Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw x3 (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• phacoid idd mooi materiaal , 1 van de beste die ik al zag thx for the info

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
      Alle motoren moeten goed op 95 kunnen lopen en dit staat dan ook in de officiele instructies. Maar performante motoren lopen toch nog steeds iets beter op 98. En dat is wat de dealer zegt. Met 95 kan hij toch een neiging tot pingelen hebben en dat gaat de computer dat opvangen en de ontsteking iets verlaten wat leidt tot een licht verlies aan prestaties. Mijn bmw liep ook merkbaar beter op 98, rustigere stationaire loop en betere prestaties.
      Inderdaad zo is dat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door darksky Bekijk Berichten
        dus uwe dealer weet het beter dan die van BMW zelf?
        Sommige mensen zweren bij 95 gewoon omdat het minder kost, punt uit, de rest interesseert hen niet

Comment

• als ik daar naar zou zien vriend reed ik nu niet met een m40i right?

Comment

• trouwens dat is in hetzelfde straatje als zou het ene merk beter zijn dan het andere. Indien je dat gelooft moet je even de tijd nemen om ff naar Antwerpen te gaan om dan te zien dat vrachtwagens van allerlei merken staan te tanken buit dezelfde opslagtank. Tot zover de mythe , maar ja sommige mensen kan je van alles wijsmaken. Ps ik ben scheikundige van opleiding dus mij maak je verder niks wijs

Comment

• Ik tank ook gewoon 95. Merk geen enkel verschil met 98. Je kan al evengoed gewoon wat geld in brand steken ipv 98 te tanken

Comment

• idd special

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door darksky Bekijk Berichten
                  als ik daar naar zou zien vriend reed ik nu niet met een m40i right?
                  Je moest eens weten “ vriend” je moet je niet aangevallen voelen, er zijn er zo meer
                  Last edited by heidfeld; 26/05/2018, 01:28.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Special K Bekijk Berichten
                    Ik tank ook gewoon 95. Merk geen enkel verschil met 98. Je kan al evengoed gewoon wat geld in brand steken ipv 98 te tanken
                    Het echt merken zal je niet doen nee, och ja en waarom reageer ik hier eigenlijk nog, de echte waarheid wordt hier toch verteld he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door heidfeld Bekijk Berichten

Het echt merken zal je niet doen nee, enkel na 100000km en meer wel binnen in de motor, maarja dat zie je vanbuiten niet he ... och ja , de echte waarheid wordt hier toch verteld he

Comment

• Ik denk gewoon dat de meningen erg verschillen hierover. Maar de constructeur (BMW) raadt 95 aan voor dit model dus kan me niet inbeelden dat dit minder goed zou zijn.

Bovendien is een M40i geen sportauto of raceauto. Dit valt gewoon nog onder de ‘sportievere auto’s’ voor mij...

Comment

• Het is simpel , Bij BMW zeggen ze 95 , dan is het voor mij ook 95, je zou beetje gek zijn om geld buiten te zwieren dan

Comment

• Om zeker te zijn voor je motor kan je ook om de 2k je olie en alle vloeistoffen en filters vervangen natuurlijk, dan hou je je motor ook in topconditie, je kan idd niet alles zien wat er in de motor gebeurd. Ik zou mijn voorzorgen nemen hoor

Comment

• Denk ook dat het enkel belangrijk is om 98 te tanken bij high performance motoren. Bij de meeste porsches is het zo dat je beide mag tanken maar dat je een betere performance uit 98 zult halen. Voor wie op circuit rijdt is 95 not done.

Comment

• Grappig dat een 40i niet als high performance wordt aanzien. Maar ok hij zal idd wel prima lopen op 95 en je gaat die 1-2% piekvermogen niet missen. Mijn downsize turbo grasmachien met hoge compressie loopt ook prima op 95, heb nog geen 98 geprobeerd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Special K Bekijk Berichten
                                  Net nog een M40i gespot aan het Eyckerhof in Bornem. Bijna identiek aan mijne... jammer ik had graag de enige in Bornem
                                  doet mij denken aan dat liedje van van't Groenewoud

Comment

• Denk dat sommige mensen toch niet de bedoeling snappen van dit forum: namelijk positieve boodschappen over hun ervaringen, emoties, kennis van mooie, snelle, comfortabele, praktische of luxueuze wagens! Het maakt niet uit. Het leven is te kort om je druk te maken over al die zure en afgunstige opmerkingen maar toch, gelieve je daarvoor te wenden tot Facebook.
                                    Kijk overigens uit naar meer ervaringen van StijnD en nieuws van GVW. Misschien volgt er dan ook wel eens nieuws over mijn x3

Comment

• : volledig mee akkoord wij kijken ook zo uit naar onze x3, zei het vrijdag in dede garage bijna even slecht of zwangerschap hier al 6 maanden in geduld aan het wachten.

Comment

• I hate to break the bad news maar zwangerschap is nog 3 maand extra...

Comment

• George_S : is idd momenteel prematuurke, maar hebben de wagen nog niet moet nog in productie gaan wanneer weten we nog geen 100 procent normaal binnen zonder veranderingen een 3 weken gaat hij in productie, en dan nog naar belgie komen. Zal toch bijna zwangerschap zijn tg dat we hem zullen hebben. We blijven vol geduld wachten op het verlossende nieuws dat hij in code 150 staat klaar voor productie.

Comment

Working...
                                          X