Binnenkort eens tot 7.000-7.500 toeren doortrekken .
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw x3 (2018)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mistyken Bekijk Berichtenheeft er al iemand gereden met die 18d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door P@ul Bekijk BerichtenOnlangs nog een (het laatste voor m'n 320d) onderhoud laten doen bij Sneyers in Herentals en daar stond zelfs helemaal geen X3 in de showroom :-(
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Merel29 Bekijk Berichteniemand de multifunctionele instrumentendisplay genomen als optie voor een X3 2.0i ? snap ni goed wat dat inhoudt : instrumentenbord is sowiso digitaal dacht ik .
Comment
-
[QUOTE=Merel29;n6375319]iemand de multifunctionele instrumentendisplay genomen als optie voor een X3 2.0i ? snap ni goed wat dat inhoudt : instrumentenbord is sowiso digitaal dacht ik .
[/QUOTE
Ik denk niet dat het erbij zit, wij hebben dit erbij genomen als je dit neemt is alles digitaal, anders is het nog met wijzers. Ge kunt ook de display veranderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door khl Bekijk BerichtenX3 later wordt geleverd; Weten jullie de hoogte van de compensatie ? Heeft de dealer jullie hierover iets verteld?
Comment
-
Inderdaad bij het multifunctionele instrumentendisplay is alles digitaal en heb je behoorlijk wat mogelijkheden om te kiezen wat weergegeven wordt en op welke manier. Ook wijzigt het display (en de wijzers) aanzienlijk als je in EcoPro modus rijdt. Nu niet echt een modus die je veel gebruikt in een M40i want dan rijdt hij ronduit raar
Comment
-
Absoluut. In mijn 428i reed ik vaak in Ecopro en was dat aangenaam rijden. In de X3 kan ik Ecopro niet uitstaan en rijd ik meestal in Adaptive. In Ecopro reageert hij (veel) te traag en een beetje onvoorspelbaar vind ik. Je ziet ook het toerental niet dan maar enkel een verbruik metertje en daar word ik nerveus van
Comment
-
als ik het goed begrijp dan is de standaarduitvoering van het dashboard voor de X3 2.0i volledig analoog, zoals bij de voorgaande modellen. wil je een digitaal dash dan moet de optie multifunctionele instrumentendisplay worden genomen met de aangepaste kleuren afhankelijk van de rijmode. juist ?
Comment
Comment