Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw x3 (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zit in exact dezelfde situatie, geduld is een mooie deugd zullen we maar zeggen. Toen ik enkele dagen geleden zei dat voor mij de 30d de ideale motor was voor de x3 had ik erbij moeten zeggen: naast de M40i natuurlijk. Maar die is voor mij een beetje buiten categorie wegens onbetaalbaar. Maar uiteraard een fantastische motor.

Comment

• onbetaalbaar terwijl je een 30 d besteld hebt? Een 30d kost evenveel , alst al niet meer is

Comment

• Neen, heb 20i besteld anders zou ik al lang met mijn diesel rondtoeren. Voor alle duidelijkheid: ik bedoelde onbetaalbaar voor mij, een verschil van 20k met 20i is toch niet niks. Waarom ik voor 30d zou kiezen indien ik geld teveel zou hebben: zuiniger dan 40i, 120 Nm meer koppel, minder fijnstof en CO2 en nox minimaal. Het enige nadeel: door de huidige hetze tegen diesel zou de herverkoopwaarde pijlsnel dalen, onterecht overigens , maar in mijn geval puur theorie want die 30d is idd ook te duur voor mij.

Comment

• over duur of niet duur gesproken, mijn vrouw zou ook graag een x3 hebben , gezien zij leer kl maakt hebben we recents eens prijs laten maken voor een "democratische" 2 liter diesel. Wij kwamen uit met dezelfde configuratie als de m40 op laar 5 k verschil......

Comment

• :wanneer hebben jullie je wagen besteld? En wanneer is hij normaal voorzien om geleverd te worden?

Comment

• @ Tarcis Daarstraks goed nieuws gekregen van dealer. Mijn 20i geeft code 150, staat dus in productie en zou tweede helft van juli in Belgie moeten toekomen. Was besteld op 28 november. Kan eindelijk beginnen aftellen.

Comment

• : dat is idd. Fantastisch nieuws welk line van x3 heb hij besteld, wij de luxury line

Comment

• Heb het sportmodel gekozen, configuratie: carbonzwart met mokka leder, 20 inch 699 m-velgen, business pack, comfort pack, head-up, hifi en gesture control. Die van jou zal nu ook wel snel volgen.

Comment

• Ter info: mijn X3 sDrive18d is gisteren besteld, verwachte levertermijn: 5 oktober (dus dikke vier maand).

Comment

• boo-lee : onze is al besteld van 8 december,bijna 6 maanden dus en weten nog steeds niet officieel wanneer hij in productie gaat, veranderd constant.

Comment

• De mijne zou 25 juni binnenkomen! & Wij hebben op 26 februari de bestelling geplaatst.. Dus exact 4 maanden... (xDrive 20d)

Comment

• Net bericht gekregen van de garage dat de X3 20i testwagen klaar staat, dus als het nog past gaan we dit weekend eens ritje maken; problemen met de filter dus duidelijk van de baan nu.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door darksky Bekijk Berichten
                            over duur of niet duur gesproken, mijn vrouw zou ook graag een x3 hebben , gezien zij leer kl maakt hebben we recents eens prijs laten maken voor een "democratische" 2 liter diesel. Wij kwamen uit met dezelfde configuratie als de m40 op laar 5 k verschil......
                            Hoe speel je zoiets klaar? 2liter diesel met zelfde configuratie + 5K = prijs M40i met die config?! Na de korting op de M40 dan toch ?

Comment

• ja red , wat had je anders gedazcht. Tussen die twee is er voor mij een verschil van 5 k.

Trouwens al iemand test gereden met die s drive 18d? zo ja, hoe rijdt dat

Comment

• : geef eens door hoe de testrit is geweest, heb jij al nieuws wanneer jullie wagen in productie zou gaan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iezirider Bekijk Berichten
                                  Heb het sportmodel gekozen, configuratie: carbonzwart met mokka leder, 20 inch 699 m-velgen, business pack, comfort pack, head-up, hifi en gesture control. Die van jou zal nu ook wel snel volgen.
                                  We hopen ook binnenkort eindelijk nieuws te hebben wanneer hij in productie gaat, wat wij niet begrijpen is dat er mensen zijn die half januari ook een 2.0 i hebben besteld en deze wel al is geproduceerd. Hadden in garage nochtans gezegd dat ze de productie gingen herstarten volgens dat de bestelbon was opgemaakt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RedFive Bekijk Berichten

Hoe speel je zoiets klaar? 2liter diesel met zelfde configuratie + 5K = prijs M40i met die config?! Na de korting op de M40 dan toch ?
                                    Als wij voor 3.0i gingen gaan was deze een 5k duurder, voor m40i was dat nog eens 5 @6 k erbij.

Comment

• Wat zijn de kortingspercentages die jullie gekregen hebben bij de aankoop van jullie X3? (Geen fleetkortingen want ik weet dat die een stuk hoger zijn dan particulier)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Special K Bekijk Berichten
                                        Wat zijn de kortingspercentages die jullie gekregen hebben bij de aankoop van jullie X3? (Geen fleetkortingen want ik weet dat die een stuk hoger zijn dan particulier)
                                        Wij hebben 8 procent gekregen op de totale aankoopsom.

Comment

• Ook 8% + zeer mooie overname

Comment

Working...
                                          X