Eind Januari de BMW X3 2.0i bestelt met levertermijn 29 Juni. Vandaag te horen gekregen dat de wagen pas zal worden verwacht eind Augustus, begin September met als reden dat het Sensatec dashboard niet (meer) leverbaar is? Vraag van de importeur of de klant hiermee kan leven? Nee natuurlijk niet ;-) Nu bang afwachten zeker?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw x3 (2018)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ollibolli Bekijk BerichtenWij hebben 2 maart besteld, 2.0d , met ook het sensatec dashboard, auto is op transport, levering bij dealer voorzien begin juni.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door darksky Bekijk Berichteneindelijk ontsnapt uit het hospitaal. Morgen als een kreupele de m40 gaan halen
Comment
-
Wij hebben zonet goed nieuws gekregen van de garage dat de wagen in status 112 staat, laatste week om nog wijzigingen aan te doen. Wij zijn nog hard aan het twijfelen om er een panoramisch dak of niet bij te nemen. Bij onze garage wisten ze momenteel nog niet direct iets van de problemen van de sensatec dashboard.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door timvan Bekijk BerichtenIemand een idee waar je transport enz kan volgen met de vin number want ik heb mijn chasisnummer. Want bij de garage blijft ze bij hun leveringsdatum hoewel het 3 weken vroeger kan zijn als je productie plus 6 weken doet
Zodra de production date op 0001-01-01 staat is hij gekend voor productie, kan Dan wel nog 1 a 2 duren”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door heidfeld Bekijk Berichten
je kan enkel de productie volgen in us,
”
(vpn)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quovadis Bekijk Berichten
Waarom graaf je dan geen gratis tunnel naar de USA met tunnel bear ???
(vpn)
Comment
-
Hier telefoontje nogmaals gehad van de garage, heet gebeld naar bmw belux, zouden dan toch inderdaad problemen zijn met de voorraad van de sensatec dashboards. Wij hebben nog wijziging gedaan voor een panoramisch dak erbij. Zijn er hier mensen die al hun wagen hebben met zo een dak en wat zijn de bevindingen daarvan, voor ons de eerste keer dat wij het erbij nemen.
Comment
-
Aiai toch - onmiddellijk afleren! Ik moet zeggen, mijn vrouw rijdt ook nogal graag met de M40i en geeft regelmatig kritiek als ik het vermogen eens aanspreek maar als ze zelf achter het stuur zit, kan ze het ook niet laten...
En is het bij jou rustig inrijden, of heb je de volle 360pk al eens kunnen aanspreken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door StijnD Bekijk BerichtenIk mag mijn X3 30i vandaag afhalen. De onderdelen zijn eindelijk volledig :-D
Comment
Comment