gang komen en de 40i vanaf september ook een roetfilter zal moeten krijgen (en wat als ze daar ook niet in slagen om die euro-d conform te krijgen?)

Comment

• Wij hadden onze 530d xdrive op 4 weken....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten

Groot gelijk GWV maar laat u niet te hard doen.
        Darksky is een ongelikte beer en gebruikt alle redenen die hij kan vinden om de 20i en 30i bashen (of mensen zoals mij die met een 'brol VW' rijden) en bij uitbreiding iedereen die zo'n motor overweegt of durft verdedigen, terwijl normaal gezien in juni-juli de leveringen wel zullen op gang komen en de 40i vanaf september ook een roetfilter zal moeten krijgen (en wat als ze daar ook niet in slagen om die euro-d conform te krijgen?)
        +1

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bakkerbart Bekijk Berichten
          Wij hadden onze 530d xdrive op 4 weken....
          Idd normale levering op en maand, wel dat mijne langer achterblijft dan verwacht

Comment

• ik en ongelikte beer, kan zijn maar ik zit hier niet te zieken zoals jij uit jaloersheid mmm, ik kan geen andere reden bedenken , of toch domheid zeker :-)

Comment

• Als ik zou willen kan ik ook met een X3 40i rijden. Zijn gewoon keuzes die je maakt. Geen reden voor jaloezie.

Comment

• dat dacht ik al

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door darksky Bekijk Berichten
                  ik kan geen andere reden bedenken
                  inderdaad een kortzichtig manneke

Comment

• Zaterdag nog een nieuwe X3 zien staan op de parking van Carrefour Borsbeek. Wat stond die daar mooi in de zon
                    Wordt nog lang wachten tot ik in mijne kan zitten (verwachtte levering september)

Comment

• Is hier geen kinderhoekje op Autoforum... dan kunnen we het terug over auto's hebben ipv. het kinderachtige gedoe en off-topic conversaties.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rhox Bekijk Berichten
                        Zaterdag nog een nieuwe X3 zien staan op de parking van Carrefour Borsbeek. Wat stond die daar mooi in de zon
                        Wordt nog lang wachten tot ik in mijne kan zitten (verwachtte levering september)
                        in of rond Wommelgem is er ook al een tijdje een X3 x line is sophisto

Comment

• We zijn toch ook in blijde verwachting, wordt de 'geen klote waard' 20i ... M-Sport versie, sophisto. Alles zwart qua raamomranding, dakrails enz. Lekker agressief en plomp bakje (stond identieke in showroom). Zeer benieuwd hoe die gaat staan blinken met mijn vrouw erin.

Btw, voor wat het waard is : dealer zegt dat levering nog steeds voorzien is half augustus, maar dat hun demowagen idd nog niet kan rijden omdat de problemen met de filter nog niet 100% opgelost zijn (voor reeds geleverd voertuigen!). Is hier zeer open over en stelde ons gerust dat onze levering in principe zonder problemen moet verlopen nu (mede door extra productie site)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timvan Bekijk Berichten

in of rond Wommelgem is er ook al een tijdje een X3 x line is sophisto
                            Die heb ik ook al eens zien rijden (ik woon in Wommelgem )

Comment

• [QUOTE=Rhox
                              Last edited by timvan; 07/05/2018, 20:00.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lapino Bekijk Berichten
                                We zijn toch ook in blijde verwachting, wordt de 'geen klote waard' 20i ... M-Sport versie, sophisto. Alles zwart qua raamomranding, dakrails enz. Lekker agressief en plomp bakje (stond identieke in showroom). Zeer benieuwd hoe die gaat staan blinken met mijn vrouw erin.

Btw, voor wat het waard is : dealer zegt dat levering nog steeds voorzien is half augustus, maar dat hun demowagen idd nog niet kan rijden omdat de problemen met de filter nog niet 100% opgelost zijn (voor reeds geleverd voertuigen!). Is hier zeer open over en stelde ons gerust dat onze levering in principe zonder problemen moet verlopen nu (mede door extra productie site)
                                Lapino: dit is net hetzelfde zoals onze concessie heeft gezegd, hebben nog site bij in Zuid - Afrika. Wij hebben ook nog eens gebeld vandaag de onze staat ook nog steeds productiedata begin juni, levering midden juli. Wij hebben ook een 2.0i ook sophisto, maar luxury versie met bleek interieur, wij hebben de maar gesatineerde aluminium. Mijn ventje is nogal een chrome man. Wij kijken er ook heel erg naar uit.

Comment

• Voor diegene die denken dat ik ermee lach, niet dat ik dit leuk vind hoor, maar de waarheid mag je ook geen onrecht aandoen, lees hier het wedervaren van lotgenoten met hun 2.0 en 3.0i , allé die bijna van hun http://x3.xbimmers.com/forums/showth...1474221&page=2

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lapino Bekijk Berichten
                                    We zijn toch ook in blijde verwachting, wordt de 'geen klote waard' 20i ... M-Sport versie, sophisto. Alles zwart qua raamomranding, dakrails enz. Lekker agressief en plomp bakje (stond identieke in showroom). Zeer benieuwd hoe die gaat staan blinken met mijn vrouw erin.

Wanneer bestelde je deze?

Comment

Voor diegene die denken dat ik ermee lach, niet dat ik dit leuk vind hoor, maar de waarheid mag je ook geen onrecht aandoen, lees hier het wedervaren van lotgenoten met hun 2.0 en 3.0i , allé die bijna van hun http://x3.xbimmers.com/forums/showth...1474221&page=2
                                      ja niet prettig voor diegenen die moeten wachten op hun 20i en 30i, maar als dat nu de motorisatie is die je het meest gepast vindt voor uw situatie en uw budget, en de dealer geeft u een compensatie (vervangend vervoer, korting), waarom zou je dan de negativiteit rond de 20i/30i nog wat aanwakkeren en een andere motorisatie aanraden?

Comment

Voor diegene die denken dat ik ermee lach, niet dat ik dit leuk vind hoor, maar de waarheid mag je ook geen onrecht aandoen, lees hier het wedervaren van lotgenoten met hun 2.0 en 3.0i , allé die bijna van hun http://x3.xbimmers.com/forums/showth...1474221&page=2
                                        De 2.0 en 3.0 worden nu gemaakt voor europa, al sinds midden april. De 4.0 ligt nu stil voor europa tot wellicht 1 juli.

Comment

• Mijn 20 i, vandaag Status 153. Carrosserie is gespoten dus. Phytonic blue. Assembly is gestart!

Comment

Working...
                                          X