Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw x3 (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Echt raar om te zien dat de emblemen achteraan bij de ene bovenaan zijn en de andere onderaan. Dat BMW globaal niet zegt om dit overal uniform te (her)plaatsen...

Comment

• de lage plaatsing zou blijkbaar de standaard worden

Comment

• Die blauwe kleur is zeer geslaagd op de x3!

Comment

• de mijne is carbon zwart , die heeft idd een blauwe schijn onder een bepaalde hoek

Comment

• Van die emblemen vraag ik me ook af waarom men dit veranderd heeft. Ik ben alleszins blij dat ze staan waar ze staan op mijne.

Comment

• als het aan mij lag had ik ze eraf gehaald, mijn vrouw wil ze er wel op , maar ik heb geen probleem met het feit dat ze nu beneden geplaatst zijn

Comment

• Het is gewoon even wennen denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door darksky Bekijk Berichten
                  als het aan mij lag had ik ze eraf gehaald
                  Ik heb zonder monogram genomen... maar ik heb dan ook geen M40I om mee te pronken

Comment

• als je een m40i koopt om mee te pronken ben je niet goed bezig, trouwens dan zijn er andere auto's waarmee je dat beter kan doen. Voor mij was dit de beste optie, er kunnen inderdaad andere redenen zijn zoals pronken....

Comment

• Of je dat er nu op laat of afhaalt, mensen die er iets van kennen gaan sowieso zien (oa de uitlaten) en horen dat het een M40i is.

Comment

• En zij die er niets van kennen hebben waarschijnlijk ook geen idee wat M40i betekent. Dus P@ul, ik denk niet dat je redenering opgaat...

Comment

• Om eerlijk te zijn , we hebben onze m40 ff laten draaien, ik vond "het lawwai" zoals sommige zeggen heel goed meevallen, ik vond hem zelf aan de stille kant lol

Comment

• zat jij in de auto met de ramen toe ofzo?

Comment

• nee ik stond er naast

Comment

• en nee ik ben niet doof hahaha, de verkoper zei dat is omdat hij niet in sport mode staat

Comment

• Bij het starten heb je normaal toch serieus wat geluid
                                  Last edited by Special K; 13/05/2018, 17:12.

Comment

• Het zo ook idd kunnen zijn omdat hij nog in transportmode stond , er was nog niks aan gewijzigd

Comment

• wanneer mag jij die van jou nu gaan afhalen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
                                        558 km met haast een volle tank ?

Comment

• In vele wagens heeft men al meer dan 100km afgelegd alvorens de naald begint te dalen
                                          de afgebeelde picture is dus (alsmede de vraag) niet echt relevant

Comment

Working...
                                          X