Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
das nog even te vroeg vrees ik, nog even naar de Franse Alpen rijden op het eind van volgende maand en dan is hij gereed om eens op zijn staart te trappen in Duitsland
iemand de multifunctionele instrumentendisplay genomen als optie voor een X3 2.0i ? snap ni goed wat dat inhoudt : instrumentenbord is sowiso digitaal dacht ik .
iemand de multifunctionele instrumentendisplay genomen als optie voor een X3 2.0i ? snap ni goed wat dat inhoudt : instrumentenbord is sowiso digitaal dacht ik .
Langs de bovenkant zijn bepaalde cijfers nog in analoog en de binnenkant digitaal, met een beetje verbeelding een 3D gevoel. Met het volledig digitaal scherm kan je vrijwel alles instellen. Geeft naar mijn mening geen extra functionaliteit maar oogt wel meer klassevol....ook zeer lang getwijfeld en uiteindelijk niet genomen.
[QUOTE=Merel29;n6375319]iemand de multifunctionele instrumentendisplay genomen als optie voor een X3 2.0i ? snap ni goed wat dat inhoudt : instrumentenbord is sowiso digitaal dacht ik .
[/QUOTE
Ik denk niet dat het erbij zit, wij hebben dit erbij genomen als je dit neemt is alles digitaal, anders is het nog met wijzers. Ge kunt ook de display veranderen.
X3 later wordt geleverd; Weten jullie de hoogte van de compensatie ? Heeft de dealer jullie hierover iets verteld?
Onze wagen was normaal ook voorzien voor half maart, nu normaal uitgesteld tot eind juli. De garage krijgt normaal van BMW een bepaald bedrag en doen ermee wat ze willen. Er zijn er hier alvast op het forum die een bedrag hebben ontvangen van rond de 2300 eur denk ik , wel te nemen in opties ofzo. Onze garage heeft gekozen ons mobiel te houden en wij hebben onze wagen en hebben voor de tijd tot onze nieuwe wagen er is een splinter nieuwe vervangwagen gekregen.
Inderdaad bij het multifunctionele instrumentendisplay is alles digitaal en heb je behoorlijk wat mogelijkheden om te kiezen wat weergegeven wordt en op welke manier. Ook wijzigt het display (en de wijzers) aanzienlijk als je in EcoPro modus rijdt. Nu niet echt een modus die je veel gebruikt in een M40i want dan rijdt hij ronduit raar
Absoluut. In mijn 428i reed ik vaak in Ecopro en was dat aangenaam rijden. In de X3 kan ik Ecopro niet uitstaan en rijd ik meestal in Adaptive. In Ecopro reageert hij (veel) te traag en een beetje onvoorspelbaar vind ik. Je ziet ook het toerental niet dan maar enkel een verbruik metertje en daar word ik nerveus van
hahahah kan me voorstellen. Ik vind dat hij in eco wil maar niet kan, de motor wil zijn vermogen geven doch wordt beperkt en dat voel je , net of hij aan een elastiek hangt en continue teruggetrokken wordt
als ik het goed begrijp dan is de standaarduitvoering van het dashboard voor de X3 2.0i volledig analoog, zoals bij de voorgaande modellen. wil je een digitaal dash dan moet de optie multifunctionele instrumentendisplay worden genomen met de aangepaste kleuren afhankelijk van de rijmode. juist ?
Comment