Met een volle tank doe ik rond de 600km (soms iets meer als ik heel zuinig rijd). Zoals je ziet is mijn gemiddeld verbruik 10,8l / 100km, want dat heb ik nog nooit gereset.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw x3 (2018)
Collapse
X
-
ik zou die deze week hebben kunnen afhalen mocht het niet zijn dak morgen word geopereerd en 5 dagen een luxezverblijf krijg in een eerste sterren ziekenhuis. Dus mijn gedachten zijn niet in het afhalen van een auto die er dan toch maar staat, zal misschien iets voor volgende week zijn of de week erna, te zien of ik hem al kan gaan halen laat staan er zin in heb
Comment
-
Mijn X3 sDrive18d wordt nu ineens in december verwacht
Terwijl er tijdens de offerte (en bestelling begin februari) sprake was van eind september/begin oktober.
Dat is dan meer als 9 maand wachten op levering van een nieuwe wagen, dat gaat er toch een beetje over...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door timvan Bekijk BerichtenHeeft er iemand info ivm de websites waar je je wagen kan volgen op basis van de vin number?
Zodra de production date op 0001-01-01 staat is hij gekend voor productie, kan Dan wel nog 1 a 2 durenLast edited by heidfeld; 17/05/2018, 00:32.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rhox Bekijk BerichtenMijn X3 sDrive18d wordt nu ineens in december verwacht
Terwijl er tijdens de offerte (en bestelling begin februari) sprake was van eind september/begin oktober.
Dat is dan meer als 9 maand wachten op levering van een nieuwe wagen, dat gaat er toch een beetje over...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door boo-lee Bekijk Berichten
Bizar, toen ik twee weken geleden in de garage vroeg wat de levertermijn was voor het model dat ik had geconfigureerd (ook sDrive18d) mocht ik hem toen bestellen zeiden ze "eind augustus"!
Ik heb het nu op mail: "Wagen is voorzien voor December zoals afgesproken."
Nu kan het zijn dat er 'iets' anders afgesproken is tussen mijn dealer en mijn werkgever (die de bestelling deed).
Maar dat zou me dan toch verwonderen, aangezien mijn huidige leasing op 1 oktober van dit jaar stopt.
Toen ik mijn offerte ging bespreken (eind januari), was er sprake van begin september... begin fbruari is bestelling geplaats en was er sprake van eind september (dus dat was allemaal wel ok) ...
Ach ja, ik zal wel zien wanneer ik hem mag komen ophalen, geduld
Comment
-
Ter info, antwoorden op mijn andere vragen:
Ik heb vernomen dat er (vooral voor benzineversies) leverings problemen waren. Er is een nieuwe wetgeving gekomen omtrent Co2 op benzine en dieselwagens, WLPT genoemd. Alle benzine wagens worden vanaf nu ook voorzien van een Partikelfilter, om zo aan de strenge en vernieuwde Co2 wetgeving te voldoen. BMW kiest er voor om de wagens TIP TOP af te leveren, en zo te vermijden dat er vele wagens moeten worden teruggeroepen.
Of is er ergens een site waar ik de status(code) zelf kan opvolgen? Wij hebben geen online platform waar U dit kan opvolgen, helaas.
Comment
Comment