Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw x3 (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Binnenkort eens tot 7.000-7.500 toeren doortrekken .

Comment

• das nog even te vroeg vrees ik, nog even naar de Franse Alpen rijden op het eind van volgende maand en dan is hij gereed om eens op zijn staart te trappen in Duitsland

Comment

• Maar ik zei het nog daarjuist tegen ons madam, het is een gevaarlijke auto als je niet weet wat je doet of jezelf niet kunt inhouden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mistyken Bekijk Berichten
          heeft er al iemand gereden met die 18d
          Denk dat deze nog steeds niet in productie is...

Comment

• Staat een bmw x3 2018 18d sDrive in showroom van G&A motors in Turnhout

Comment

• Onlangs nog een (het laatste voor m'n 320d) onderhoud laten doen bij Sneyers in Herentals en daar stond zelfs helemaal geen X3 in de showroom :-(

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door P@ul Bekijk Berichten
                Onlangs nog een (het laatste voor m'n 320d) onderhoud laten doen bij Sneyers in Herentals en daar stond zelfs helemaal geen X3 in de showroom :-(
                En op de parking want laatst hadden ze een diesel en de m40i. Ondertussen zou hun nieuwe demo m40i ee normaal ook al,moeten zijn

Comment

• timvan wanneer verwacht jij den uwe

Comment

• iemand de multifunctionele instrumentendisplay genomen als optie voor een X3 2.0i ? snap ni goed wat dat inhoudt : instrumentenbord is sowiso digitaal dacht ik .

Comment

• officieel week 29 maar hoop vroeger want hijbis gemaakt in week 19

Comment

• Weet er iemand wat je al met het chassisnummer kan doen. Bmw apps manuals downloaden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Merel29 Bekijk Berichten
                          iemand de multifunctionele instrumentendisplay genomen als optie voor een X3 2.0i ? snap ni goed wat dat inhoudt : instrumentenbord is sowiso digitaal dacht ik .
                          Langs de bovenkant zijn bepaalde cijfers nog in analoog en de binnenkant digitaal, met een beetje verbeelding een 3D gevoel. Met het volledig digitaal scherm kan je vrijwel alles instellen. Geeft naar mijn mening geen extra functionaliteit maar oogt wel meer klassevol....ook zeer lang getwijfeld en uiteindelijk niet genomen.

Comment

• X3 later wordt geleverd; Weten jullie de hoogte van de compensatie ? Heeft de dealer jullie hierover iets verteld?

Comment

• [QUOTE=Merel29;n6375319]iemand de multifunctionele instrumentendisplay genomen als optie voor een X3 2.0i ? snap ni goed wat dat inhoudt : instrumentenbord is sowiso digitaal dacht ik .

[/QUOTE

Ik denk niet dat het erbij zit, wij hebben dit erbij genomen als je dit neemt is alles digitaal, anders is het nog met wijzers. Ge kunt ook de display veranderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door khl Bekijk Berichten
                                X3 later wordt geleverd; Weten jullie de hoogte van de compensatie ? Heeft de dealer jullie hierover iets verteld?
                                Onze wagen was normaal ook voorzien voor half maart, nu normaal uitgesteld tot eind juli. De garage krijgt normaal van BMW een bepaald bedrag en doen ermee wat ze willen. Er zijn er hier alvast op het forum die een bedrag hebben ontvangen van rond de 2300 eur denk ik , wel te nemen in opties ofzo. Onze garage heeft gekozen ons mobiel te houden en wij hebben onze wagen en hebben voor de tijd tot onze nieuwe wagen er is een splinter nieuwe vervangwagen gekregen.

Comment

• Inderdaad bij het multifunctionele instrumentendisplay is alles digitaal en heb je behoorlijk wat mogelijkheden om te kiezen wat weergegeven wordt en op welke manier. Ook wijzigt het display (en de wijzers) aanzienlijk als je in EcoPro modus rijdt. Nu niet echt een modus die je veel gebruikt in een M40i want dan rijdt hij ronduit raar

Comment

• mmm dan ben ik niet alleen, ik vond die idd raar rijden in eco

Comment

• Absoluut. In mijn 428i reed ik vaak in Ecopro en was dat aangenaam rijden. In de X3 kan ik Ecopro niet uitstaan en rijd ik meestal in Adaptive. In Ecopro reageert hij (veel) te traag en een beetje onvoorspelbaar vind ik. Je ziet ook het toerental niet dan maar enkel een verbruik metertje en daar word ik nerveus van

Comment

• hahahah kan me voorstellen. Ik vind dat hij in eco wil maar niet kan, de motor wil zijn vermogen geven doch wordt beperkt en dat voel je , net of hij aan een elastiek hangt en continue teruggetrokken wordt

Comment

• als ik het goed begrijp dan is de standaarduitvoering van het dashboard voor de X3 2.0i volledig analoog, zoals bij de voorgaande modellen. wil je een digitaal dash dan moet de optie multifunctionele instrumentendisplay worden genomen met de aangepaste kleuren afhankelijk van de rijmode. juist ?

Comment

Working...
                                          X